Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suostui imemään toisen kullia..

Vierailija
30.07.2019 |

Kun kerroin että kiihottaisi katsella. Ja oli kyllä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan hieman tarkemmin? Kuulostaa jännältä 😊

Vierailija
2/4 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsahtiko mälli kitalakeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi!! Mun mies jos ehdottaisi tai suostuisi imemään toisen miehen munaa niin lähtö tulis samantien! Menköön sit saman tien homostelemaan! Sama koskee myös perse seksiä, täysin luonnonvastaista toimintaa. Perse seksin ehdottaminen olisi pahempaa koska mies haluaisi satuttaa minua, rakasta vaimoaan tunkemalla munansa sinne mihin se ei kuulu ja kipua se aiheuttaisi, jos mies jatkaisi ja nauttisi olis päässä pahasti vikaa. Näitä juttujs kun lukee huomaan olevani todella onnekas ettei mieheni ole mikään kaappihomo.

Vierailija
4/4 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi!! Mun mies jos ehdottaisi tai suostuisi imemään toisen miehen munaa niin lähtö tulis samantien! Menköön sit saman tien homostelemaan! Sama koskee myös perse seksiä, täysin luonnonvastaista toimintaa. Perse seksin ehdottaminen olisi pahempaa koska mies haluaisi satuttaa minua, rakasta vaimoaan tunkemalla munansa sinne mihin se ei kuulu ja kipua se aiheuttaisi, jos mies jatkaisi ja nauttisi olis päässä pahasti vikaa. Näitä juttujs kun lukee huomaan olevani todella onnekas ettei mieheni ole mikään kaappihomo.

..ja kuitenkin täällä haaveilet päivät päästään jotta jospa se ukko jonain päivänä imisi jonkun toisen miehen munaa samalla kun painaisi Sinua kuivana kakkoseen.. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi