Onko sellaista kuivausrumpua keksittykään jossa ei lakanat menisi yhteen myttyyn?
Meidän koneessa aina vähän aikaa pyörittyään ne on sellaisena pallona joka ei tietysti kuivu jos et muista aina välillä käydä pöyhimässä niitä auki.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
On, sen nimi on kuivauskaappi
Meille ei mahdu sellaista :/
Ehkä sulla on se rumpu liian täynnä, ei ole mulla ollut tommosta ongelmaa
Kuivaurummussa pitäisi rummun kiertosuunta välillä vaihtua kuten pesukoneessakin, mutta ei vaihdu... lopupputuloksena usein lakanapallo. Tehdään halvalla....
Nykyisissä rummuissa pyörimissuunta vaihtuu koko ajan. Silloin pyykki ei mene palloksi.
Meidän vanhassa rummussa (LG) lakanat oli useinmiten umpisolmussa.
Viime viikolla hankittii uusi kuivausrumpu (Bosch) ja ainakin ensimmäisellä käyttökerralla petivaatteet pysyi suunnilleen erillään toisistaan, mitä nyt joku tyynyliina oli pussilakanan sisälle, mutta se saattoi olla jo pyykkikoneen jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisissä rummuissa pyörimissuunta vaihtuu koko ajan. Silloin pyykki ei mene palloksi.
Kuinka uusissa? Meillä on kuivausrumpu kaksi tai kolme vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan muuttaa niin että mahtuu
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yli 20 vuotta vanha kuivausrumpu ja käsittääkseni se vaihtaa pyörimissuuntaa joka kerta pyörähtäessään, mikä tosin ei tapahdu kovin tiuhaan. Ja kaikki pyykit ovat aina siististi pallona pussilakanan sisällä eivätkä ole kuivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykätään asua tässä.
Mulla menee pesukoneessakin pussilakanan sisään palloksi kaikki, ellen parista kohtaa ompele kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykätään asua tässä.
Tykkää sitten kanssa pyykkipalloista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykätään asua tässä.
Tykkää sitten kanssa pyykkipalloista
Tuntuu että tämä asia on sinulle vaikeampi kuin minulle :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee pesukoneessakin pussilakanan sisään palloksi kaikki, ellen parista kohtaa ompele kiinni.
Ompele? :O
Mulla on elämäni neljäs kuivuri menossa, missään aiemmassa koneessa ei pussilakana ole syönyt muita lakanoita niin kuin tässä! Ja joka kerta! Viimeksikin koko pussilakana oli kiertynyt niin tiukkaan palloon, etten meinannut saada lakanoita ulos sieltä >: