Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun aloituksesi poistettu täältä joskus?

Vierailija
30.07.2019 |

Kommenteissa voit pohtia, mistä luulet poiston johtuneen.

Onko sinun aloituksesi poistettu täältä joskus?

Vaihtoehdot

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP älä ylläty, jos tämäkin ketjusi poistetaan :D Ironian huippua.

Eilen joku taisi aloittaa ketjun nimeltä: Hakemaasi sivua ei löydy

Ei mennyt pitkään kun tuli Hakemaasi sivua ei löydy Hakemaasi sivua ei löydy kun sitä päivitti.

Vierailija
22/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tänne aloituksia tein niin moderointi oli huomattavasti armollisempaa. Muistelisin kuitenkin, että siihen aikaan pari seksiin liittyvää keskusteluani poistettiin. Nykyään ei taida juurikaan saada keskustella mistään.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kirjoittanut palstalle mitään muutamaan kuukauteen, mutta nyt kun olen johonkin aloitukseen vastannut, niin kirjoitukseni on mennyt hyväksyttäväksi ennen julkaisua. Outoa.

Vierailija
25/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maa. han. muuttaja ja tein kysy mitä vaan ketjun. Tarkoitus oli rikkoa ennakkoluuloja ja pienentää kuilua kantaväestöön.

Osa siihen tulleista kommenteista oli asiattomia, mutteivat ottaneet tuulta alleen kun en edes vastannut niihin mitään. Siinä ei ollut kertassan mitään sellaista että koko ketju olisi pitänyt poistaa.

Vierailija
26/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut masennuksestani tai mielenterveysongelmista yleisesti muutaman aloituksen ja ne on poistettu. On myös poistettu ketjuja jossa mt-ongelmaiset yleisesti ovat puhuneet sairauksistaan. Törkeää minusta.

Vierailija
27/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä keskustelemaan palstoille, joissa ei ole näin rankkaa sensurointia (esim. ylilaudalle). Tämä palsta on roskaa.

Vierailija
28/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töistä tullessa kuulin hävittäjäkoneiden ääniä mutta en nähnyt taivaalla mitään. Kun sama toistui seuraavana päivänä myös, tein tälle palstalle aloituksen, jossa kysyin että mistä on kyse. Olenko tullut mahdollisesti hulluksi vai onko jossain lähistöllä joku lentonäytös tms, vai pitäisikö tässä alkaa lähintä pommisuojaa paikallistamaan varmuuden vuoksi. Sain asiallisia vastauksia joissa kerrottiin, että viikonloppuna on Malmin lentokentällä lentonäytös ja koneet harjoittelivat näytöstä varten juuri noina ajankohtina kun minä kuulin ne. Asun vaan sen verran sivussa Malmilta, että koneet eivät näy tänne asti vaikka ääni kuuluukin.

Ketju pysyi palstalla vajaan tunnin ja sitten se yhtäkkiä olikin poistettu. En todellakaan keksi miksi se poistettiin. En muista että siihen olisi edes tullut yhtään epäasiallista kommenttiakaan, minkä takia koko ketju olisi sitten poistettu.

Vierailija
29/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kirjoittanut palstalle mitään muutamaan kuukauteen, mutta nyt kun olen johonkin aloitukseen vastannut, niin kirjoitukseni on mennyt hyväksyttäväksi ennen julkaisua. Outoa.

Olet käyttänyt jotain "kiellettyä sanaa" tekstissäsi, jonka vuoksi koko viestisi on jäänyt ennakkosensuurin hampaisiin. Ja kyllä, kiellettyjä sanoja on paljon eivätkä läheskään kaikki ole millään tavalla asiattomia sanoja. Itselleni on käynyt monesti noin.

Vierailija
30/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, että miksi jotkur persut luulevat, että kaikki anti-persut olisivat aina vihervassareita, ja mainitsin olevani kokoomuslainen, joka äänestäisi persuja yhtä todennäköisesti kuin äänestäisi kommunistista puoluetta. Eli en siis ikinä.

Ei mennyt kuin 5 min, kun aloitus poistettiin.

Et ole koskaan kuullut arvopohjasta?

Olen toki. Miten tuo selittää sen, että ihan asiallinen kysymykseni poistettiin?

Vierailija
31/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siirtyä keskustelemaan palstoille, joissa ei ole näin rankkaa sensurointia (esim. ylilaudalle). Tämä palsta on roskaa.

Onko Yliksellä minkäänlaista moderointia? Muutamia kertoja olen joitain ketjuja alkanut lukemaan siellä ja lopettanut lyhyeen kun se saastavyörytys mitä se palsta tuntuu olevan täynnä, alkoi ahdistamaan. En tykkää kovasta sensuurista, mutta en myöskään viihdy palstoilla, joilla keskustelujoilla ole minkäänlaista yritystäkään keskustella asiallisesti.

Vierailija
32/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP älä ylläty, jos tämäkin ketjusi poistetaan :D Ironian huippua.

Eilen joku taisi aloittaa ketjun nimeltä: Hakemaasi sivua ei löydy

Ei mennyt pitkään kun tuli Hakemaasi sivua ei löydy Hakemaasi sivua ei löydy kun sitä päivitti.

Täällä on omat palstamodet. Heräävät, kun palsta aukeaa ja nukkumaan, kun palsta sulkeutuu. Kärppänä käyvät läpi aloituksia pitkin päivää ja ilmoittavat asiattomiksi.

Vierailija
33/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyisin, mutta se on jotenkin hankala ja sekava näin vasta-alkajalle.

Vierailija
34/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Yliksellä minkäänlaista moderointia? Muutamia kertoja olen joitain ketjuja alkanut lukemaan siellä ja lopettanut lyhyeen kun se saastavyörytys mitä se palsta tuntuu olevan täynnä, alkoi ahdistamaan. En tykkää kovasta sensuurista, mutta en myöskään viihdy palstoilla, joilla keskustelujoilla ole minkäänlaista yritystäkään keskustella asiallisesti.

Yliksellä on moderointia kaikilla alalaudoilla sekalaista lukuunottamatta. Mutta moderointi muissa on ok, ei läheskään niin yliampuvaa kuin mitä täällä.

Sekalaisessa ei siis ole moderointia käytännössä ollénkaan ja siksi sisältö on sen mukaista

Vierailija
35/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskitytään nyt aivan liikaa siihen, mikä oli aloituksen otsikko ja avausviestin sisältö. Toki aloituksia poistetaan jo pelkän aloituksen perusteella, mutta erittäin usein myös siksi, että ketju on lähtenyt ns lapasesta ja muuttunut todella asiattomaksi. Jotkuthan tekevät tätä tahallaan, eli postailevat ketjuun niin kauan törkyä, että saavat itselleen epämieluisan ketjun poistoon. Myös siten ketju poistuu, jos se riittävän monta kertaa ilmoitetaan asiattomaksi.

Eli läheskään aina itse aloitus ei ole lainkaan syypää ketjun poiustamiseen.

Vierailija
36/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskitytään nyt aivan liikaa siihen, mikä oli aloituksen otsikko ja avausviestin sisältö. Toki aloituksia poistetaan jo pelkän aloituksen perusteella, mutta erittäin usein myös siksi, että ketju on lähtenyt ns lapasesta ja muuttunut todella asiattomaksi. Jotkuthan tekevät tätä tahallaan, eli postailevat ketjuun niin kauan törkyä, että saavat itselleen epämieluisan ketjun poistoon. Myös siten ketju poistuu, jos se riittävän monta kertaa ilmoitetaan asiattomaksi.

Eli läheskään aina itse aloitus ei ole lainkaan syypää ketjun poiustamiseen.

Joo tämä on kyllä ihan totta. Usein itse aloitus on asiallinen mutta keskustelu ei sitten taas olekaan.

Vierailija
37/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamode ei arvostanut, kun kirjoitin hakemuskirjeen moderaattoriksi. >:(

Vierailija
38/59 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/59 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vitsialoitus silloin suositusta ketjusta, tyyliin voiko lapsen jättää yöksi hoitoon. En tiedä miksi poistettiin.

Niin siis se poistettu aloittamani ketju oli tyyliä voiko lapAsen jättää yöksi hoitoon.

Minultakin on poistettu tällainen, otsikkona oli "En pidä lestoista", alkuperäinen ketju oli lesboista. Nämä molemmat poistettiin, mutta lestaketju sai olla kyllä kauemmin.

Kerran minut jopa estettiin koko foorumilla päiväksi, kun tein avauksen Timo Hännikäisen ehdotuksesta naisille pakollisesta ilotalopalveluksesta. Aloitukseni oli täysin asiallinen, mutta aihe on tietysti tunteita herättävä.

Myös pari aloitustani, joissa olen kysellyt miesten naisihanteista kuvalinkkien kera, on poistettu. Näissäkään ei mitään asiatonta ollut. Yksittäiset viestithän on myös mahdollista poistaa, joten koko ketjun poisto kertoo yleensä vain laiskuudesta.

t. 43-vuotias sinkkumies

Vierailija
40/59 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt yhdenkään asiallisen aloituksen poistuvan palstalta.

Ihan persruikuleiden omaa syytä, voivat jatkaa mesoamistaan vaikka Yliksellä, jos normaalit käytöstavat eivät miellytä.