He*vetin KYLMÄÄÄ!
Eilen ulkotöissä niin kylmää ja vielä kova kylmä tuuli, niskat meni ihan jumiin, illalla pää ei käöntynyt mihinkään ja koski päähän oikein kunnolla, vieläkin koko selkä niskoineen ihan jumissa ja kesä pitäisi olla, mutta kelit kuin syksyllä.
Kommentit (17)
Päivisin on edelleen 20 astetta. Eli liian kuuma! Aamut ovat mukavan viileitä.
Me suomalaiset nautimme raikkaasta kesäsäästä! Meille suomalaisille kakkosella alkavat lämpötilalukemat ovat myrkkyä!
Joo sähköpatterit piti laittaa päälle...kallista kesää näillä lämpötiloilla. Hetken vaan oli lämmin.
Mä oon ennen ollut lämpöä kaipaava ihminen ja tavallaan tykkäsinkin niistä helteistä, mutta onneksi ne loppuivat (ja onneksi ne olivat!). On kivaa, että on vaihtelua niin jokaiselle on jotakin ja meillä, jotka tykkäämme kesästä kelistä huolimatta tää on parasta.
Mutta kyllä, nyt jaksaa taas lenkkeillä kun on viileää :) ei haittaa viileys yhtään. Syksyn pimeyttä "pelkään" enemmän.
Vierailija kirjoitti:
IHANAA!!! Tätä lisää, kiitos! <3
Kyllä! Minun asunnossani lämpötila kohoaa edelleen yön aikana (kun ikkunat on kiinni) +27 asteeseen. Hyvin on siis kivitalo lämmenyt. Yksikin päivä minulla oli ikkunat auki koko päivän ja alkuyön, sisälämpötila laski +22-23 asteeseen. Aamulla asteita oli jälleen +27.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen pukeutuu sää mukaan ei kalenterin.
Heh heh heinäkuussa kauluri tai polopaita haalareitten alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Minun asunnossani lämpötila kohoaa edelleen yön aikana (kun ikkunat on kiinni) +27 asteeseen. Hyvin on siis kivitalo lämmenyt. Yksikin päivä minulla oli ikkunat auki koko päivän ja alkuyön, sisälämpötila laski +22-23 asteeseen. Aamulla asteita oli jälleen +27.
Mulla on ikkunat ja parvekkeen ovi auki yötä päivää, vaikka sieltä viileää ilmaa tuleekin niin asunnossa tosiaan on 27. Luulin jo että mulle on vaihdevuodet alkaneet kun hikoiluttaa niin pirusti mutta sitten katsoin lämpömittaria, eipä ihmekään.
En kyllä helteitä kaipaa mutta jotenkin minua palelee alle 20 asteessa ja yli 20 tulee taas liian kuuma eli 20 olisi minulle paras.
Meillä ulkomittarissa 21 ja aurinko paistaa, tosin tuulee vähän. Sisällä edelleen 26-27 astetta.