Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät vain mallivartaloisista naisista?

Vierailija
01.08.2019 |

Aikuisviihteessäkin todella hoikkia ja kauniita naisia. TV ja elokuvat samoin. Miehet katsokaa peiliin!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa yleistystä, ei kaikki pidä.

Vierailija
2/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei pitäis? Kaunistahan se on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Vaimoni oli sellanen ylihuolehtiva keppi, joka mittasi jokaisen palan minkä suuhun tunki. Oli sellanen treenaava perushoikka jne. Kun sitten lihosi sen 12kg eli muistutti ihmistä, niin en ole tuntenut samanlaista himoa häntä kohtaa ikinä aikasemmin ja hän ihmetteli sitä itsekin, kun olen kimpussa yhtäkkiä koko aika. Pieni pylly kasvoi hieman pyöreemmäksi ja oli runkoa eikä kylkiluuta jne.

Vierailija
4/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää mutta ei ne saa sellaisia. :D

Vierailija
5/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän naisetkin hyvän näköisistä treenatuista miehistä.

Vierailija
6/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö nyt taas, vaikka minkä mallisista ne tykkää!

Itse oon normaalipainoinen eikä juurikaan kurvia missään eli niin perus kun voi olla, juoksijan jalat ainoona plussana. Ja miehiä saa jatkuvaan hätistää. Voisin jäädä harmittelemaan poven puutetta ja selkämakkaroita, enpä sitä tee ja voila! Muut kyllä näkee sen, miten itse näet itsesi, himan lempeyttä jookos!

Vierailija
7/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, miesten naismaku vaihtelee laidasta laitaan. Naiset ne aina vaan pitää pitkistä, lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä.

8/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotisuunnittelijat pitävät mallinaisista ja nehän ovat tunnetusti niitä miehiä. Eli me tavalliset he terot ei kyllä innostuta mistään luurankovartaloista. 

Aikuisviihteessä ei kyllä mitään lautoja suosita, mistä lie tuon höpöväitteen repäisit? Siellä pitää olla täytettä oikeissa paikoissa kylläkin.

Vierailija
9/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska sopivasti treenattu ja sporttinen kroppa on paras. Liian laiha ei.

Vierailija
10/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" Käytin sanaa y_l_ipai n_o i nen.

Vierailija
11/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" Käytin sanaa y_l_ipai n_o i nen.

Vai johtuikohan se sittenkin sanasta pull_ukka

Vierailija
12/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauniita mut hoikkia on monissa paikoissa.. aika moni ihminen on hoikka... jotkut miehet tykkää muhkummasta.. / myös niistä. :D jotkut taas just laihoista ainoastaan ja tyyliin inhoo pyöreitä naisia.... riippuu miehestä... aika moni mies tykkää ei kaunis- mut hoikka-naisista... kai ne on tavallisia?? emt... jos mies on aika isokokonen niin ne monesti tykkää pyöreistäkin... jos mies pieni ja laiha niin usein tykkää hoikista..

Vierailija
13/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mies tykkää laihasta naisesta? Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
14/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rahalla saa?

Vierailija
15/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa tuolla ulkona kulkevista naisista sekä miehistä ei todellakaan ole mitään mallivartaloisia. Silti pariutuvat ja jatkavat sukua ihan mallikkaasti. Ja kun kansa lihoo ja lihoo, niin pakkohan se on tykätä tuhdimmistakin.

Ootko saanut pakit vai?

Vierailija
16/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suomalaisten eniten suosimista por nokategorioista on MILF. Ne naiset ei todellakaan ole mallivartaloisia.

Mun suosikkikategoria on BBW (Big Beautiful Woman). Ne naiset on paljon isompia kuin plusmallit.

t. mies 35v

Vierailija
17/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata vain omasta puolestani. Pidän niistä siksi koska itsekin olen mallivartaloinen ja muutenkin mukava mies parhaassa iässä.

Vierailija
18/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa useammat mun tuntemat parit on sellaisia, että nainen on hieman (tai aika paljonkin) tuhdimpi kun mies. Normaalipaino taitaa olla harvinaisempaa nykyään. Osa pareista on sit fyysisesti hyvinkin samankaltaisia painoindeksiltään, ihmiset kaipaavat kumppanilta samankaltaisia elintapoja. On harvinaisempaa että nainen on mallinmitoissa kuin se, että nainen on vähän pull.ukka.

Vierailija
19/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallivartalo on ehdottomasti paras. Sitä tavoittelevat kaikki ja harvat saavuttavat.

Vierailija
20/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi T sen sanoi: Kaikki menee, joten ei ole väliä malleilla ja millään mitoilla.