Seksiriippuvuus naisella
Haluaisin seksiä lähes koko ajan, joka päivä monta kertaa, tuntuu että mikään ei riitä. Mies on innolla mukana, mutta hänkään ei jaksa sitä tahtia mitä minä haluaisin. Seksi on mielessä lähes koko ajan ja se alkaa häiritä jo normaalia elämää. Olen kaunis nainen ja niin kamalaa kuin se on myöntää rakastan sitä että herätän huomiota miehissä ja päät kääntyy ja mietin vain millaista tuon kanssa olisi olla. Parisuhteeni on loistava eikä minulla ole mitään hinkua pettää, mutta tämä ajaa kohta järjettömyyden partaalle. Olen akateemisesti koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä ja olisi ihan järkkyä jos ihmiset saisivat tietä mitä minun päässäni oikeasti liikkuu. Miten ihmeessä saisin ajatuksia seksistä pois ja hillittyä himojani, onko siinä kukaan onnistunut? Liikunta auttaa hetkellisesti mutta ei tässä voi koko ajan juosta jumppaamassakaan kun on muukin elämä elettävänä.
N38
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden akateemisen naisen joka voisi olla toi akateeminen Ap.
Mielenkiinnosta kysyn, että mistäpäin kuvittelet minun olevan?
Ap
No mitään sellaista ei voi terapeutille kertoa, mistä hän hämmästyisi ja mitä hän ei olisi aiemmin kuullut. Etenkään seksuaaliterapeutille.