Tottahan se on että yli 40 vuotiaana ei enää miehet pahemmin kiinnosta.
Varmaan biologiaa tai jotain...Ei enää kiinnosta seksijututkaan oikein.
Kommentit (50)
Puhu omasta puolestasi. Itsellä nuorempi miesystävä ja parasta seksiä ikinä.
Juu, en ymmärrä miksi seksiä pitää nykyään tuputtaa keski-ikäisille ja jopa vanhuksille, jotka sitä eivät mihinkään tarvitse.
Nuorten aikuisten aktiviteetti se on, biologia sanelee nämä jutut, ei muoti.
Itseäni suorastaan yököttää kun kuvittelen keski-ikäsiä tai vanhoja naimassa, siinä mahtaa kuulua kova natina, pauke ja pierentä, voivotuksen ja ähinän kera, kun ei vain pysty taipumaan ja nivelet huutaa hoosiannaa jne.
Minun ei tulis enää mieleenkään näin raihnasella keholla jotain niin rasittavaa enää puuhastella.
Sama kuin zombiet nussisi.
47v
Suosittelen harrastamaan liikuntaa ja muutenkin elämään terveellisesti, niin voi miehetkin kiinnostaa enemmän. ;)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen harrastamaan liikuntaa ja muutenkin elämään terveellisesti, niin voi miehetkin kiinnostaa enemmän. ;)
Harrastan liikuntaa ja elän terveellisesti :D.Mua ei vaan haluta,kun kerran viikossa.Joskus voi mennä 2 viikkoakin,että ei tee mieli.Ihminen kanavoi energiansa asioihin,joista nauttii.Kaikilla ei ole vain yhteen asiaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni suorastaan yököttää kun kuvittelen keski-ikäsiä tai vanhoja naimassa, siinä mahtaa kuulua kova natina, pauke ja pierentä, voivotuksen ja ähinän kera, kun ei vain pysty taipumaan ja nivelet huutaa hoosiannaa jne.
Minun ei tulis enää mieleenkään näin raihnasella keholla jotain niin rasittavaa enää puuhastella.
Sama kuin zombiet nussisi.47v
Jos olet tuon tason rakastaja, parempi näin. Kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin joka päivä ja monta kertaa päivässä mutta mies haluton. T. Nainen 46v.
Tunnen tuskasi. Mieheni on 42 ja olen itse 37. Hän innostuu ehkä kerta viikkoon, välillä menee kaksi. Minulle kelpaisi myös vaikka joka päivä. Viimeksi laitoin läpinäkyvät pitsialusvaatteet päälle, mutta hän oli liian väsynyt. Nukuttiin sitten halissa. Tämä ei aina ole ollut näin niin ehkä testosteronituotanto on vähentynyt.
Ite yli nelkyt ja ei tarvii vaimon kun vähän pyllistää niin oon valmis
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos vaihtoehtoina on suklaa ja netflix vs. seksi, en todellakaan valitse jälkimmäistä.
Siinähän se syy ja seuraus.
Outoa. Minua seksi alkoi kiinnostaa VASTA nelikymppisenä. Nykyään viisikymppisenä kiinnostus yhä vaan lisääntyy ja näen yhä enemmän ja enemmän miehiä, joita haluaisin sillai.
Hui miten surullinen ajatus! Aioin todella panostaa, että noin vanhaksi en tule koskaan! T. 48-v