Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oma kotinne teistä hieno?

Vierailija
31.07.2019 |

Tai häpeättekö jos se on vaatimaton?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen joten vaatimaton kotini ei hävetä. Se on rakas.

Vierailija
2/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan tullu ajatelleeksi asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka tulee kylään.

Vierailija
4/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo koskaan tullu ajatelleeksi asiaa

Ajatteleppa nyt.

Vierailija
5/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sillä on merkitystä, viihtyykö itse siellä.

Vierailija
6/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno on, mutta keskeneräinen. Uudistalo. Valkoinen hohtaa valkoisena, mutta sitä ei ole omaan makuuni liikaa.

Vierailija
7/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen et kaikilla muilla on hienompaa, vaikka mitä väliä sillä oikeesti on.

Vierailija
8/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon vasta nuori. 40 neliöinen yksiö, kiva sisustus, kämpän kunto hyvä.

Tällaisia kämppiä on tän ikäisillä yksin asuvilla.

Vois hävettää, jos oisin 10 vuoden päästä vielä samassa tilanteessa, nyt oikein passeli.

Vierailija
9/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä hieno ♡

Vierailija
10/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan häpeä, ehkä joskus joku Uusi vieras saattaa ihmetellä kun asuntoni on melko tyhjä. Mutta tämä nyt johtuu vain siitä että ajan kanssa (kun kertyy ylimääräistä rahaa) ostan suoraan unelmieni huonekalut enkä vain väkisin jotain edullisia alkuun. Nykyään on jo sohva & ruokapöytä & pari tuolia. Tulossa vielä sänky jossain välissä ja mattoja ehkä, sekä tietysti kirjahylly. Rakastan lukemista.

Vierailija
11/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kesken ei tarvitse hävetä vaikka asuisi millaisessa läävässä. Ulkomailla asuessani kyllä häpesin koska mun tutut asui 5000€/kk asunnoissa ja itse asuin 800€/kk asunnossa. En kehdannut järjestää playdate tapaamisia. Tasoero oli valtava.

Vierailija
12/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hieno. 100-vuotias talo, remontoitu kauttaaltaan 90-luvun alussa ja samalla kaikki alkuperäinen hävitetty. On vanha, kulunut ja kulahtanut. Jossain pitää asua.

Vierailija
13/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävien kesken ei tarvitse hävetä vaikka asuisi millaisessa läävässä. Ulkomailla asuessani kyllä häpesin koska mun tutut asui 5000€/kk asunnoissa ja itse asuin 800€/kk asunnossa. En kehdannut järjestää playdate tapaamisia. Tasoero oli valtava.

Mitä ne tollaset tapaamiset on?

Vierailija
14/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ei ole sana, jota itse käyttäisin kodistani. Se on toimiva, hyvistä materiaaleista huolella tehty, tyylikäs ja kodikas ja mukava. Mutta ei hieno.

Vierailija
15/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sisustaa.

Vierailija
16/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hieno vaan vaatimaton. mutta kodikas ja viihtyisä. ei hävetä.

Vierailija
17/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hienona verrattuna aiempiin asuntoihin. Asun rivitalossa, kaupungin vuokra-asunnossa.

Vierailija
18/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hieno. Isohko 60-luvun kerrostalohuoneisto. Mutta on mulla mielestäni hyvä maku siinä mielessä, että halvallakin olen saanut laitettua nätiksi, värit sointuu ja noin. Ei hävetä.

Vierailija
19/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on, hieno ja ylellinen, samalla kuitenkin kodikas. Kaikesta huolimatta ollaan pienituloisia, mutta kun olen harrastanut sisustamista kohta 30 v, niin olen vähitellen saanut kerättyä kaikkea ihanaa ja ylellistä. Mulle kaiken pitää olla erityisen hienoa, en voi sille mitään, mulla on kallis maku. Onneksi nykyään löytää kirppareilta arvotavaraakin. Ja kun itsekin osataan aika paljon tehdä, niin huonokuntoisestakin, mutta peruslaadukkaasta huonekalusta saa kunnostamalla aivan upean. Mulla pitää olla kristallikruunuja (ei niitä kullanvärisiä hökötyksiä), villamattoja, upottava sohva ja nojatuoleja, silkkiä, pellavaa, villaa, taidetta. 

Sama pätee vaatteisiin, kenkiin, astioihin, koruihin ja asusteisiin. Kaiken pitää olla just eikä melkein! Arkiruuankin pitää olla aina herkullista ja usein viiniä. Lomamatkojen erityisiä, ei mitään perus thaikku-matkoja, vaan jotain erilaista. Yleensäkin haluan olla aina erilainen kuin muut. Kummallista, niin se vaan kuitenkin on ja olen jo tukevasti keski-ikäinen. 

Vierailija
20/32 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoja molemmat. Tyylikkäitä ja hyvällä maulla sisustettuja. Krääsää ja ylimääräistä roinaa ei ole missään ja aina siistejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi