Miksi täällä yksinkertaiseen kysymykseenkin tulee aina väärin vastaajia, eikö ne ymmärrä selvää kysymystä
Esimerkiksi jos kysyy, mikä on lempikeksisi, joku vastaa kohta että runebergin torttu.
Jos kysyy mikä on lempiväri, tulee joku vastaamaan raidallinen.
Lempivuodenaika, jouluaatto.
Kommentit (21)
Merkkaathan kysymyslauseen päättyvän kysymysmerkkiin, kiitos.
On olemassa oikeasti vähä-älyisiä ihmisiä.
Pystyraidalliset vaatteet ovat rumia.
Paavo Väyrynen voisi pitää tästä aiheesta puheen.
Mielenterveysongelmat? Trollaus? Lapsellisuus?
Koska tämä on internet. Jos takerrut aina siihen mitä kysyt, niin et tule pääsemään elämässä metriä kauemmas. Jos sinä kysyt esimerkiksi minulta jotakin, niin minä saattaisin ihan mielelläni livenä vastata potkaisemalla kantapäällä sinulta sääriluun paskaksi, koska et ole minun mielestäni yhtään mitään.
Olen huomannut saman. Olen vuosikaudet yrittänyt saada vastausta kysymykseen:
MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa?
Vierailija kirjoitti:
MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa?
Tähän tiedän vastauksen: kuules kalmanaama ei ole mitään meikkipellejä muualla kuin sun pimeässä päässäsi. Ei ollut kivasti sanottu eihän?
Kokeile sitä että suhtaudut kunnioittavasti niihin joiden kanssa yrität keskustella. Johan alkaa keskustelu sujumaan.
En voi vastata meikkipellekysymykseesi, koska en ole meikkipelle.
Meit on moneks ja moneen junaa. Osa ei ole lukenut kysymystä, osa v'ttuilee, osa yrittää olla hauskoja, osa ei vaan tajua....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän tiedän vastauksen: kuules kalmanaama ei ole mitään meikkipellejä muualla kuin sun pimeässä päässäsi. Ei ollut kivasti sanottu eihän?
Kokeile sitä että suhtaudut kunnioittavasti niihin joiden kanssa yrität keskustella. Johan alkaa keskustelu sujumaan.
Te meikkipellet olette vuosikaudet haukkuneet kunnon ihmisiä mitään karmeimmilla nimityksillä. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin laskeutua meikkipellejen tasolle kielenkäytössä. Te meikkipellet ette ymmärrä kohteliaampaa kieltä. Meikkipellet ovat jo pitkään kerjänneet verta nenästään.
MIKSI teitä meikkipellejä haittaa niin kauheasti se, että kaikki naiset eivät meikkaa? Voisinko viimeinkin saada vastauksen? Te meikkipellet haukutte naisia palstoilla päivästä toiseen, ja sitten kun joku sanoo yhdenkin vastalauseen, alatte itkeä, kitistä ja u.h.r.i.ut.u.a.
Katsokaa meikkipellet peiliin, kuvaannollisessa mielessä siis. Te meikkipellet olette itse omalla käytöksellänne aiheuttaneet teihin kohdistuvan vihan. Metsä vastaa niinkuin sinne huutaa.
Te meikkipellet olette vähä-älyisiä i.d.i.o.o.t.t.e.j.a. T.A.P.P.A.K.A.A ITSENNE!
Sotamaalatuilla on kemikaalit sulattaneet aivot.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sataa!
Ai ihan varmastiko?
Kumpaan kysymykseen haluaisit vastauksen? :)