Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen pilasi elämäni

Vierailija
01.08.2019 |

Mies petti minua kännissä. Elämäni on pilalla. En nauti enää mistään, en ole onnellinen, en tunne hyvää oloa mistään. Tappaisin itseni jos pystyisin. Emme ole eronneet, en halua menettää kaikkea hyvää mitä meillä oli, pettämisen myötä mieskin tajusi ettei halua menettää minua. Olen käynyt terapiassa, siitä ei ole ollut apua. En usko että enää koskaan olen onnellinen. (Olen n.40v, olemme olleet yhdessä n. 20v.)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terapia ei ole auttanut yhtään, vaihda terapeuttia tai muuta asennettasi siihen. Voi myös olla, että tarvitset lääkitystä, että saat terapiasta hyödyn. 

Ymmärrän, että pettäminen voi tuntua maailmanlopulta, mutta kyllä sen yli voi päästä. Tietenkin miehesi asenne siinä on tärkeä myös. 

Itse olen miettinyt, että voisin hyvinkin tarjota tulevalle miehelle sellaista diiliä, että jos hänen joskus tosi kovasti tekee mieli panna muita, niin antaa mennä vain, kunhan harrastaa vain turvaseksiä.

Vierailija
22/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten säälittäviä reppanoita te oikein olette? Nyt jumalauta kasatkaa itsenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule iloksi muuttumaankaan, jos et eroa ja ota itsekunnioitustasi takaisin. Materian takia ei kannata jäädä.

Vierailija
24/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no, not I, I will survive

Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive

I've got all my life to live

And I've got all my love to give and I'll survive

I will survive, hey, hey

Vierailija
25/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan antaa vähän auliimmin sitä percettä niin ei tarvitsisi pettää

Vierailija
26/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei pilannut elämääsi vaan se, että annat sen vaikuttaa itseesi ja elämääsi noin.

Vierailija
27/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei pilannut elämääsi vaan se, että annat sen vaikuttaa itseesi ja elämääsi noin.

Ihan nappiin sanottu.

Vaikka tuntuisi aluksi kuinka pahalta on aloitettava selviytyminen päivä kerrallaan. Ei saa jäädä toisen tekemisten uhriksi.

Vierailija
28/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauako aikaa pettämisestä on kulunut? Eli kauanko olet työstänyt asiaa? Pystytkö puhumaan asiasta ja kaikista tuntemuksistasi miehen kanssa, miten mies suhtautuu?

Vierailija
29/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ulvomasta.

Äläkä anna miehen päättää siitä onko elämäsi pilalla vai ei. Sinun elämäsihän se on.

Ja ei, en ole sydämetön. Minun mies petti paljon pahemmin kuin yhden kännipanon verran. Lusikat jakoon jotta itsekunnioitus säilyy, sitten talous kuntoon.

Nyt miehen kiinni jäämisestä puolisen vuotta. Hän ravaa terapiassa itkemässä, minulla on kuuma nuorempi rakastaja ja loppuelämä vasta aluillaan. Se on taatusti parempi ilman niljaketta kuin niljakkeen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän