IS: Snooki julkaisi kuvan jossa juo viiniä ruokkiessaan vastasyntynyttään
https://www.is.fi/viihde/art-2000006190747.html
Poika on jotain 2kk ja maito tulee pullosta niin mikä ongelma tuossa on? Typerää tietty provota kun tietää että huutelijoita tulee mutta ainakin uusi ohjelma sai näkyvyyttä.
Kommentit (21)
Kuva on mauton niin kuin "drinksulasikuvat" yleensäkin, mutta kommenteissa on kyllä älyttömiä ylilyöntejä. Yhden viinilasin perusteella muka tiedetään varmuudella, että tässä on alkoholisoitunut vastuuton äiti, jolla juopottelu menee lasten edelle.
Kommenteista näkee, että "hyvässä äitiydessä" on monien mielestä ennen kaikkea kyse siitä, miltä asiat näyttävät. Luulisi, että jokainen normaalijärkinen aikuinen ymmärtää, että yksi viinilasi silloin tällöin ei vaikuta kenenkään kykyyn huolehtia lapsistaan. Viinilasi onkin näissä keskusteluissa huonon äitiyden symboli itsessään, juoduilla määrillä ei sinänsä ole väliä.
Lavastettu kuva ja erinomainen provo!
Vierailija kirjoitti:
Never heard mistään Snookeista.
Googlaa Jersey Shore.
Onneksi en ole somessa julkisena pellenä. Ihan sairasta lynkkausmenoa.
Meneehän tuo haukkuminen nyt ihan koomiseksi :D mitä pirun väliä, vaikka äiti juokin lasin viiniä? Joku uhkaili lastensuojelulla🙈 tuskin sossuja kiinostaa, jos äiti juo välillä saunasiiderin tai viiniä ruuan kanssa. Älytöntä vouhottamista taas.
Vierailija kirjoitti:
Meneehän tuo haukkuminen nyt ihan koomiseksi :D mitä pirun väliä, vaikka äiti juokin lasin viiniä? Joku uhkaili lastensuojelulla🙈 tuskin sossuja kiinostaa, jos äiti juo välillä saunasiiderin tai viiniä ruuan kanssa. Älytöntä vouhottamista taas.
Vauva voi pudota lol
Jotenkin minusta tuntuu, että tällä vanhemmuuden tiukkapipoisella roolilla on keskeinen osa siinä, miksi moni haluaa jäädä lapsettomaksi. Ihan noinkin yksinkertainen asia kuin nauttia silloin tällöin lasi viiniä esimerkiksi juhannuksena tai viikonloppuna on Pienen Lapsen Äidiltä (tai yh-isältä) täysin kielletty ja jos sen välttämättä joskus haluaa, se pitää tehdä salassa ilman että kukaan näkee tai kuulee ja pyöriskellä huonossa omassatunnossa hillitsemättömien himojensa takia. Eli ei muuta kuin koko entinen elämä syrjään ja täysi keskittyminen vetämään ideaalivanhemman roolia, jos ei halua moitteita (ja niitähän tulee sitten kohta joka tapauksessa oman itsensä unohtamisesta ja helikopterivanhemmuudesta).
Idea oli varmasti olla hauska ja vitsikäs. Mä lähinnä mietin, kuka sen päivityksen teki. No sen teki ihminen, jolla on jersey shoren aikoina menny käyttö ihan överiksi ja sarja taidettiin tehdä uudestaan joskus pari vuotta sitten vanhalla kokoonpanolla. En tietty tiedä, miten siellä rällättiin viinalla, mutta jotenkin tää oli vähän red flag mullekkin. En tiedä, olisiko se ollut sitä, jos vauva olisi ollut jo nukkumassa ja sohvalla nautittu sama viini ja siitä otettu kuva.
Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että äiditkin saa nauttia alkoholia kohtuullisesti. Tossa tapauksessa vitsi ei ollut kovinkaan hauska. En tosin ymmärrä ylireagointia, joka somessa iskee joka paikkaan.
Hah Hah, hauska kuva! Varmaan arvannut mikä myrsky nousee, kun pistää julkiseksi. Mutta huonoa julkisuutta ei heidän piireissä olekaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta tuntuu, että tällä vanhemmuuden tiukkapipoisella roolilla on keskeinen osa siinä, miksi moni haluaa jäädä lapsettomaksi. Ihan noinkin yksinkertainen asia kuin nauttia silloin tällöin lasi viiniä esimerkiksi juhannuksena tai viikonloppuna on Pienen Lapsen Äidiltä (tai yh-isältä) täysin kielletty ja jos sen välttämättä joskus haluaa, se pitää tehdä salassa ilman että kukaan näkee tai kuulee ja pyöriskellä huonossa omassatunnossa hillitsemättömien himojensa takia. Eli ei muuta kuin koko entinen elämä syrjään ja täysi keskittyminen vetämään ideaalivanhemman roolia, jos ei halua moitteita (ja niitähän tulee sitten kohta joka tapauksessa oman itsensä unohtamisesta ja helikopterivanhemmuudesta).
Olen samaa mieltä! Nykyään vanhemmuudelle asetetaan aivan valtavia paineita. Olen itse syntynyt 80-luvun alussa ja tuolloin oli vielä aika tavallista, että perheissä oli kolmekin lasta. Siihen, miten kukakin lapsia kasvatti, ei kuitenkaan puututtu. Suunnilleen viisivuotiaasta eteenpäin lapset laitettiin pihalle leikkimään, sisään sai tulla ruoka-aikaan. Ei ollut mitenkään ihmeellistä, jos lapsilla ei ollut omia huoneita tai kalliita harrastuksia. Päiväkodit ja koulut eivät ahdistelleet vanhempia jatkuvilla viesteillä tai vasu- ja arviointikeskusteluilla.
Nykyajan vanhemmuus näyttäytyy hirveänä suorittamisena, ja jos vaikka kantaa kuvassa lasta väärin, päätyy somessa vihakampanjan kohteeksi. Ne, jotka suhtautuvat vanhemmuuteen rennommin, eivät halua nykytilanteessa lapsia. Minä esimerkiksi myönnän ihan rehellisesti, että minulle sopisi äitiyden vaatimustaso, joka riitti omassa lapsuudessani, mutta tähän nykyiseen myllytykseen en ryhdy.
Join eilen 2 lasia viiniä, joista toisen silloin kun 5 vuotias oli vielä hereillä.
Minä kauhistelisin ennemmin sitä, että hän ei anna lapselleen äidinmaitoa.
Ihan vain pieni muistutuskuva:
http://illinoisaap.org/wp-content/uploads/Whats-In-Breastmilk.pdf?fbcli…
Vaikka hän olisi imettävä äiti ja joisi alkoholia, niin ei ongelmaa. Vaikka äiti on kaatokännissä, niin rintamaidossa on yhtä paljon alkoholia kuin vaikkapa soijakastikkeessa tai d-tipoissa, joita vauvoille annetaan. Kysymys on vauvan käsittelykunnosta.
Some. En ymmärrä miksi kukaan haluaa jakaa siellä elämästään mitään, koska some=lauma verenhimoisia zombeja jotka vain odottavat seuraavaa uhria, jonka voi repiä kappaleiksi. Syyksi riittää mikä vain, vaikka väärän värinen kynsilakka.
Vierailija kirjoitti:
Lavastettu kuva ja erinomainen provo!
Just olin samaa tulossa kirjoittamaan:) Täti halusi klikkejä ja niitä totisesti sai.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hän olisi imettävä äiti ja joisi alkoholia, niin ei ongelmaa. Vaikka äiti on kaatokännissä, niin rintamaidossa on yhtä paljon alkoholia kuin vaikkapa soijakastikkeessa tai d-tipoissa, joita vauvoille annetaan. Kysymys on vauvan käsittelykunnosta.
Jep ihan surkea provo kun ei imettänyt samalla. Kyl nyt vähän ois voinu panostaa!
Ihan hirveetähä haukkumista! Mun mielestä ihan selvä vitsi toi kuva, miten voi ihmiset olla niin tiukkapipoisia ja kiinnostuneita äitien tekemisistä. En näe mitään pahaa siinä, jos juo lasin viiniä silloin tällöin, vaikka niitä lapsia olisikin. Eihän tuo välttämättä edes ole snookin viini, on voinut ottaa sen kuvaan joltakulta muulta. Tai jos on kaatanut sen itselleen lasten ollessa nukkumassa,mutta pienin onkin herännyt juuri silloin. Nyt ihmiset löysätkää sitä pipoa! Tämmöinen joukkolynkkaaminen on varmasti osasyy syntyvyyden laskuun, eihän enää tahdota äidiksi kun mitä tahansa teit niin saa haukut ja olet huono äiti. Uskomatonta
Never heard mistään Snookeista.