Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikonko paiseen päänahassa?

N-77
31.07.2019 |

Kahden euron kolikon kokoinen tai isompi paise päänahassa? pesin hiukset, annanko paiseen olla vai pistänkö neulalla vaaleaan märkäpäähän paiseen keskellä? sitten manukaa tai kookosöljyä, syömiseksi myös. neurofibrooma patti joka tulehtui? en mene lääkäriin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaan, itsekin pistin ja olen samaa ikäluokkaa. Vielä hengissä.

Vierailija
2/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö vasaralla paskaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista :) 

Kilppari vajis kai altistaa paiseille, diabetestä ei ole paleolla eikä muutenkaan.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Vierailija
4/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Mä haluun rikkoo sen. Pakkomielle arpiin ja patteihin.

Vierailija
5/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sullakin on. Mulla on tosin iso finni takaraivossa.

Vierailija
6/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Kiitos neuvoista :) 

Kilppari vajis kai altistaa paiseille, diabetestä ei ole paleolla eikä muutenkaan.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Onko sulla isot tissit?

Ei ole isoja tissejä, B-kuppi...

Vierailija
7/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä näyttämässä lääkärille kun tota ikääkin on jo noin runsaasti.

Vierailija
8/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä näyttämässä lääkärille kun tota ikääkin on jo noin runsaasti.

Onko sinusta 42-v vanha? En pidä itseäni vanhana. 

Vierailija
9/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI mä luulin 77v.

Vierailija
10/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI mä luulin 77v.

Joo hämäävä nimimerkki, tarkoittaa syntymävuottani.

Vierailija
11/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubella on ohjeita ja esimerkkejä noihin runsain mitoin, toivottavasti siellä ei ole hirvikärpäsen toukkia tai muuta elävää.

Vierailija
12/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ainakaan malttaisi olla purskauttamatta. Jotenkin sairaan tyydyttävää saada kunnon mädät purskautettua paiseista/finneistä, vaikka muuten ällöttävätkin.

Vierailija
13/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en ainakaan malttaisi olla purskauttamatta. Jotenkin sairaan tyydyttävää saada kunnon mädät purskautettua paiseista/finneistä, vaikka muuten ällöttävätkin.

Minä taas en haluais/viitsisi millään.

Vierailija
14/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkäriin. Paise saattaa olla jo tehnyt ontelon kallon läpi ja ulottua syvälle aivoihin.

Vierailija
15/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata...paise puhkesi/rikkoontui itsestään. Sitten painelin sitä, moskaa tullut ulos, mutta en ole yhtään vakuuttunut siitä että kaikki olisi tullut pois. Kerran minulla oli paise p*llun lähellä ja useampi päivä piti suihkutella ennen jälkeen ja painella paisetta, sen tiesi parantuvan sitten kun ydin tuli pois. Neo amiseptia ennen ja jälkeen painelun nyt päänahkaan (huom. neo amisept ei sovi intiimi alueille). Pidän ainakin kuumemittarin käden ulottuvilla, nyt normaalit 35,5 C. Koko vasen puoli päästä kipeähkö. Nyt täytyy löytää manuka hunaja purkki, antibioottisia vaikutuksia. V*ttu kun tämä kesä on ollut pelkkiä terveysongelmia. 

Vierailija
16/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni siskolla paise teki ontelon kallon läpi jonnekin syvälle aivoihin ja joutui olemaan viikkoja teholla. Toipui kyllä, mutta paiseesta jäi muistoksi epilepsia ja jotain muitakin neurologisia ongelmia.

Vierailija
17/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni siskolla paise teki ontelon kallon läpi jonnekin syvälle aivoihin ja joutui olemaan viikkoja teholla. Toipui kyllä, mutta paiseesta jäi muistoksi epilepsia ja jotain muitakin neurologisia ongelmia.

No voi helvetti...täytyy miettiä sitä lääkäriä sittenkin. Naama tuntuu puutuneelta, mutta en tiedä onko se minulle outoa kuitenkaan. Ikävää että sukulaisellesi jäi neurologisia ongelmia. Kiitos tiedosta. Kiitos muillekin vastaajille.

Vierailija
18/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei todellakaan ole leikin asia jos on paise pään alueella. Muualla ollessaakin se saattaa tehdä kymmeniä senttejä pitkän onkalon esim. selkäytimeen joka saattaa johtaa neliraajahalvaukseen.

Vierailija
19/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei todellakaan ole leikin asia jos on paise pään alueella. Muualla ollessaakin se saattaa tehdä kymmeniä senttejä pitkän onkalon esim. selkäytimeen joka saattaa johtaa neliraajahalvaukseen.

Onneksi paise ei aiemmin tehnyt onkaloa p*lluun. Kävin gynellä äskettäin, ei ollut siinä osassa mitään vikaa :) Eipä tule ajatelleeksi että paise voisi jopa halvaannuttaa. Koskahan saisi mehiläisestä ajan, tai sitten sairaalasta. TK:hon en ainakaan mene ikinä

Vierailija
20/21 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä menisit vaikka sinne lääkäriin. Ikinä ei saisi mitään paisetta puhkaista yksin. Paiseella on sydän joka täytyy saada ulos, muutoin paise voi levitä. Ja aseptisesti täytyisi tehdä toimenpide. Nyt tk.hon pikamarssia ennenkuin sulla on sellaiset ongelmat päässäsi että hopsansaa.

Ja lopettakaa tuo paiseiden puhkomisneuvominen! Aina joku onneton uskoo ja töpeksii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi