Tottahan se on että yli 40 vuotiaana ei enää miehet pahemmin kiinnosta.
Varmaan biologiaa tai jotain...Ei enää kiinnosta seksijututkaan oikein.
Kommentit (50)
Minua ei kiinnosta edes näin alle 40-vuotiaana. Tuleekohan tässä tapauksessa se kiinnostus sitten yli 40-vuotiaana. Jos kerran aiemmin miehistä kiinnostuneilla kiinnostus lakkaa tuossa maagisessa rajapyykissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin joka päivä ja monta kertaa päivässä mutta mies haluton. T. Nainen 46v.
Tunnen tuskasi. Mieheni on 42 ja olen itse 37. Hän innostuu ehkä kerta viikkoon, välillä menee kaksi. Minulle kelpaisi myös vaikka joka päivä. Viimeksi laitoin läpinäkyvät pitsialusvaatteet päälle, mutta hän oli liian väsynyt. Nukuttiin sitten halissa. Tämä ei aina ole ollut näin niin ehkä testosteronituotanto on vähentynyt.
...mutta lisään vielä että jos aloitus pitää paikaansa niin jospa muutaman vuoden päästä halutaan saman verran
Pillerit vähentää haluja. Mies voi käyttää kortsua ja olla menettäjänä välillä, kun nainen nauttii täysillä.
Hah! Himoitsen erästä miestä niin, että on vaikea olla hänen lähellään. Mieli täynnä syntisiä ajatuksia. Että todellakin seksi kiinnostaa!
+40 nainen
Tämä asia häiritsee miestäni. Aina välillä hän kyselee miten selvitään kun vanhempana oma kumppani ei enää kiinnosta. Etenkin jos on hankittu lapsi, silloinhan naisen elämän tärkein ihminen ei enää ole mies. Minuakin pelottaa. Miten voi varmistaa ettei noin turhasta syystä ota eroa keski-iässä? Kaikkihan eivät eroa, muutaman teinistä asti yhdessä olleen +50v pariskunnan tiedän. Kaikilla myös lapsia.
Puhu vain omasta puolestasi
Mikäs on ollessa ihanan siipan kultana, jaksaa vielä aktiivisesti lämmittää mun petiäkin;) Mulla on käynyt tuuri.
En voisi kuvitellakaan elämääni ilman miehen läheisyyttä ja seksiä!
n59v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.
No, kai se aika sitten panna nuorempia, kun ei tuota emäntää kiinnosta. Parisuhde toimii muuten.
Löytyiskö joku kiinnostunut?
Ota ensin ero.
Enkä ota. Kuten sanoin, parisuhde on muuten ok. Mutta kun muna ei kelpaa. En mä nyt viitsi naiselle pahaa mieltä erosta aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika kaveripiirissä kaikilla mutta jotenkin tämä ei ole juurikaan esillä esim. mediassa. Ihmetellään vaan kun keski-ikäiset naiset vaihtavat miehensä naiseen. Minäkin eläisin mieluummin naisen kuin miehen kanssa.
Se olis ihan oikein aika monelle naiselle. Voi ttu kun pääsisitte keskenänne tappeleen siitä miten pitää imuroida ja kuinka pyykit viikata. Tulis tappoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin joka päivä ja monta kertaa päivässä mutta mies haluton. T. Nainen 46v.
Tunnen tuskasi. Mieheni on 42 ja olen itse 37. Hän innostuu ehkä kerta viikkoon, välillä menee kaksi. Minulle kelpaisi myös vaikka joka päivä. Viimeksi laitoin läpinäkyvät pitsialusvaatteet päälle, mutta hän oli liian väsynyt. Nukuttiin sitten halissa. Tämä ei aina ole ollut näin niin ehkä testosteronituotanto on vähentynyt.
Oma vaimo on kuin sun miehesti... Ei nää vaan mee aina tasan, usein ei ees sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.
No, kai se aika sitten panna nuorempia, kun ei tuota emäntää kiinnosta. Parisuhde toimii muuten.
Ota ensin ero.
Enkä ota. Kuten sanoin, parisuhde on muuten ok. Mutta kun muna ei kelpaa. En mä nyt viitsi naiselle pahaa mieltä erosta aiheuttaa.
olet säälittävä pettäjä.
Kuinkahan monelle miehelle tulee erektiovaikeuksia lopulta siitä ainaisesta "ei tänään" -kommentista?
Veikkaan, että aika monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.
Ota ensin ero.
olet säälittävä pettäjä.
En petä. En tunne mitään tunteita mahdollista panokaveria kohtaan. Rakastan vaimoa, mutta kun ei irtoa, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.
Ota ensin ero.
Vähemmän se ero aiheuttaa pahaa mieltä kuin pettämisen paljastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monelle miehelle tulee erektiovaikeuksia lopulta siitä ainaisesta "ei tänään" -kommentista?
Veikkaan, että aika monelle.
Aivan varmasti. Erektiovaikeudet ovat yleensä henkisiä, ja mikä voisikaan aiheuttaa niitä enemmän, kuin -jatkuva- torjutuksi tuleminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.
Ota ensin ero.
olet säälittävä pettäjä.
En petä. En tunne mitään tunteita mahdollista panokaveria kohtaan. Rakastan vaimoa, mutta kun ei irtoa, niin ei.
Kysypä vaimoltasi, onko hänen mielestään pettämistä, että sinä panet muita naisia. Saatat yllättyä.
Mitä vielä, nelikymppisinähän naisilla vasta alkaa hyrrätä kunnolla, minun kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.
Ota ensin ero.
Vähemmän se ero aiheuttaa pahaa mieltä kuin pettämisen paljastuminen.
Mun mielestä pihtarilla ei ole paljoa varaa valittaa. Haluaa vain rusinat pullasta ilman mitään vastavuoroisuutta tai fyysistä rakkautta.
Toihan on winwin, mies huolehtii omat tarpernsa hellyydestä ja läheisyydestä muualla ja kotona huolehtii perheestä ilman "iljettävää vonkausta"