Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?

Vierailija
30.07.2019 |

Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?

Kommentit (959)

Vierailija
641/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelivetomaasturi Helsingin ytimessä asuvilla vähän ihmetyttää

Vierailija
642/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oppii ostamaan silmämääräisesti oikean kokoisia banaaneja! 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen perseensuristin.

Vierailija
644/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saatavaa valmista munavoita. En myöskään ymmärrä kaupasta saatavia valmiiksi keitettyjä kananmunia.

Vierailija
645/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kuinka jotkut pahoittavat mielensä "lihankorvikkeista" :D Jostain se proteiini täytyy meidän kasvissyöjienkin saada, ei kuulkaa riitä ihan perunat ja porkkanat siihen. Mieluummin syön kasvipohjaista "pekonia" kuin kuollutta eläintä. Itsekin tykkään ihan oikeasta pekonista, mutta en eettisistä syistä sitä halua syödä.

Vierailija
646/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-ankka. Miksi pytyn reunojen sisäpuolen pitäisi olla puhdistettu?

Vierailija
647/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma*****, oli keskusteluketjun aiheena mikä tahansa, aina siihen tulee aiheen sivusta jokin jankkausaihe, jota prointtäjät jatkavat sivukaupalla. Puolet ketjusta pelkkää roskaa...perustakaa oma jankkausaiheinen ketju, jota voitte jatkaa kunnes aurinko sammuu!!!

Vierailija
648/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glukoosi-fruktoosisiirappi

Vierailija
649/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkeinä koirat!

Koirulit on ihania :)

Vierailija
650/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munankeittimen. Oli ihan liian pieni miehelleni.

Vierailija
651/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustohöylä minä AINA puraisen suoraan siitä juustosta

ihme hyypät

Vierailija
652/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustettu roskapussi

Vierailija
653/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Nää on taas näitä veganismin vastaisia juntteja. Itse en ole vegaani mutta ymmärrän hyvin lihakorvikkeiden käytön jos pitää lihasta mutta eettiset kysymykset ahdistaa. Olisitte tyytyväisiä että joku hyvittää teidän hiilijalanjäljen.

Vierailija
654/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oslo Skin Lab eli juotava kollageeni :D 

Ylipäätään kaikki mihin on tungettu kollageenia. Nykyäänhän sitä on joissakin limsoissa, jugurteissa yms. ja tietysti pillereinä. Ihan huuhaata.

Vierailija
655/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni nopeesti tän ketjun lukeminen, kun scrollasin yli kaikki vegaanijutut.  Eli n. puolet kaikesta.  Eikö ihmiset saa asiaansa sanottua yhdellä kertaa?

Mut mikä siis on turhake?  Joku sanoi, että kananmunankeitin.  No en ihan ole samaa mieltä, vaikka ilmankin toimeen tulee.  Mutta silloin kun mulla se vielä oli, niin ikinä ei kananmunat menneet siinä keittimessä rikki.  Nyt saa melkein joka kerta kun munia keittää kattilassa, niin onkia vähintään yhden pois, kun se yks kaks poksahtaa rikki.  Viimeks kun tein isomman satsin munavoita, meni kymmenestä munasta neljä rikki.  Eikä auta mikään niksi, laittaa kylmään tai kuumaan veteen, laittaa suolaa paljon, vähän tai ei ollenkaan, aloittaa pienemmällä lämmöllä, lämmittää munat valmiiksi huoneenlämmössä jne, mitä niitä nyt onkaan.  Aina joku poksahtaa.  No joo.  Kananmunat on halpoja, vaikka käytänkin aina luomumunia eli niitä inasen tyyriimpiä.  Taidanpa ostaa taas munankeittimen, vaikka ärsyttääkin kaikki ylimääräiset härvelit kaapissa.  Mutta se entinen oli ainakin hintansa väärti, kesti yli 20 v.

Musta tuntuu, että meikki- ja ihonhoitotuotteissa on paljonkin turhakkeita.  Tai ehkä valikoimaa on liikaa.  Mulla on valtavat määrät kaikkea meikkiä sun muuta, mutta oikeesti en käytä niistä kuin muutamia tiettyjä.  Miks mä olen edes tullut ostaneeksi ne muut, mitkä jää käyttämättä?  Mainosten uhri ilmeisesti. 

Pikkuhousunsuojia ihmettelen.  Kun ne tuli markkinoille, niitä mainostettiin pidettäväksi kuukautisten jälkeen kun tuli vielä pientä jälkivuotoa.  Mutta nyt ne on kuin pakolliset jokahetkiset läpykkäät, mikäli olen oikein ymmärtänyt nuorten naisten keskusteluista.  Onko kaikilla naisilla nykyään jotain valkovuotoa niin kauheasti?  Sitä paitsi pikkuhousuthan vaihdetaan joka päivä.

Kaupan hyllyssä näin tuotteen, nimeltä häpykarvaöljy.  Nimeltään Pörrö.  Sikälikin ihmettelen, kun kaikkihan nykyään ajetaan pois.  Mutta vaikka ei ajettaisikaan, niin...

Takapuoli-implantit.  Suurin osa suomalaisista naisista ei ainakaan tarvi lisää täytteitä.

Miten se kananmunan rikkoutuminen keitettäessä vaikuttaa sen käyttöön? Itse keitän nekin haluttuun kypsyysasteeseen ja käytän ne ihan normaalisti, eiväthän ne nyt atomeiksi hajoa sentään. Nyt en kyllä tajua. Ja meillä syödään paljon kananmunia.

No kyllä mulla ainakin se rikki mennyt kananmuna valuttaa kaiken sisältönsä siihen keitinveteen.  Se olisikin eri asia, jos se muna rikkoutuisi vasta loppuvaiheessa, jolloin se on jo ehtinyt jähmettyä siellä kuoren alla, mutta kun ne poksahtaa melkein heti kun ne laittaa kattilaan, niin eipä siinä mitään syömistä ole, kun se sisältö on riekaleina siinä vedessä.

Mitkä munat menevät noin helposti rikki? Varmaan jotkut viherpiipertäjämunat.

Päinvastoin, mun kokemuksen mukaan juuri luomumunat kestävät keittämistä rikkoutumatta paremmin kuin ns. teollisten kanaloiden munat.

Mutta edelliselle munankeittäjälle vinkiksi vanha neuvo: ota munat jääkapista lämpiämään ennen keittämistä ja laita munat jo lämpimään (ei kiehuvaan veteen). Jos muna kuitenkin rikkoutuu keittämisen aikana, lisää äkkiä munan ympärille suolaa tai teelusikallinen etikkaa. Se yleensä estää sisuksen purkautumisen ulos ja muna ei mene hukkaan.

Älä säilytä munia jääkaapissa. Ne säilyy 2-3 viikkoa huoneenlämmössä oikein hyvin. 

Vierailija
656/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat uudet some-sovellukset. Missä vaiheessa ymmärretään että oman elämän jakaminen ei ole ilmaista. Ne jatkuvat kuvien ja videoiden lataamiset tallentuvat pilveen. Käytännössä siis servereille jotka kuluttavat sähköä aivan hulppeita määriä. Euroopassa rakennetaan valtavia voimalaitoksia joiden ainoana asiakkaana on vain konesaleja.

Some lisäksi laiskistaa käyttäjiään ja aiheuttaa turhaa ostokäyttäytymistä. Tämä taas lisää luonnonvarojen käyttöä ja kasvihuonekaasujen muodostusta. Tee ekoteko ja kiellä lapsiltasi ig.

Vierailija
657/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanmyrkky.

Järkyttävää tappaa eläimiä noin kivuliaalla tavalla, eikä myrkky edes aina päädy oikeaan kohde-eläimeen. Hyvin usein näistä kärsii myös linnut, kissat ja koirat.

Parempi tapa hävittää rotat on rottakoira tai elävänä pyytävä loukku.

658/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulivoimalat tappavat linnut ja on kalliita hyödyttömiä vehkeitä. 

659/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken näköiset muovikotelot jota on joka lahjatavara kaupassa. Ei muovia tarvi esim nenäliinapakkauksen ympärille, hammasharjoille jne 

Vierailija
660/959 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKENKORVAN. 

Tosin kaikki nuo lihankorvikkeet ja vegaanijuustot täällä parjattua, tavallaan ymmärrän niitten olemassaolon, mutta en silti. Suurin osa niistä on pahan makuisia, ei maistu lihalle eikä vihannekseille. Ihan järeöttömät määrät aineita ja lisäaineita, hiivaa sun muuta. Ei voi olla terveellistä.  Olen maistanut useampaa koska on paljon ruokia, joita suolistoni ei kestä. Naudanliha, tofu ja vehnäruoka (pasta, pizza) muun muassa. Onneksi eläinmaitojuustot sopii mulle mitä parhaiten, samoin kala ja kana ja lähes kaikki vihannekset, pähkinät, hedelmät. Niilä on mentävä.  

Beanit maistui sille kuin olisi ollut 10 vuotta jossain kaapinperällä. Ja siinä on 8% härkäpapua, ja myydään härkäpapuna!  Käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän