Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-Aho puhuu rumasti vihreistä!

Vierailija
31.07.2019 |

https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-kannatusluvuista-vihreiden-myota…

" Halla-ahon mukaan perussuomalaiset ovat ainoa vastavoima liberaalille ryväkselle, jossa vihreillä on suvereeni aloite ja yliote."

"– Kaikki muut puolueet ajavat vihreiden juttuja: haitttamaahanmuuttoa, islamisaattiota, kansallisvaltion alasajoa, radikaalia femminismiä, sensuuria ja mielipidevainoa sekä muuta turmiota."

Mä en kestä tätä!
Kun kävelen töihin, katson tarkasti, etten astu kastematojen ja muurahaisten päälle, viattomia luonnonkappaleita ei saa vahingoittaa. Syön vain eettisesti tuotettua ruokaa, eli soijaa, tofua, ja salaatteja, ja tilaan Kotipizzasta vain vege-kasvispizzoja. En omista saastuttavaa autoa, ja käyn joka viikko (kun aika sallii) kampanjoimassa ilmastonmuutosta vastaan. Puhun kalliimman asumisen puolesta, sillä siihen tämä kaiketi johtaa. En käytä enää lentokoneita, matkustan ekologisesti pyörällä vaikka Kalkuttaan, siihen menee tosin noin pari kuukautta matkaa kohden, mutta se on sen arvoista.

Ja Halla-Aho puhuu turmiosta, mielestäni tänne pitää haalia enemmän pakkolaisia, ja me voidaan auttaa maailmaa kuluttamalla itse vähemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö se rumasti puhuminen onkin kauhea asia kun pilkka osuu omaan nilkkaan?

Vierailija
2/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se rumasti puhuminen onkin kauhea asia kun pilkka osuu omaan nilkkaan?

psst! olen oikeasti persujen kannattaja, naamioidun vain vihreäksi.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahus. Vietän unettoman yön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan