Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni 30-40 -vuotias, vaativaa työtä tekevä nainen kiinnostuu päivittäin pleikkarilla pelaavasta miehestä?

Vierailija
01.08.2019 |

Otsikossa kysymys. Mietin, kuinka niuho olen kun en käsitä erään miehen tietokonepeliharrastusta. Itselleni on täysi turn off se, että joku todella nauttii räiskintäpeleistä.

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se noloa jos aikuinen ihminen pelaa joko pleikkaria tai tietsikalla. Mulla lähti yks tyyppi kiertoon tällaisen älyttömyyden takia. Se vielä yritti saada minutkin mukaan johonkin kyläpeliin, et oltais siellä "niinku tavattu" töiden jälkeen. Arvannette, etten innostunut. Mies oli 38 v.

Vierailija
22/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistanut koko elämäni fantasialle ja video peleille. Onneksi ei ole nirppanokkia pyörimässä jaloissa sättimässä tekemisiä.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omistanut koko elämäni fantasialle ja video peleille. Onneksi ei ole nirppanokkia pyörimässä jaloissa sättimässä tekemisiä.

M33

Onneksi!

Vierailija
24/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen ainakin ilmoittaa, että olisko sulla nyt pelihetki kun on katsottavana joku liipalaapasarjan jakso.

Vierailija
25/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kärjistäen, vanhat naiset eivät pelaa, mutta kyllähän nuo nuoremmat pelaavat, yhteinen harrastus hellun kanssa. Lapset ne vasta pelaavat, ihan syvältä koko peliteollisuus, kun lukutaito ja kädentaidot rapistuvat peliteollisuuden kiittäessä. Nyt on sitten lanseerattu pelilukutaito.

Vierailija
26/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisen ”vaativa” työ liittyy asiaan? Tai mikä helkutti edes on vaativa työ?

Varmaan sellainen asiantuntija, joita täällä on tosi paljon.

Vierailija
27/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykät pelaa pleikkaria, tosi mies pelaa PC:llä.

Vierailija
28/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hyvä, saisin itse juosta illat rauhassa harrastamassa.

Vierailija
29/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se noloa jos aikuinen ihminen pelaa joko pleikkaria tai tietsikalla. Mulla lähti yks tyyppi kiertoon tällaisen älyttömyyden takia. Se vielä yritti saada minutkin mukaan johonkin kyläpeliin, et oltais siellä "niinku tavattu" töiden jälkeen. Arvannette, etten innostunut. Mies oli 38 v.

Jäisi mullakin moiset treffit väliin. Tiedä sitten, mitä ihmiset ajattelevat av-palstailijoista tai kaikesta turhasta somettelusta.

Vierailija
30/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pelaamisessa sitten niin ärsyttää? Ei se sen kummempaa tekemistä ole kuin sinkkuelämän katselu, facebookin ja instan selailu/päivittely tai kitaran soitto.

Aivan! Ihan yhtä typeriä juttuja tuokin!

Vierailija
31/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias vaativaa työtä tekevä DI, joka pelaa, jos nyt ei päivittäin, niin kuitenkin useampana päivänä viikossa.

Jeesus! t. toinen 48-vuotias mies

Vierailija
32/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kiinnostanut viimeiset 10 vuotta. Mies on meillä aina pelannut konsolipelejä/tietokonepelejä enemmän ja vähemmän. Kummatkin meistä korkeakoulutettuja ja itse olen vaativassa konsulttityössä ja mies tienaa vielä paremmin IT alalla. Minua ei myöskään henkilökohtaisesti kiinnosta pelaaminen ollenkaan. Olen aina ajatellut että pelaaminen on harrastamista missä muukin. Ei mies pelaa tuntikausia tai edes päivittäin. Silloin kuin kerkeää. Urheilee myös, joten pelaaminen ei myöskään tarkoita sitä että ihminen ei urheilisi.

Nyt kun on lapsikin perheessä nii mun mielestä vain hauskaa kuinka innoissaan aikuinen mies voi pelata jotain lapsille tarkoitettua konsolipeliä lapsen kanssa.

Vierailija
33/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pelaaminen yhtään. Ollaan oltu yhdessä melkein 15 vuotta, ja mies on pelannut kaikkien näiden vuosien ajan. Mies hoitaa työnsä hyvin sekä on mainio isä ja aviomies. Pelaaminen on harrastus siinä missä jokin muukin.

Vierailija
34/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan syvältä koko peliteollisuus, kun lukutaito ja kädentaidot rapistuvat peliteollisuuden kiittäessä.

Nimeonmaan kädentaidot/motoriikka ja yleensä kielitaidot parantuvat pelatessa.

Vierailija
35/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan mielenkiintoista, mikä siinä pelaamisessa niin sylettää, kun samaan aikaan mammat katselevat salkkareita, ensitreffejä alttareilla, lukevat seiskaa ja somemyrskyilevät. Kaikki, ah niin aikuismaista.

Vierailija
36/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään minä. Tosin olin tutustunut mieheen muuten jo paljon ennen kuin kuulin hänen pleikkariharrastuksestaan, mutta eipä se kiinnostustani mihinkään muuttanut. Enkä tiedä miksi olisi, lähinnä rinnastan sen television katsomiseen aikaa tappaakseen.

Vierailija
37/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella odotan olevan muitakin kiinnostuksenkohteita kuin räiskintäpelit eli saa pelailla mutta jos pelaaminen on ainoa vapaa-ajan harrastus se on nounou.

Vierailija
38/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias ja mieheni pelaa koneella joka päivä joskus konsolilla. Ei onneksi räiskintäpelejä.

Ei häiritse. Ihanaa, että pitää peleistä eikä jauha esim. urheilusta ja autoista. Pelaan jonkin verran itsekin ja enennän ne kiehtoo kuin joku formulat.

Vierailija
39/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen miestä vain sänkyyn. Kunhan ottaa mut kunnolla ja nukkuu kanssani lusikassa joka yö, saa tehdä mitä lystää.

Joo, samaa mieltä. Tosin mulle on totaalinen turn off jos mies pelaa mutta koska en jaksa enää välittää niin paljoa että vaivautuisin etsimään parempaa niin siinäpä pelatkoon kunhan hommat makkarissa sujuu. Eikä sitä parempaa varmasti edes olisi enää. Mies pelaa kuin lapsi jotain kännykkäpelejä.

Vierailija
40/182 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan mielenkiintoista, mikä siinä pelaamisessa niin sylettää, kun samaan aikaan mammat katselevat salkkareita, ensitreffejä alttareilla, lukevat seiskaa ja somemyrskyilevät. Kaikki, ah niin aikuismaista.

No älä. Moni peli vaatii ongelmanratkaisukykyä, pitkäjänteisyyttä, refleksejä ja strategiapelit ehkä vähän älliä.