Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamikas mies?

Vierailija
31.07.2019 |

Moni nainen hakee raamikasta miestä, toiset harteikasta/leveäharteista. Kertokaahan mielipiteenne, milloin mies on raamikas, milloin leveäharteinen, onko sama asia.

Oletetaan, että mies on hieman keskimääräistä pidempi: olkoon 182 cm.
Voiko raamikkuuden päätellä painosta, olettaen että läskiä ei löydy?
Kuinka leveästä oviaukosta harteikas mies mahtuu kävelemään kääntymättä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sanotaan naisten ylianalysoivan.

Harteikas/leveäharteinen voi olla hoikka. Raamikkaassa on lihasta. Raamikas on leveäharteinen, mutta leveäharteinen ei välttämättä ole raamikas. Harteikas/leveäharteinen voi olla ylipainoinen ja liikkumaton. Raamikkaalla voi olla ylimääräistä, mutta liikkumaton hän ei ole, ei se lihas tyhjästä tule.

Mun kylppärin ovenkarmien sisämitta on 71cm. Leveäharteisemmankin ei-salikävijän luulisi mahtuvan kääntymättä. Pelkkää oviaukkoa tuijottamalla tuntuu, että se raamikaskin olisi jo melkoinen atleetti jos oikeasti jää suoraan kävellessä jumiin.

Mulla on hartioitten leveys reilut 53cm (käsivarret tietysti leveämmät) ja t-paita on 3XL. Saa olla melkoinen jätti joka ei tuosta mahdu suoraa sisään.

mies51v

Noita käsiä jäin itsekin miettimään, moni mieluummin varmaan mieluummin kääntyis kuin tulis kädet sylissä ovesta. Mutta sitä ei kysytty.

Juu jos on treenannu, niin kädet on sitten paljon leveämmällä. Silti hyvin mahtuu

mies51v

Vierailija
22/23 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harteikas/leveäharteinen voi olla hoikka. Raamikkaassa on lihasta. Raamikas on leveäharteinen, mutta leveäharteinen ei välttämättä ole raamikas. Harteikas/leveäharteinen voi olla ylipainoinen ja liikkumaton. Raamikkaalla voi olla ylimääräistä, mutta liikkumaton hän ei ole, ei se lihas tyhjästä tule.

Mun kylppärin ovenkarmien sisämitta on 71cm. Leveäharteisemmankin ei-salikävijän luulisi mahtuvan kääntymättä. Pelkkää oviaukkoa tuijottamalla tuntuu, että se raamikaskin olisi jo melkoinen atleetti jos oikeasti jää suoraan kävellessä jumiin.

Mulla on hartioitten leveys reilut 53cm (käsivarret tietysti leveämmät) ja t-paita on 3XL. Saa olla melkoinen jätti joka ei tuosta mahdu suoraa sisään.

mies51v

Noita käsiä jäin itsekin miettimään, moni mieluummin varmaan mieluummin kääntyis kuin tulis kädet sylissä ovesta. Mutta sitä ei kysytty.

Juu jos on treenannu, niin kädet on sitten paljon leveämmällä. Silti hyvin mahtuu

mies51v

Lainaan 53:a senttiäsi. Jää 9cm per käsivarsi kääntyilemättä. Jos ei osu karmeihin niin toteaisin että lopeta se lehtien lukeminen salilla ja treenaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Lainaan 53:a senttiäsi. Jää 9cm per käsivarsi kääntyilemättä. Jos ei osu karmeihin niin toteaisin että lopeta se lehtien lukeminen salilla ja treenaa.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän