En jaksa tehdä töitä!
Olen ollut 2.5 kk töissä. Sitä ennen 4 vuotta työttömänä. Sain asumistukea, työmarkkinatukea ja toimeentulotukea ja pärjäsin ok vaikkei mitään ihmeellistä saanutkaan hankittua. Olen masentunut mutta työ oli pakko vastaanottaa kun en saanut enää sairauslomaa. Joka aamu kuudelta ylös, ei ole mun juttu. Olen tottunut siihen että saan nukkua puoleen päivää ja valvoa iltaisin. Ahdistaa niin pirusti tämä pienellä palkalla työssäkäynti kun mitään en saa enää kelalta, vuokra, lääkkeet ym. pitää maksaa vähästä palkasta itse. Sanokaa nyt hyvät ihmiset millä motivoida itsensä 8 tunnin päiviin puuduttavaan työhön??!!! Olisi jatkoa tiedossa mutta en halua jatkaa kun työnteko on niin masentavaa.
Kommentit (4)
Olen ollut reilusti yli 20 vuotta jatkuvasti kokopäivätöissä ja maksanut veroja raskaimman jälkeen jotta sinä ja kaltaisesi olette voineet öllötellä kotona. Joka aamu on minuakin väsyttänyt, ahdistanut ja vi*uttanut. Lopeta se märinä ja elätä itsesi, niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu.
Eikös siitä saa jaksamista työssäkäyntiin, että pystyy itse hankkimaan elantonsa.
Pidä huoli, että nukut riittävästi, syöt hyvin, tapaat ystäviä ja harrastat jotain. Ajan kanssa haet mieluisempaa työtä. 
Taas yksi joka selvästo ei ole ymmärtänyt, että toimtoimeentulotuki ei ole tarkoitettu miksikään pysyväksi järjestelyiksi. Juuri sinun kaltaisesi pellet tekevät hyvästä järjestelmästä toimimattoman.
Näiden ulisijoiden takia sosiaalinen turvaverkkomme on pakko purkaa vaiheittain ja aivan ensimmäisenä nostaa aktivointileikkurit sataan prosenttiin.