Millaiset aiheet saavat sinut kommentoimaan AV:lla?
Politiikka, maailman tapahtumat, miesviha-aloitukset, lastenkasvatus, raskaus, jotain muuta?
Kommentit (14)
Mielenkiintoiset, sellaiset joihin mulla on kommentoitavaa
Kommentoin lähes kaikkiin ketjuihin koska mielipiteeni ovat yleensä parempia kuin muiden.
Psykologia, ihmissuhteet & perhesuhteet, moraaliset ja eettiset kysymykset, kristinusko ja uskonnot, taide (erityisesti elokuvat ja kaunokirjallisuus), muistot ja kokemukset, mielikuvitusleikit, terveys, ruoka.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin lähes kaikkiin ketjuihin koska mielipiteeni ovat yleensä parempia kuin muiden.
Tähän täydellisyyteen ei mulla ole mitään lisättävää ku oonki vaa tämmönen tavallinen tasamaan tallaaja. Huoks..
Ruokaketjujen inisijäpellet saa kommentoimaan.
Harvaan viitsiii enää paljon mitään henkistä energiaa satsata ja kirjoittamisen ja vastaamisen vaivaa nähdä , kun melkein kaikki ne tunnetusti poistuvat kumminkin ja kirjoitukset jäisivät odottamaan sitä "tarkistusta" jonka jälkeen ne on vasta "luvattu" julkaista...
Politiikka, Suomen ja maailman tapahtumat kiinnostaa, mutta tällä palstalla keskustelu kielletty. Enpä juurikaan kirjoittele. Loppuunkaluttuja provoja tai julkkisten haukkumista palsta täynnä. Joskus jokunen helmi löytyy! 🤗
Päiväkoti-/jääkiekko-/yritys-/ ralliaiheiset. Ja pelaaminen
Siis sellaiset josta provosoidun
Koska ne pelkät bittiavaruuden tarkistajapellehumanoidit rulettaa koko tätä ajatusten ilmaisun kenttää täällä niin raskaalla kädellä ja melkein kaikki katoaa niiden tulosuunnan mustaan aukkoon ...
Jatkuva valehtelu kirjoittajille, eli lupaus kirjoituksen 'julkaisemisesta tarkistuksen jälkeen' yrmii tällä palstalla kaikkein eniten.
Riippuu tosi paljon mielentilasta ja päivästä.
Sellaiset joihin minulla on jotain järkevää sanottavaa. En viitsi olla huumoripelle, vaikka se välillä hauskaa olisikin. Jotkut ihmiset kirjoittavat tänne todella raskaissa elämäntilanteissa eivätkä kaipaa mitään vähättelyä tai muuta negaa.
Ei minkäänlaiset. Paitsi tämä aloitus näköjään. Kivempi lukea vain 😁