Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa laihduttaa, kertoisitteko esimerkkejä päivän ruuista?

Vierailija
31.07.2019 |

Haluan hoikka, niin voisin pitää haluamiani vaatteita ja ehkä löytäisin miehen:(
Miten ja kuinka paljon pitää syödä?

Ylipainoa 20kg

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vetäisi vaikka 5:2 pätkäpaastoa? Niin saat syödä kuten ennenkin 5 pv viikossa ilman mitään rajoituksia, mutta kahtena päivänä syöt vain 500 kcal. Joko ruoasta tai vaikka ateriankorvikkeista jos et jaksa laskea kaloreita. Olen itse laihtunut näin jo 16 kg ja jatkuu. Paastopäivinä syön 3 nutrilett VLcD suklaapirtelöä.

Vierailija
2/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä pataruokia yhdellä (lidl chiliä maun mukaan sekaan)lautasellisella piimänä jälkiruoka.

Lidlistä yksi omena päiväksi.

Aamulla 1dl eloveenaa 2,5dl vettä.

Se pitäisi riittää päiväksi/päiviksi.

Samoin voi välillä tunnon mukaan juoda pikkurillin sormenpään kokoisen inkivääri palan jota saa myös lidlistä sekä liptonia. Parempaa ekologiaa en osaa itse löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä pataruokia yhdellä (lidl chiliä maun mukaan sekaan)lautasellisella piimänä jälkiruoka.

Lidlistä yksi omena päiväksi.

Aamulla 1dl eloveenaa 2,5dl vettä.

Se pitäisi riittää päiväksi/päiviksi.

Samoin voi välillä tunnon mukaan juoda pikkurillin sormenpään kokoisen inkivääri palan jota saa myös lidlistä sekä liptonia. Parempaa ekologiaa en osaa itse löytää.

Tosin tähän voi lisätä 1tl kaakaojauhetta ja 1tl chilijauhetta muovipullossa ravistettuna illalla ennen hampaiden pesua ja nukkumista, tällöin inkiväärikin on sekundaa mutta isossa perheessä sekin onnistuu. Tässä voi huomioida +1 talouksia. Padassa kannattaa olla paljon eri juureksia ja palsternakan voi ostaa toisesta kaupasta samoin piimän.

Sipuli ja valkosipuli on plussaa. Kyllä näillä ohjeilla energiaa pitäisi piisata aktiivimalliin ja voi aktiivimallin mukaan hiotakkin niitä.

Vierailija
4/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta, se lihottaa.

Vierailija
5/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku meinasi tulla mutta silloin kuin minulle tulee itku niin saat kestää ne kyyneleet mitkä olen siirtänyt pois.

Vierailija
6/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen laihduttanut sen sata kertaa, ja jokainen kerta on päättynyt siihen, että olen painanut enemmän kuin alkaessani laihduttaa. Ensin lähdin laihduttamaan 72 kg:sta, lopulta painoin 104 kg. Lopetin laihduttamisen, ja tein elämäntapamuutoksen jolla on nyt lähtenyt 22 kg. Vielä on 24 kg pudotettavaa.

Vierailija
7/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään mielisairaiden palsta vaan aktiivimallin piiriin kuluvien.

Piirit ovat parempia kuin kuplat jotka poksahtavat.

Vierailija
8/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vetäisi vaikka 5:2 pätkäpaastoa? Niin saat syödä kuten ennenkin 5 pv viikossa ilman mitään rajoituksia, mutta kahtena päivänä syöt vain 500 kcal. Joko ruoasta tai vaikka ateriankorvikkeista jos et jaksa laskea kaloreita. Olen itse laihtunut näin jo 16 kg ja jatkuu. Paastopäivinä syön 3 nutrilett VLcD suklaapirtelöä.

Tämä saa alapeukkuja mutta on itse asiassa varsin tutkittu ja toimivaksi hyvin monella osoitettu tapa. Lääkäri Michael Mosleyn kirjasta ”5:2 dieetti Syö, paastoa ja elä pidempään” löytyy lisätietoa sekä käytännön noudattamisesta että niistä tutkimuksista.

Vierailija
9/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasiat. Onko sulla ayeriarytmi? Syötkö vähintään 500 g kasviksia/hedelmiä/marjoja joka päivä? Huom. vähintään, mielellään vaikka 1000 g. Laita eka nuo kuntoon.

