Millainen mies pissaa istualtaan?
Kommentit (136)
Fiksu mies, ei tarvitse siivota jälkiä ja muutkin viihtyy
Naisellinen mies. Miehekäs mies pissii seisovilteen ja se kuseminen kuuluu käytävään jos vessanovi on auki. Siis rappukäytävään asti. Olen kuullut miten kustessani naapurin milffi sanoi käytävässä ''herranen aika''!
Sellainen, joka joutuu siivoamaan vessan.
Entäs millainen nainen kusee istualtaan?
Vierailija kirjoitti:
Siisti mies.
Minun mielestäni se kuulostaa pikemminkin tuhrivalta mieheltä jos ei edes seisaaltaan kuseminen onnistu sotkematta.
Kurko kirjoitti:
Tämmönen, kysy mitä haluat.
No se olisi pitänyt arvata, neitisetä!
Vihreä mies pissaa aina istualtaan. Polvet yhdessä.
Sellainen joka haluaa että vessa ei haise ku*selta. Nykyään monissa vessoissa on lattialämmitys, joka vielä korostaa "kivasti" niiden sinne harhautuneiden roiskeiden hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka haluaa että vessa ei haise ku*selta. Nykyään monissa vessoissa on lattialämmitys, joka vielä korostaa "kivasti" niiden sinne harhautuneiden roiskeiden hajuja.
No ei meidän vessa ainakaan kuselta haise vaikka miehet kuseekin seisaaltaan. Minkälaisia juoppoja teidän miehenne on jos eivät pöönttöön saa kaikkea osumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei meidän vessa ainakaan kuselta haise vaikka miehet kuseekin seisaaltaan. Minkälaisia juoppoja teidän miehenne on jos eivät pöönttöön saa kaikkea osumaan?
Samaa mietin...
Käykö nämä istualtaan kusevat neitisedät myös ulkona kustessaan kyykkypissalla kuten naiset?
Pitkä mies. Persjalat ei tietenkään voi sitä tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun miehes on varmaan joku kää-piö joka juuri ja juuri yltää pöntölle.
Itse olen pitkä mies ja pis-siminen on melkein pakko tehdä istualtaan jos ei halua sotkea.
Pis-simistä aloittaessa ei voi koskaan tietää että lähteekö suihku ylös alas vasemmalle vai oikealle vai tuleeko sellainen suhusuihku joka leviää joka puolelle.
Siksi istun lähes aina.
Minä äsken kun kävin vääntämässä samalla tortut. Ei kehdannut seisoalteen :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun miehes on varmaan joku kää-piö joka juuri ja juuri yltää pöntölle.
Itse olen pitkä mies ja pis-siminen on melkein pakko tehdä istualtaan jos ei halua sotkea.
Pis-simistä aloittaessa ei voi koskaan tietää että lähteekö suihku ylös alas vasemmalle vai oikealle vai tuleeko sellainen suhusuihku joka leviää joka puolelle.
Siksi istun lähes aina.
Etkö osaa vetää esinahkaa taakse?
Vierailija kirjoitti:
Vihreä mies pissaa aina istualtaan. Polvet yhdessä.
Persumies pissaa alleen.
Cuck