Miksi miehet pitävät vain mallivartaloisista naisista?
Aikuisviihteessäkin todella hoikkia ja kauniita naisia. TV ja elokuvat samoin. Miehet katsokaa peiliin!
Kommentit (38)
Miks ei pitäis? Kaunistahan se on :)
En pidä. Vaimoni oli sellanen ylihuolehtiva keppi, joka mittasi jokaisen palan minkä suuhun tunki. Oli sellanen treenaava perushoikka jne. Kun sitten lihosi sen 12kg eli muistutti ihmistä, niin en ole tuntenut samanlaista himoa häntä kohtaa ikinä aikasemmin ja hän ihmetteli sitä itsekin, kun olen kimpussa yhtäkkiä koko aika. Pieni pylly kasvoi hieman pyöreemmäksi ja oli runkoa eikä kylkiluuta jne.
Saa pitää mutta ei ne saa sellaisia. :D
Pitäähän naisetkin hyvän näköisistä treenatuista miehistä.
No höpö nyt taas, vaikka minkä mallisista ne tykkää!
Itse oon normaalipainoinen eikä juurikaan kurvia missään eli niin perus kun voi olla, juoksijan jalat ainoona plussana. Ja miehiä saa jatkuvaan hätistää. Voisin jäädä harmittelemaan poven puutetta ja selkämakkaroita, enpä sitä tee ja voila! Muut kyllä näkee sen, miten itse näet itsesi, himan lempeyttä jookos!
Höpö höpö, miesten naismaku vaihtelee laidasta laitaan. Naiset ne aina vaan pitää pitkistä, lihaksikkaista ja harteikkaista miehistä.
Muotisuunnittelijat pitävät mallinaisista ja nehän ovat tunnetusti niitä miehiä. Eli me tavalliset he terot ei kyllä innostuta mistään luurankovartaloista.
Aikuisviihteessä ei kyllä mitään lautoja suosita, mistä lie tuon höpöväitteen repäisit? Siellä pitää olla täytettä oikeissa paikoissa kylläkin.
Siksi koska sopivasti treenattu ja sporttinen kroppa on paras. Liian laiha ei.
"kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" Käytin sanaa y_l_ipai n_o i nen.
Vierailija kirjoitti:
"kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" Käytin sanaa y_l_ipai n_o i nen.
Vai johtuikohan se sittenkin sanasta pull_ukka
Ei oo kauniita mut hoikkia on monissa paikoissa.. aika moni ihminen on hoikka... jotkut miehet tykkää muhkummasta.. / myös niistä. :D jotkut taas just laihoista ainoastaan ja tyyliin inhoo pyöreitä naisia.... riippuu miehestä... aika moni mies tykkää ei kaunis- mut hoikka-naisista... kai ne on tavallisia?? emt... jos mies on aika isokokonen niin ne monesti tykkää pyöreistäkin... jos mies pieni ja laiha niin usein tykkää hoikista..
Laiha mies tykkää laihasta naisesta? Vakka kantensa valitsee.
No suurin osa tuolla ulkona kulkevista naisista sekä miehistä ei todellakaan ole mitään mallivartaloisia. Silti pariutuvat ja jatkavat sukua ihan mallikkaasti. Ja kun kansa lihoo ja lihoo, niin pakkohan se on tykätä tuhdimmistakin.
Ootko saanut pakit vai?
Yksi suomalaisten eniten suosimista por nokategorioista on MILF. Ne naiset ei todellakaan ole mallivartaloisia.
Mun suosikkikategoria on BBW (Big Beautiful Woman). Ne naiset on paljon isompia kuin plusmallit.
t. mies 35v
Voin vastata vain omasta puolestani. Pidän niistä siksi koska itsekin olen mallivartaloinen ja muutenkin mukava mies parhaassa iässä.
Itseasiassa useammat mun tuntemat parit on sellaisia, että nainen on hieman (tai aika paljonkin) tuhdimpi kun mies. Normaalipaino taitaa olla harvinaisempaa nykyään. Osa pareista on sit fyysisesti hyvinkin samankaltaisia painoindeksiltään, ihmiset kaipaavat kumppanilta samankaltaisia elintapoja. On harvinaisempaa että nainen on mallinmitoissa kuin se, että nainen on vähän pull.ukka.
Mallivartalo on ehdottomasti paras. Sitä tavoittelevat kaikki ja harvat saavuttavat.
Paperi T sen sanoi: Kaikki menee, joten ei ole väliä malleilla ja millään mitoilla.
No onpa yleistystä, ei kaikki pidä.