Vierailija
10/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä annoksia useita kertoja päivässä. Minä olen käytännössä puolittanut annokset. Paino pudonnut yli 20 kg. En ala koskaan enää syömään enempää kerralla.

Vierailija
12/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön leipälautaselta ja vain silloin kun on nälkä. En syö kellon mukaan.

Vierailija
13/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hiilihydraatit pois, niin se itsessään riittääkin.

Vierailija
14/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusasiat. Onko sulla ayeriarytmi? Syötkö vähintään 500 g kasviksia/hedelmiä/marjoja joka päivä? Huom. vähintään, mielellään vaikka 1000 g. Laita eka nuo kuntoon.

Salaatti on aivan järjettömän pahaa. Pakosta syön 300g lounaaksi. Aloittajalle, pienennä annoskokojasi ja jätä voileivät pois kokonaan jos mahdollista. Parissa voileivässä on saman verran kaloreita kuin annoksessa mitä tahansa kotiruokaa.

Vierailija
15/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaatti on aivan järjettömän pahaa. Pakosta syön 300g lounaaksi. Aloittajalle, pienennä annoskokojasi ja jätä voileivät pois kokonaan jos mahdollista. Parissa voileivässä on saman verran kaloreita kuin annoksessa mitä tahansa kotiruokaa.

Älä kirjoita, jos olet noin pahasti kujalla kaikesta.

Vierailija
16/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli intoa ja aikaa riittää niin liikuntaa kohtuullisen pienellä rasituksella mutta pitkäkestoisesti.

Pyöräily, uinti, sauvakävely ja hiihto. Yli tunti kerrallaan ja useana päivänä viikossa.

Varmaankin tulee alapeukkuja koska ollaan eri mieltä.

Vierailija
17/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toteat vain, että "en osaa"? Mikään ei estä sinua ottamasta selvää.

Minusta tuo on sama kuin haluaisi mennä uimarannalle polskimaan, mutta et osaia uida. Sitten toteaisit vaan, että en osaa uida. Eikö silloin itsestään selvä ratkaisu olisi alkaa opettelemaan. Niin elämässä on kaikkien asioiden kanssa.

Miten voit ikinä saada ravitsemusta järkevään kuntoon jos et ole valmis ottamaan selvää minkälaista ravintoa ihminen tarvitsee. Lähdeaineistoa on läjäpäin olemassa. Varmasti tiedät asista riittävästi kun käyt kirjastosta hakemassa kasan aihetta käsitteleviä kirjoja ja luet ne kannesta kanteen. Sen jälkeen tiedät aiheesta jo enemmän kuin 90 % ihmisistä.

Sen jälkeen laihduttaminen ja siinä onnistuminen on helppoa. Kun tietää mitä tekee. Kaikki on helppoa kun sen osaa.

Vierailija
18/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen laihduttanut sen sata kertaa, ja jokainen kerta on päättynyt siihen, että olen painanut enemmän kuin alkaessani laihduttaa. Ensin lähdin laihduttamaan 72 kg:sta, lopulta painoin 104 kg. Lopetin laihduttamisen, ja tein elämäntapamuutoksen jolla on nyt lähtenyt 22 kg. Vielä on 24 kg pudotettavaa.

Niin no, laihdutus ei onnistu ikinä ellei ole valmis muuttamaan elintapojaan pysyvästi.

Vierailija
19/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi riittää, että syöt vähemmän kuin kulutat, esim. 1400 kcal päivässä. Herkkuja tuohon ei oikein mahdu ellet sitten jätä normaalia ruokaa syömättä. Sitten kun aineenvaihdunta hidastuu, joudut joko lisäämään liikuntaa tai paastoamaan/jättämään hiilarit pois.

Vierailija
20/26 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi riittää, että syöt vähemmän kuin kulutat, esim. 1400 kcal päivässä. Herkkuja tuohon ei oikein mahdu ellet sitten jätä normaalia ruokaa syömättä. Sitten kun aineenvaihdunta hidastuu, joudut joko lisäämään liikuntaa tai paastoamaan/jättämään hiilarit pois.

Hehe. Ja mitäs tuon jälkeen, kun on paastottu ja jätetty hiilarit pois? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä