Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todella paras tapa pariutua se että alkaa kikatella iloisesti miesten seurassa ja laittaa tissivakoa reilusti esille?

Vierailija
31.07.2019 |

Niin

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mukaanlähti nuori kolli, kun oli päällä kesämekko, jossa tissivako oli reilusti esillä. Ja haittaako, jos joku pitää bimbona, no ei. Ihan menestyvä nainen olen ja tämä nuorukainen oli kiikarissa. Toimi!

Vierailija
102/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt testaamaan, kun ei ole sitä tissivakoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi mukaanlähti nuori kolli, kun oli päällä kesämekko, jossa tissivako oli reilusti esillä. Ja haittaako, jos joku pitää bimbona, no ei. Ihan menestyvä nainen olen ja tämä nuorukainen oli kiikarissa. Toimi!

Kikattelitko

Vierailija
104/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan kysymään mieheltä että oletko sinkku niin saat jo heti työpäivän jälkeen.

Aliarvioit hieman suoran lähestymisen tehoa. Aika usein irtoaisi kesken päivänkin.

Vierailija
105/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo varmaan pahitteeksikaan ole. Miehen mielenkiinto herätetään naisellisilla ominaisuuksilla, ei ansioluettelolla.

Vierailija
106/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä tänään puhutaan tästä aiheesta paljon. Merkittävä puheenaihe.

Ei tuo ole vain pariutumistekniikka. Kyllä tuota voi harrastaa myös kun on jo pariutunut.

Adam Sandlerin leffassa Blended on blondi nainen joka näyttää miten se tehdään:

Vierailija
107/107 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikattelitko

En, siihen ei pysty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän