Kauniit laihat äidit! Miten pidätte itsestänne huolta?
Kun näkee näitä kauniita, yleensä nuoria, siroja ja hoikkia äitejä joilla on usein niin huoliteltu olemus ja kauniit vaatteet niin miten teette sen? Käyttekö usein kampaajalla/kauneushoidoissa ja miten ehditte pitämään kehonne kunnossa vauvan kanssa sekä vaatteet niin hyvin valittuina ja huoliteltuina?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En käy ikinä kampaajalla. Luonnollisen vaaleat pitkät hiukset, hiukan itseruskettavaa ja ripsiväriä plus pinkkiä huulirasvaa. Vähemmän siihen menee aikaa että ei syö kuin että söisi eli hoikkana on helppo pysyä. Vaatteetkin on valittu ja ostettu jo ennen lapsia, senkun pukee ne aamulla päälle. Ole hyvä.
Veit sanat suustani, paitsi että minä kyllä syön usein ja mielelläni. Olen aina tykännyt terveellisestä ruuasta, eli tuoreista kasviksista ja hedelmistä, joista ruokavalioni myös pääosin koostuu. Tykkään myös tehdä pitkiä vaunulenkkejä ja touhuta lasten kanssa ulkona mahdollisimman paljon.
Sanoisin kuitenkin, että tärkeintä on suotuisat geenit ja nopea aineenvaihdunta.
Kampaajalla 3kk välein, leikkaus ja väri.
Käyn jumpassa tai kuntosalilla 2 x viikossa, muuten arkiliikuntaa mahdollisimman paljon.
Laittaudun joka aamu meikkaamalla ja laittamalla hiukset.
mies oli mustasukkainen juoppuhullu ja olin niin stressaantunut että pysyin laihana
ei ollu ees rahaa ruokaan ku kaikki meni ukon viinoihin
Ei pienten lasten äiti edes ehdi syödä.
ÖÖ samalla kaavalla kuin enne lasta?
Serkkuni avovaimo on tällainen nuori, kaunis ja siro äiti. Ei uskoisi, että hän on synnyttänyt.
Kertonut avoimesti palautuneensa raskaudesta takaisin omiin mittoihinsa automaattisesti. Ja siis uskon, koska näin vierestä. Mietittiin, että varmaan nuori ikä kanssa selittää.
Ei rahaa herkkuihin ja lapsenhoito pitää liikkeessä. Yh tekee tuplasti kun yksin tekee ja kaloreita kuluu.
Ihan arki-liikunnalla. Kun on aktiivinen niin pysyy aktiivisena. Rintaruokinta on älyttömän nopea tapa pudottaa painoa jos syö samaan aikaan normaalia,terveellistä kotiruokaa.
Jos päästää itsensä menemään itsetunto laskee ja lopulta on siinä kondiksessa että istuu sen vauvan kanssa kotona hiukset pesemättä ja vetää mikro-lasagnea suoraan siitä mustasta muovi-astiasta missä se tulee samalla kun haukkuu aktiivisia äitejä vauva.fi:ssä.
En ole mikään Super-Marjo vaan ihan tavallinen, töissä käyvä kolmen pienen äiti ja koen että se vastuu itsestään on ihan itsellä.
Eivät syö itseään mastodontiksi 👍
Urheilen 4 kertaa viikossa, syön kala ja kasvispainotteista ruokaa, en juo, en polta tupakkaa, en käy kampaajalla (värjään itse kotona ja mieheni leikkaa hiuksiani tasoittamalla latvoja:-D), ainoat kauneushoidot, joissa käyn ovat sns kynsien laitto sekä kulmakarvojen muotoilu langalla. Mitä muuta ulkoiseen habitukseen tulee, niin yritän pitää hyvää huolta ihostani ihonhoitotuotteiden avulla sekä käyttämällä jotain ihanan ja raikkaan tuoksuista hajuvettä. :)
Komppaan luonnollisuutta. Värjäämättömät, harvoin (hoitoaineella) pestyt, pitkää polkkaa pidemmät hiukset on aina kauniit. Ei tarvitse kuin aamulla vähän harjata tai käsin selvittää. Lyhyemmät tietysti myös on kauniit, mutta ne kuulemma vaatii enemmän laittoa. Kun ottaa klassisia vaatteita, niin ne näyttää hyviltä vuodesta toiseen.
Hoikkana pysyy, kun ei syö liikaa. Ja kyllä mulla siihen herkkujakin siihen määrään mahtuu. Lasten kanssa voi käydä leikkipuistossa vähän kauempana, niin saa lenkinkin siihen samaan. Ja jos ei yksinhuoltaja ole, niin toinen vanhempi tietenkin katsoo lapsia, kun äiti käy urheilemassa. Jos siis tykkää urheilla, itse en oikeastaan koskaan ole arkiliikuntaa enemmästä tykännyt.
En käy ikinä kampaajalla. Luonnollisen vaaleat pitkät hiukset, hiukan itseruskettavaa ja ripsiväriä plus pinkkiä huulirasvaa. Vähemmän siihen menee aikaa että ei syö kuin että söisi eli hoikkana on helppo pysyä. Vaatteetkin on valittu ja ostettu jo ennen lapsia, senkun pukee ne aamulla päälle. Ole hyvä.