Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat lapset ovat ärsyttäviä

Vierailija
01.08.2019 |

Olen mielestäni ollut huono kasvattaja, joskaan en ole kasvattanut lapsia yksin vaan miehen kanssa ja mies on onneton kasvattaja myös. Niinpä lapsistamme on ainakin tähän mennessä tullut sellaisia, ettei heidän seurassaan viihdy. En siis itse viihdy.
Lasten kanssa ei tietenkään olla aina siksi, että se olisi sitä viihdyttävintä hommaa maailmassa, mutta se on tosi surullista. Siinä menee kuitenkin useita vuosia omaakin elämää seurassa, joka ei miellytä. Varsinkin kun lapset silti tarvitsevat vanhempiaan, vaikka olisinkin huono vanhempi eikä vanhemmuus huonona vanhempana kiinnosta.
En kuitenkaan ole omilla eväilläni syntynyt huonoksi vanhemmaksi, vaan sen aiheutti se, miten oma äitini minua aikoinaan kohteli.
Eli ei suonut minulle vapautta päättää itse, mitä tunnen vaan minun oli kysyttävä lupa siihen häneltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt vain, että miten vapautua sellaisesta menneisyydestä omaksi itseksi? Ja sitten kun esteenä lvat ne lmat lapset. Tekisi mieleni jättää entinen elämäni kokonaan taakseni joksikin aikaa, enkä kaipaa siihen keitään huollettavia.

Vierailija
2/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Äitihullu saapui jälleen palstalle vinkumaan. Siivoa kuule kämppäsi joka on paskaläävä, äläkä valita täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan aloituksen perusteella pääse perille siitä, mikä sinun ongelmasi on. Mutta jos äidiltä on pitänyt kysyä lupa, luultavasti suhteesi lapsiisi on vinoutunut sen takia, että kyselet heiltä lupaa. Missä tapauksessa you're in deep shit. :/

Vierailija
4/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on siis narsisti. Narsisti on ihminen, jonka vallassa uhri on. Siitä tunnistaa narsistin uhrin, että narsistilla on ote ja valta uhriin. Ei muuten synny uhria.

Ap

Vierailija
5/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan aloituksen perusteella pääse perille siitä, mikä sinun ongelmasi on. Mutta jos äidiltä on pitänyt kysyä lupa, luultavasti suhteesi lapsiisi on vinoutunut sen takia, että kyselet heiltä lupaa. Missä tapauksessa you're in deep shit. :/

En varsinaisesti kysele heiltä lupaa olla hoitamatta heitä. Vaan mietin miten voisin vapautua, kun minulla on lapsia.

Ap

Vierailija
6/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on välillä ihmisiä, jotka kuvittelevat vanhempiensa olleen narsisteja. Vaikka ei sellainen vanhempi ole narsisti, jolla ei ole ihmisiä vallassaan. Siitä tunnistaa narsistin, että joku uhri ei pääse (ilman ulkopuolista väliintuloa) vapauteen.

Ap

Vierailija
7/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne naapurin kakarat sitten vähemmän ärsyttäviä?

Vierailija
8/8 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne naapurin kakarat sitten vähemmän ärsyttäviä?

Ovat koska ne eivät voi vaatia minulta mitään.