Erakoiduin omistusasunnon hankinnan jälkeen
Tosiaan otsikko kertoo kaiken. Asuimme keskustassa ja olin normaalia enemmän tekemisissä kavereitten kanssa, mutta se kaikki loppui kun muutettiin lähiöön, asuntoon joka on puolet isompi kuin keskustan kämppä ja on kaikkea pientä laitettavaa. Ei tästä aja kuin 10 min keskustaan, mutta jotenkin se nyt verottaa.
Kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (11)
Siis, noin käy kun muuttaa pois keskustasta.
Siellä on paljon aktiivisempi elämänmeno.
Sitä passivoituu kun ympärilläkin kaikki elää kuin hidastetussa filmissä.
Pientalo alueella siis, tai lähiössä. Mun mielestä ne on tarkoitettu lapsiperheille enemmän kuin nuorille. Ja tekemistä paljon vähemmän.
Mua pelottaa muuttaa pois Kalliosta, koska pelkään että ihmiset hylkää mut, kun en asukaan enää kaiken vieressä kivassa kodissa. Tosin eipä täällä kukaan muutenkaan käy kuin korkeintaan viinaa juomassa ja muutama ulkopaikkakuntalainen kaveri silloin tällöin, joten vierailijoiden suhteen tilanne varmaan pysyisi täysin samana...
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paljon aktiivisempi elämänmeno.Sitä passivoituu kun ympärilläkin kaikki elää kuin hidastetussa filmissä.
Pientalo alueella siis, tai lähiössä. Mun mielestä ne on tarkoitettu lapsiperheille enemmän kuin nuorille. Ja tekemistä paljon vähemmän.
En ole tavannut yhtään aktiivista keskusta-asujaa. Kaikenlaisia kahvittelijoita, baarikärpäsiä ja shoppailijoita senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paljon aktiivisempi elämänmeno.Sitä passivoituu kun ympärilläkin kaikki elää kuin hidastetussa filmissä.
Pientalo alueella siis, tai lähiössä. Mun mielestä ne on tarkoitettu lapsiperheille enemmän kuin nuorille. Ja tekemistä paljon vähemmän.En ole tavannut yhtään aktiivista keskusta-asujaa. Kaikenlaisia kahvittelijoita, baarikärpäsiä ja shoppailijoita senkin edestä.
No vertaan itteeni ja kaveriin nyt vaikka.
Mä muutin pois keskustasta Vantaalle, passivoiduin ja näen harvemmin kavereita, tää on ihan ok, mut odotan, että vuokrasopimus päättyy ja muutan takas keskustaan. Oon siellä paljon onnellisempi. Ja koulu matkakin lyhenee.
Kaveri muutti Espoosta keskustaan ja aktivoitui. Sanoi, että paljon enemmän tulee tehtyä kaikkea.
Ollaan puhuttu tästä.
Erakoiduin mutta mulle se oli tarkoituksella valittu ratkaisu. Halusin irti baareilusta ja siitä tuttavapiiristä. Nykyään en käy keskustassa juuri koskaan, hoidan puutarhaani ja ulkoilutan koiraa lähiön luonnossa. Ja olen onnellisempi kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientalo alueella siis, tai lähiössä. Mun mielestä ne on tarkoitettu lapsiperheille enemmän kuin nuorille. Ja tekemistä paljon vähemmän.En ole tavannut yhtään aktiivista keskusta-asujaa. Kaikenlaisia kahvittelijoita, baarikärpäsiä ja shoppailijoita senkin edestä.
Mä muutin pois keskustasta Vantaalle, passivoiduin ja näen harvemmin kavereita, tää on ihan ok, mut odotan, että vuokrasopimus päättyy ja muutan takas keskustaan. Oon siellä paljon onnellisempi. Ja koulu matkakin lyhenee.
Kaveri muutti Espoosta keskustaan ja aktivoitui. Sanoi, että paljon enemmän tulee tehtyä kaikkea.
Ollaan puhuttu tästä.
Nyt oli kyllä niin vahvaa argumentointia, että ei pysty väittämään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan puhuttu tästä.Nyt oli kyllä niin vahvaa argumentointia, että ei pysty väittämään vastaan.
XDD haha eikös ollutkin t. Tuon kirjoittaja
No niin Simo. Aika mennä nukkumaan taas. Tiedät kyllä hyvin, ettet oikeasti koskaan pysty hankkimaan omaa asuntoa.
Minäkin olen erakoitunut muutettuani omistusasuntoon pois kaupungista. Aivan mahtavaa! Ihmiset on ärsyttäviä.
Mä ostin just yli 100-neliöisen asunnon keskustasta. Uskon, että viihdyn tässä paremmin kuin lähiössä, vaikka meillä on pieniä lapsia ja tietyt asiat on sen takia vaikeampia kuin jossakin rivarissa. Plussat on kuitenkin huikeat. Leikkipuistovalikoimakin on paljon parempi kuin jossain nukkumalähiössä.
Mekin muutettiin 10 minuutin ajomatkan (30 minuutin bussimatkan) päähän keskustasta - ei tosin omistuskämppään - ja olen täysin erakoitunut. Mulla ei ole mitään muuta kuin mies ja tämä koti.