Onko todella paras tapa pariutua se että alkaa kikatella iloisesti miesten seurassa ja laittaa tissivakoa reilusti esille?
Kommentit (107)
En ole päässyt testaamaan, kun ei ole sitä tissivakoa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi mukaanlähti nuori kolli, kun oli päällä kesämekko, jossa tissivako oli reilusti esillä. Ja haittaako, jos joku pitää bimbona, no ei. Ihan menestyvä nainen olen ja tämä nuorukainen oli kiikarissa. Toimi!
Kikattelitko
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan kysymään mieheltä että oletko sinkku niin saat jo heti työpäivän jälkeen.
Aliarvioit hieman suoran lähestymisen tehoa. Aika usein irtoaisi kesken päivänkin.
Ei tuo varmaan pahitteeksikaan ole. Miehen mielenkiinto herätetään naisellisilla ominaisuuksilla, ei ansioluettelolla.
Kylläpäs täällä tänään puhutaan tästä aiheesta paljon. Merkittävä puheenaihe.
Ei tuo ole vain pariutumistekniikka. Kyllä tuota voi harrastaa myös kun on jo pariutunut.
Adam Sandlerin leffassa Blended on blondi nainen joka näyttää miten se tehdään:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi mukaanlähti nuori kolli, kun oli päällä kesämekko, jossa tissivako oli reilusti esillä. Ja haittaako, jos joku pitää bimbona, no ei. Ihan menestyvä nainen olen ja tämä nuorukainen oli kiikarissa. Toimi!
Kikattelitko
En, siihen ei pysty!