Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita sellaiset ihmiset jotka hokee "meidän perhe"

Vierailija
01.08.2019 |

"Meidän perheessä me ei.." "Meidän perhe kävi tänään" Yleensä ärsyttäviä kolme nelikymppisiä mammoja

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ärsyttää joidenkin tapa puhua aviomiehestään. "Minun aviomieheni sanoi, olimme aviomieheni kanssa, minä ja aviomieheni.." On minullakin mies ja naimisissakin ollaan, mutta puhun hänestä joko nimellä tai vieraammille sanon että mieheni, jotenkin se avio-etuliite kuulostaa niin teennäiseltä.

Vierailija
22/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, oikein ällöttää. Samat hokevat "meidän isäntää", "meidän emäntää", "minun vaimoa" tai "minun miestä" kuin merihädässä. Huvittavia junttiaivoja.

Isännän ja emännän tavallaan ymmärrän, ne on vähän sellaisella nololla tavalla tekovitsikkäitä, mutta mitä ihmeen vikaa on miehessä tai vaimossa? Miksi sitä puolisoa pitäisi sitten nimittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs meidän perse??

Vierailija
24/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan usein miten yksi katkera yksinhuoltaja ei kestä kuulla tuota meidän perhettä. Vi*tuuntuu silminnähden ja nakkelee niskojaan.

kai tiedät että silläkin on perhe, joten sinä olet trolli.

Vierailija
25/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, oikein ällöttää. Samat hokevat "meidän isäntää", "meidän emäntää", "minun vaimoa" tai "minun miestä" kuin merihädässä. Huvittavia junttiaivoja.

Isännän ja emännän tavallaan ymmärrän, ne on vähän sellaisella nololla tavalla tekovitsikkäitä, mutta mitä ihmeen vikaa on miehessä tai vaimossa? Miksi sitä puolisoa pitäisi sitten nimittää?

Eikö sillä ole nimeä vai?

Vierailija
26/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti sinkkuja? Minä kävin tänään... saako sanoa me kävimme tänään?

Joo oon sinkku, on mulla silti perhe.

Miten sinkkuus tähän liittyy.

Vierailija
27/27 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja yleensä ne jotka hokee tuota 'meidän perhe' sanaparia ylistävät myös superfiksuja lapsiaan kuinka nopeasti oppivat kaikkea, kuinka meidän Sami-Petteri on oikea lapsinero jutuissaan ja osaa sitä ja sitä päläpälä aiijjettä! Ja kaikkien pitää olla niin kiinnostuneita...