Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kalalla ja herätti kolmelta

Vierailija
31.07.2019 |

Pohjoisessa lohta kalastamassa Norjan puolella. Hitto kun tietää, että mulla on univaikeuksia, niin ei sitten yhtään ajattele kun oma rytmi on sekaisin. Olivat saaneet kaloja ja niistä piti lähettää viestiä oikein kolmin kappalein. Enkä voi laittaa puhelinta äänettömälle, kun sukulainen on huonossa kunnossa. Minähän luulin, että asia koskee sitä. Nukuinpa sitten viime yönä huimat kolme tuntia ja nyt en saa unta, mutta ne jaksa mitään tehdäkään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt edes millaisia kaloja sai ja mihin uistimeen/perhoon nappasi? Monia kuitenkin kiinnostaa :)

Paikallinen puoliammattilainen oluttuvasta, kimpassa maksoivat.

Vierailija
22/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytössä Whatsapp, niin siinä saa helposti vaikka yhden lähettäjän vaimennettua. Oon lomalla ja vaimensin sieltä työpaikan ryhmän.

Olet niin tärkeä, että hän haluaa jakaa tärkeän asian kanssasi heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks ystävä joka ei koskaan laita puhelinta äänettömälle yöksi, koska on sitä mieltä että herätys ei herätä = on äänettömällä myös. Ei auta vaikka olen näyttänyt että toimii ja herätys soi.

Minä taas käytän näitä mahdollisuuksia että äänettömänä on ne, mihin ei todellakaan tarvi yöllä reagoida. Joskus yhä herätän ystävääni illalla kun en muista että menee ajoissa nukkumaan ja kun en edelleenkään tajua ettei käytä näitä älypuhelimen mahdollisuuksia nukkua häiriöttömästi. Toisaalta, jos vaihtoehdot on kerrottu, mutta ei silti käytä / luota, niin kärsiköön sitten jos unohdan ajankulun (harvoin näitä enää mulle käykään, yritän kyllä huomioida ystäväni aikataulut)

Vierailija
24/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vaan tsekata ootko kapakassa ja jurrissa vai Penan luona ;-)

Vierailija
25/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törppö mies, kun ei malttanut odottaa muutamaa tuntia kuvien kanssa. Mies ei osaa ajatella, mikä on niin tärkeä asia, että vaimo pitää herättää kesken unien. Varsinkin, kun hän tietää, että tällä on univaikeuksia.

Se on sekaisin aikavyöhykkeistä, kun on Norjan puolella.

Vierailija
26/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkkaako äiä kalat verskoissa?

Vierailija
27/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytössä Whatsapp, niin siinä saa helposti vaikka yhden lähettäjän vaimennettua. Oon lomalla ja vaimensin sieltä työpaikan ryhmän.

Olet niin tärkeä, että hän haluaa jakaa tärkeän asian kanssasi heti.

Höpsis, ukon napa on niin tärkeä, että universumi kiertää sitä.

Vierailija
28/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
29/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalalla käyminen kuulostaa siltä, että mennään vesistön rannalle ja katsellaan näkyykö kaloja.

Siis samalla tavalla kuin jotkut käyvät kaupoilla eivätkä kaupassa, eli menevät kaupan luo ja kiertelevät hiukan sen ympärillä.

Vierailija
30/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin erehdyksessä otsikosta notta "kakalla" :D

Vierailija
31/31 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä tuli KAKKA!