Ostaako joku oikeasti käytettyjä alusvaatteita???
Kommentit (13)
Alushousuja en käytettynä ostaisi, se on varma!!!
Enkä huonokuntoisia rintsikoita!!
En tietenkään osta jo valmiiksi venyneitä ja lötköjä rintsikoita.
Mutta joskus olen löytänyt tosi hyvä kuntoisia rintsikoita, eli esim. jonkun virheostos (niitähän ei saa palauttaa) tai sitten laihtumisen/lihomisen takia on koko muuttunut.
T.3
mulla esim nikkeliallergia ja liivit saattavat kutittaa selkää, usein ostosta ekaan käyttökertaan voi olla aikaa ja kuitti kadoksissa, niin tällaisen tuotteen voisin laittaa myyntiin.
On niitä uutena ostettujakin todennäköisesti joku sovitellut kaupassa...
mitä ei ole käytön jälkeen pesty. En tiedä onko urbaanilegenda että tällaisille housuille olisi markkinat.
Nyt kun rahaa on työelämän myötä tullut, niin en ole enää alusvaatteita kirpparilta ostanut. Muita vaatteita ostan vieläkin, jos hyvä vaate eteen osuu.
Äijä olis halunnut ostaa lukiotyttöjen käytettyjä, pesemättömiä alushousuja.
Oikeasti ei voinut tehdä muuta, kuin nauraa.
Vierailija:
mitä ei ole käytön jälkeen pesty. En tiedä onko urbaanilegenda että tällaisille housuille olisi markkinat.
Mutta minä ajattelin lähinnä ihan näitä pestyjä joita siis naiset sitten käyttää itse.
annoin eteenpäin kaverille omat imetysrintsikat ja äitiysalushousut. Nehän saa pestäkin 60 asteessa, joten puhdasta tulee!
niin aika paljon siellä myydään myös käytettyjä ALUSHOUSUJA ja imetysliivejä. Itsellä ei tulis mieleenkään ostaa alusvaatteita käytettynä.
Kyllä voisin tavalliset rintaliivit ostaa käytettynä, ja olenkin ostanut. Eihän normaalisti rinnoista erity mitään, ihan samanlainen ruuminosa kun selkä, käsi tai maha siinä mielessä.
Alushousuja sen sijaan en ostaisi käytettynä, sillä alapäästä erittyy yhtä sun toista mömmöä.
Sen sijaan lapselle olen saanut tutuilta käytettyjä alushousuja, ne on ihan ok.
Vierailija:
Kyllä voisin tavalliset rintaliivit ostaa käytettynä, ja olenkin ostanut. Eihän normaalisti rinnoista erity mitään, ihan samanlainen ruuminosa kun selkä, käsi tai maha siinä mielessä.
Alushousuja sen sijaan en ostaisi käytettynä, sillä alapäästä erittyy yhtä sun toista mömmöä.
Sen sijaan lapselle olen saanut tutuilta käytettyjä alushousuja, ne on ihan ok.
Sellainen iloinen opiselija ne osti Toisinaan saattaa olla rahastakin kiinni