Hei sinä tupakoitsija! Oletko koskaan miettinyt mihin voisit rahat laittaa?
Itse kerään merkkiposliinia. En oo koskaan polttanut. Ei kannata.
Kommentit (13)
Mulla menee tupakkaan viikossa 70€
Omistan muutaman kahvikupin
Oletko koskaan miettinyt että raha on keksitty käyttöä varten.
Sanoivat ysärillä, että kun lopettaa tupakoinnin, niin säästää nopeasti uuden Mersun hinnan. No lopetin 23 vuotta sitten. Ei ole vielä sitä Mersua näkynyt, mutta toiveikkaasti odotan sitä saapuvaksi.
Onko merkkiposliinin keräily ja tupakointi jotenkin toisensa poissulkevia?
M23 kirjoitti:
Niin siis kumpi ei kannata, tupakka vai merkkiposliini?
Vaikuttaako polttaminen tosiaan noin pahasti ymmärrykseen? Vai johtuuko se alkoholista?
Mä lopetin tupakoinnin noin kymmenen vuotta sitten. Aski meni päivässä. Rehellisesti on sanottava, että se säästö ei missään vaiheessa tuntunut missään, olisi varmaan kannattanut laittaa summa sivuun. Samoin on pakko sanoa, että kunto ei parantunut vaan huononi kun lihoin kymmenkunta kiloa. Silti olen tosi tyytyväinen, että sain lopetettua.
Oletko sinä koskaan miettinyt, mihin muuhun voisit rahasi laittaa kuin merkkiposliiniin? Kyllä minä laitan rahaa myös WWF:lle yms. vaikka tupakoitsija olenkin. Jos maailmani kaatuu yhteen askiin viikossa, niin aika huonosti on asiat.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vaikuttaako polttaminen tosiaan noin pahasti ymmärrykseen? Vai johtuuko se alkoholista?
Johtuu ainoastaan ap:n ärsyttävästä sanajärjestyksestä.
Minulla menee muutama euro päivässä tupakointiin, laitan kirjoihin enemmän kuukaudessa.
Minä kerään merkkipostimerkkejä ja merkkitupakkaa.
Minä kerään 2€:n erikoiskolikoita !