Miksi miehet pitävät vain mallivartaloisista naisista?
Aikuisviihteessäkin todella hoikkia ja kauniita naisia. TV ja elokuvat samoin. Miehet katsokaa peiliin!
Kommentit (38)
Eiköhän miehet keskimäärin pidä kurvikkaista mutta hoikista naisista. Eli uimapukumalleja lukuun ottamatta taitavat useimmat mallit olla hieman turhankin hoikkia monelle miehelle. (tosin muotisuunnittelijoista iso osa on homoja, joten ymmärrän sitä taustaa vasten "poikavartalon" suosimisen).
Koko elämäni olen ollut normaalipainoinen (myös siellä pullukammassa päässä) ja on mulla ainakin ollut tunkua ja joku mies aina pyörimässä, jos oon vaan halunnut.
Eniten se on kiinni ystävällisyydestä, iloisuudesta, hymystä ja lempeydestä.
Mutta jos naisesta paistaa läpi kateus ja katkeruus, niin eihän semmosta kukaan jaksa katsella, oli mallivartaloinen tai ei.
Ulkonäkö ei korvaa persoonaa pitemmän päälle.
Samasta syystä kuin naiset pitävät hyväitsetuntoisista, oman arvonsa tuntevista, dominoivista tai ainakin vahvatahtoisista, menestyvistä ja isokyrpäisistä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Paperi T sen sanoi: Kaikki menee, joten ei ole väliä malleilla ja millään mitoilla.
Ja ton se kuuli meidän yhteiseltä frendiltä ja tämä on tosi tarina.
Toikin läppä meni näin.... Kaikki menee, joten ei ole väliä malleilla ja millään mitoilla. Jos on rahaa tarpeeksi niin saat mallit ja mitat ja voi elää sen asian kanssa jos niin haluaa....
En ainakaan mallityyppisistä pidä.
No, plus size- malleissa voi olla joku nättikin.
Oma rouvani on kokoa M-L vartalo tiimalasi tai vähän päärynään päin, mielestäni tosi kaunis.
Täällä oli joskus avaus missä kysyttiin millaisia ovat katkerat peräkammarintytöt. Tämän ketjun ap on aika hyvä esimerkki.
Noin puolet naisista on ylipainoisia ja normaalipainoisistakaan kaikki eivät tietenkään ole mallivartaloisia. Kuitenkin suurin osa löytää miehen, jolle kelpaa. Että se siitä.
Suuremmalla osalla tuolla ulkona tallustavista miehillä on hieman ylipainoinen nainen vieressä.
Harvinaisempaa se on, että mies on pullukka ja nainen malli.
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet naisista on ylipainoisia ja normaalipainoisistakaan kaikki eivät tietenkään ole mallivartaloisia. Kuitenkin suurin osa löytää miehen, jolle kelpaa. Että se siitä.
Totanoinnii. Tätä vauvapalstaa jos on uskominen niin:
Naiset kyllä löytää miehen. Se nainen kelpaa sille miehelle. Mutta se mies ei kelpaa sille naiselle. Että silleen.
En tiedä mikä neuvoksi, ehkei tosiaan se naisen vartalo ole kovin tärkeä asia tuossa yhtälössä. Vai kelpaako mies naiselle paremmin jos naisella on mallivartalo?
Kyllä jokainen naisvartalo on kaunis ja jokaiselle naisvartalolle löytyy tykkääjiä.
Itse tykkään isokokoisista naisista, heidän vartalonsa miellyttävät silmää ja ovat kiinnostusta herättäviä. Laiha nainen muistuttaa miestä.
Itse en ole mielestäni isokokoinen mies. Nyt on tullut muutama kilo lisää, mutta jonkin aikaa sitten vaaka pysähtyi 56 kilon kohdalla. Pituutta on tosin vähän alle 170 cm.
Ihanne olisi, jos nainen olisi samanpituinen tai vähän enemmän pituutta, ja painoa voisi olla vaikka +100 kg.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisviihteessäkin todella hoikkia ja kauniita naisia. TV ja elokuvat samoin. Miehet katsokaa peiliin!
Kaappihomot pitää laihoista naisista. Heterot tykkää pullukoista.
ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööööööööö.
tämän palstan naiset ovat aivokuolleita, ihan KAIKKI
Tykkään kaikenlaisista. Mallit alkaa kyllästyttää aika äkkiä. Kyllä niitä hetken jaksaa.
Sinccis
Ei ihmistä ole luotu monogaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Paperi T sen sanoi: Kaikki menee, joten ei ole väliä malleilla ja millään mitoilla.
Papru on niin hot ja fiksu:) Nätti poika mmmm...huulet vaan liian isot :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joskus avaus missä kysyttiin millaisia ovat katkerat peräkammarintytöt. Tämän ketjun ap on aika hyvä esimerkki.
Paitsi että on riitaa haastava poika...
No miehet nyt tykkää melkein mistä tahansa.