Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheen äiti tappoi rakastajansa vaimon

Vierailija
31.07.2019 |

Iltalehti on uutisoinut kevään ja kesän aikana useaan otteeseen Laihian henkirikoksesta. 60-vuotias nainen kuoli kotonaan heinäkuussa vuosi sitten. Tapaus oli pitkään pimeänä, mutta lopulta poliisi otti kiinni ja vangitsi 48-vuotiaan todella suuren perheen äidin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/15ecdaf8-3389-4795-9c94-7a64e70f7408

Kommentit (232)

Vierailija
161/232 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Pohjanmaalla on hur jia naisia.

Ei ole pitkä kun teinityttö mur..hasi Seinäjoella mustasukkaisuuksissaan ystävänsä.

Nyt tämä. VAROKAA POHOJANMAAN AK KOJA

💪

Vaviskaa ristus💪

Vierailija
162/232 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/232 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa miehet jos teillä vaimona pohjanakka! Ainakin mun anoppi on pohjalainen ja luulen, että appiukko olisi päreinä jos vähänkin suostuisi sivuraiteille...vapiskaa miehet.

Vierailija
164/232 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tekijänainen ole plösähtänyt kuluneen vuoden aikana  tuohon tilaan joka näkyy tuossa oikeussalikuvassa. Oli aiemmin ihan normaalipainoinen, joskin pitkä ja mahd romuluinen.

Vierailija
165/232 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutit viestiä nro 200?

Vierailija
166/232 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vois tosissaan miettiä, kun menevät pettämään vaimoaan, että mitä jos osuvatkin tällaiseen sekopäiseen kultakimpaleeseen, joka on valmis vaikka mur haan. Siinä ei ole turvassa vaimo eikä lapsetkaan enää.....

Voihan se sekopäinen kultakimpale tulla vastaan sinkkunakin, ei kai se varattuna oleminen siihen vaikuta...

Vierailija
167/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vois tosissaan miettiä, kun menevät pettämään vaimoaan, että mitä jos osuvatkin tällaiseen sekopäiseen kultakimpaleeseen, joka on valmis vaikka mur haan. Siinä ei ole turvassa vaimo eikä lapsetkaan enää.....

Voihan se sekopäinen kultakimpale tulla vastaan sinkkunakin, ei kai se varattuna oleminen siihen vaikuta...

Totta kai se sekopäinen kultakimpale voi tulla vastaan sinkkunakin, mutta silloin ei ole täysin syyttömät (eli vaimo ja lapset) tulilinjalla. Siinä vain käy kalpaten sitten tälle yhdelle sinkulle.

Vierailija
168/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin paljon suunnitelmallisuutta tässä toiminnassa, että murhatuomio ja sen myötä elinkautinen tulee varmasti. Sitähän ei tappotuomion tapaan puoliteta edes ensikertalaiselle, joten VN voi suunnitella suoraan eläkepäivien viettoa. Työelämää ei enää hänen osaltaan tule olemaan.

Vierailija
169/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua:( Mun mielestä tässä olis nyt paikka nostaa syyte myös miestä kohtaan. Hän on omalla käytöksellään murhauttanut vaimonsa. 

Vierailija
170/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taksimies Laihialta

Juutuubissa löytyy mainosvideo.

Mutta asiaan. Voihan tuo temppu olla suharin itsensä junailema. Pääsi kerralla eroon kummastakin. Muijan kanssa ei tarvinnut riidellä osituksesta ja salasussun kanssa olisi voinut käydä huonommin. 180 cm/100kg pohojalaisesta multiäidistä ei noin vaan tekstarilla erota.

nimikirjaimet H.S?

Tämä juuri.

Valopilkkuna murhenäytelmässä näen sen, että monilapsisen perheen isä pääsee nyt ottamaan vastuuta lapsistaan. Murhamarin exä siis.

Sä oot hauska😃 Kirjotitko myös sen että 180/100kg ei erota tekstarilla😂

Vierailija
171/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta touhua:( Mun mielestä tässä olis nyt paikka nostaa syyte myös miestä kohtaan. Hän on omalla käytöksellään murhauttanut vaimonsa. 

Oletko vähän tyhmä ja naiivi? "Mun mielestä tässä olis nyt paikka nostaa syyte myös miestä kohtaan." Yhyy, ei vîttu. 😂

Vierailija
172/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taksimies Laihialta

Juutuubissa löytyy mainosvideo.

Mutta asiaan. Voihan tuo temppu olla suharin itsensä junailema. Pääsi kerralla eroon kummastakin. Muijan kanssa ei tarvinnut riidellä osituksesta ja salasussun kanssa olisi voinut käydä huonommin. 180 cm/100kg pohojalaisesta multiäidistä ei noin vaan tekstarilla erota.

nimikirjaimet H.S?

Tämä juuri.

Valopilkkuna murhenäytelmässä näen sen, että monilapsisen perheen isä pääsee nyt ottamaan vastuuta lapsistaan. Murhamarin exä siis.

Sä oot hauska😃 Kirjotitko myös sen että 180/100kg ei erota tekstarilla😂

Miksi kehut itseäsi? Kirjoittelet itsellesi vastauksia? Noloa.

Vierailija
173/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta on toimittajan mielestä suurperhe?

Veljelläni on neljä lasta, perhettä pidetään suurperheenä.

Vierailija
174/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa että se juoppo joka ei koskaan aiemmin ole kyytiä talolta hakenut sattui mestoille justiinsa silloin kun talossa tapahtui tappo. Ja juoppo tunsi ainoastaan taksikuskin.

Vierailija
175/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta lasta on toimittajan mielestä suurperhe?

Veljelläni on neljä lasta, perhettä pidetään suurperheenä.

Itse luin Ilta-Sanomista, että naisella on 11 lasta. Itselläni on 4 sisarusta, enkä koe meitä suurperheeksi, kun olen tottunut elämään niin monen sisaruksen kanssa. Minulle 7 lasta olisi jo suurperhe.

Vierailija
176/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 11 sisarusta, ja minusta 6 + lasta on suurperhe. Mutta vissiin nelilapsinen perhe jo määritellään suurperheeksi, vaikka minusta se tuntuu pieneltä perheeltä.

Vierailija
177/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tolla murhaajalla on 9 tai 11 lasta.

Vierailija
178/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus sentään kuinka sekasin te akat olettekaan.

Vierailija
179/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Pohjanmaalla on hur jia naisia.

Ei ole pitkä kun teinityttö mur..hasi Seinäjoella mustasukkaisuuksissaan ystävänsä.

Nyt tämä. VAROKAA POHOJANMAAN AK KOJA

💪

Äläpäs yleistä. Samanmoisia rikoksia tapahtuu ihan joka puolella Suomea ja muutakin maailmaa, niistä ei vaan uutisoida niin herkästi jos on isompi paikkakunta, mutta tämmöset pikkukunnat saa paljon negatiivista huomiota tuollaisten yksittäistapauksien takia.

Vierailija
180/232 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tämä harakka raskaana??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme