KIITOS VAAN sille k*sipäälle joka sanoi että uuniperunoita voi tehdä myös mikrossa!!!
Kommentit (32)
Laitoitko foliokääryleitä mikroon?
Veikkaan, että ap ei tajunnut että mikroon ei voi laittaa foliota...
Mikrossa tulee muuten hyviä pikaperunoita! Haarukalla pari reikää pestyyn perunaan ja täydellä teholla kypsymään.
arvaan: et pistellyt reikiä ja peruna räjähti mikroon?
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko foliokääryleitä mikroon?
Jos näin on käynyt, niin ap voisi katsoa peiliin. Jäänyt mikron käyttöohjeet lukematta.
Hyvin onnistuu. folio on muutenkin ihan turha missään perunoissa
Minäkin haluaisin kuulla mitä kävi? Juu, ja ei metallia mikroon. En ole itse foliota tai mitään yhtä selvää metallia mikroon laittanut, mutta kerran ajattelemattomuuttani lautasen jossa oli hento kultareunaus. Kipinäähän se iski. Olin aivan vieressä ja lopetin ohjelman, eikä mitään tuhoa päässyt tapahtumaan. Tämä tosiaan kannattaa huomioida vanhempien koristeellisten astioiden kohdalla.
Voihan niitä tehdä. Väittikö joku, että niistä tulee hyviä?
Hyvin nuo onnistuvat mikrossa. Itse valmistan mikrossa kaikki ruoat kananmunan keitosta sisäfileen paistoon.
Meillä oli joskus leipäpussinsulkija hypännyt mikroon ja huomasin vasta kun mikro käynnissä
tuliko kumiluodin tyylinen aseeksikin sopiva potaatti
heitä sillä ilkeää naapuria
Itse tein aikanaan uuniperunoita soseeseen käärimällä perunan kosteaan talouspaperiin.
Heh, oliko tän sivun ruoka reseptejä? Ei ihme että harmittaa, kokeilin kerran
jotain kermakastike ohjetta, huh ei kelvannu edes variksille.
Itse en tekis, enkä lämmittäis tai sulattais mikrossa mitään.
Sanokaa vaan foliohatuksi mutta ei kiitos. Mielellään en edes olis samassa huoneessa. Pelottavia kapistuksia.
Amerikassa joku koitti kuivata kissaansa mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, oliko tän sivun ruoka reseptejä? Ei ihme että harmittaa, kokeilin kerran
jotain kermakastike ohjetta, huh ei kelvannu edes variksille.
Jos kävisit peruskoulun loppuun ensin niin oppisit kirjoittamaan ja ehkä kokkaamaankin kotitalouden tunneilla...
Mulla kerran pakastemansikat aiheutti ilotulituksen mikrossa. Oisko pakkaamosta tullu jotaki metallia niihin, mutta en oo sen jälkee pakaste marjoja syöny.
Eivät ne ole uuniperunoita vaan mikrouuniperunoita!
No mitä tapahtui?