Irtokarkit citymarketissa 4,99!!!!!!!kg
Kommentit (35)
Jännä että tähän ketjuun eksyvätkin juuri ne, jotka eivät missään nimessä karkkia ikinä osta tai syö. Kovasti kiinnostaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Tokmannilla on irtistarjous joka lauantai, sama hinta. Ja muissa kaupoissa vähän väliä, esim. Halpahallissa usein 3,99, K-Supermarketissa myös neljän euron pintaan eli noi karkkitarjoukset on sen verran arkipäiväistyneet ettei niiden perässä enää edes viitsi juosta. Tulee vain diabetes aikaa myöten.
diabetes ei tule sokerista..
Ylipainosta tulee ja nämä kaikki karkkien mussuttajat on ylipainoisia.
Ethän nyt viitsisi taas lähteä noin naurettavalle yleistämisen linjalle. Lihomiseen vaikuttaa muutkin tekijät, kuin pelkkä karkin mussutus, eli paljonko kaikkea muuta syö ja ennen kaikkea kuinka paljon energiaa kuluttaa. Minä mussutan karamellia surutta, mutta myös liikun jatkuvasti ja paljon. Painoindeksini on vuosikaudet ollut parinkymmenen hujakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne edullisia. Ei vaan tee yhtään mieli.
Nauttisit sinäkin edes elämästäsi....
Nautin tyylilläni. Silloin tällöin myös karkin muodossa, vaikkei tällä hetkellä teekään mieli.
Cittari, Prisma, Kärkkäinen, Halpa-Halli yli 100km päässä joten ostan oman kylän Salesta missä ne maksaa 8e/kg.
Tekisi mieli ihan törkeästi karkkia. Kauppa on ihan vieressä joten tämä vaatii kyllä rautaista itsekuria. Maha röllöttää ja pakko saada vuodenvaihteeseen mennessä muutama kilo pois. Punkusta en luovu, joten karkkilakko on ainoa ratkaisu. Oih ja voih!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Aikookon monikin ostaa sen kilon? Itse ostan varmaankin 500g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tuota sokeripaskan mässytystä.
Kannattaisi sinunkin joskus nauttia elämästäsi, vaikutat kiukkuiselta. :(
Minä nautin kyllä suuresti terveellisestä elämästä, ruoasta ja vapaa-ajalla naisten hätähuudot ja rimpuilut kiihoittavat oikein kovasti.
kilpirauhanen,stressi,lääkitys,ferritiini ...
Karkeilla ei väliä lihomisen suhteen.
nii ja ikä kans lihottaa automaatisesti.
uutta tukkaväriä vaa kehiin.
Mielummin hankin ylimääräiset kalorini viinistä. <3
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä sellainen kyykkyviinaa holtittomasti lutkuttava Tonkka-Täti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä sellainen kyykkyviinaa holtittomasti lutkuttava Tonkka-Täti ?
En.
Nuori, hoikka ja yhä lapseton. =)
Enkä pidä makeasta yhtään.
Yök, en syö. Kaikki saamarin kakarat käynyt räpelöimässä niitä 🤢
Se joka ei tykkää irttareista on aivopesty nykyajan terveellisyys -ja fitnesshömpötykseen. Hän on muita seuraava lammas, joka ei varmaan edes juo limua, kun ajattelee että voi ei nyt olen laittanut suuhuni jotakin missä on sokeria. Miten voin elää nyt.
Nauttisit sinäkin edes elämästäsi....