Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa ihana ihastua............

Vierailija
30.07.2019 |

... oikein kunnolla niin, että sukat pyöris jaloissa ja kaikki huolet ja murheet unohtuisivat ja velat muuttuisivat saataviksi. Energiaa olisi vaikka muutamalle kylälle jaettavaksi. Ehkä maailman mahtavin tunne. Harmi, että sitä ei saa tilaamalla.

Jopa yksipuolinen ihastus olisi mahtavaa, molemminpuolisesta nyt puhumattakaan. Kadehdin suuresti kaikkia, jotka elävät ihastuksen vaihetta juuri nyt jossakin päin Suomea ja maailmaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tää on raastavaa, kun mahdollisuuksia yhteiseen olemiseen ei ole. Eikä tunteita voi edes paljastaa vastapuolelle, kun on niin mutkikas juttu. Muutama viikko mennyt vain häntä ajatellessa ja rakkauslauluja kuunnellen ja itkien tätä tilannetta :( mutta onhan tämä mieletön, maailmaasyleilevä tunne! Tuntuu fyysisenä raastamisena rinnassa,kun mietin,että tähän tunteeseen joudun tyytymään...

Vierailija
2/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin vaikka tuon ryytymisen... sais rypeä edes siinä huolella. Elämä on niin tasapaksua jotenkin, että kaipais jotain nostetta. Ihastus olisi lottovoitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin antaa sulle tän  "ihanan"tunteen.Tätä on kestäny jo monta kuukautta.Ja joka päivä mietin tätä ihmistä.Onneksi pystyy jo nukkumaan ja syömään.Ja luojalle kiitos,että se et häneen törmäisin enää on vain pieni mahdollisuus... :)

Vierailija
4/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ei ole ollenkaan kivaa. Keskittymiskyky on kadonnut ja ruoka ei maistu. Olen myös todella herkällä päällä koko ajan. Yritän takoa jo valmiiksi päähäni, ettei tämä(kään) mihinkään johda, etten täysin romahtaisi kun niin tapahtuu.

Vierailija
5/5 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo, että ihastuminen on myös helkkarin rankkaa. Kroppa käy ihan ylikierroksilla ja ei voi syödä eikä nukkua. Mutta sekin on jotenkin ihanaa............. "ilmainen laihdutuskuuri" - kunhan ei kestä liian kauaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi