"Syntyivät samana päivänä samassa sairaalassa, menivät naimisiin 23 vuotta myöhemmin"
"Sen lisäksi, että pari on syntynyt samana päivänä, samassa sairaalassa ja he ovat käyneet samaa koulua, he työskentelevät nykyisin lääkäreinä samassa työpaikassa – he siis jakavat kaiken."
Kaiken lisäksi menivät myös naimisiin samana päivänä!
Kommentit (12)
Saivat alkunsa samasta ryhmäseksisessiosta myös.
Saakohan ne vielä samat lapsetkin samana päivänä. . . .
Mä tunnen tällaisen opettajapariskunnan. Olivat olleet synnärillä samassa huoneessa, äidit tutustuneet mutta yhteydenpito jäi pikkuhiljaa. Kun alkoivat seurustella, äidit hoksasivat, että kyseessä on se synnärin vieruskaveri :)
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen tällaisen opettajapariskunnan. Olivat olleet synnärillä samassa huoneessa, äidit tutustuneet mutta yhteydenpito jäi pikkuhiljaa. Kun alkoivat seurustella, äidit hoksasivat, että kyseessä on se synnärin vieruskaveri :)
Molemmista tuli lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pari-syntyi-samana-paivana-samassa-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmista tuli lesbo?
Koska opettajat on aina naisia...?
Maailma on pieni.
"Mopolla ja autolla ajaneet rattijuopot narahtivat samana päivänä Säkylässä"
https://ls24.fi/uutiset/mopolla-ja-autolla-ajaneet-rattijuopot-narahtiv…
Ihanaa, kun ovat miettineet, että milloin pääsevät julkkiksiksi!
Mutta tossa se yksikkö olisi voinut ottaa myös sen kaksosen toisen puoliskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmista tuli lesbo?
Missä kohtaa sanottiin, että molemmat olivat tyttöjä/naisia? Opettaja ei voi olla mies?
Pyh, eipä ole kummoinen uutinen. Itse löisin vielä paremmaksi, mutta sitten jo tutut tunnistaisi..😉
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen saman pariskunnan :)
Lähde?