Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö korvatulppia festareilla tai bändiesitystä katsoessa?

Vierailija
30.07.2019 |

Jos niin millaiset olisi hyvät.
Tänä viikonloppuna tarkoitus lähteä ensimmäisille festareille. Rockmusiikkipitoinen tarjonta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla soi korvat pysyvästi yhden hölmön päähänpiston takia että olin konsertissa ilman korvatulppia. Kamalaa sirinää ja särinää. Välillä tuntuu että tekisi mieli itkeä itsensä uneen.

Käytän Alpinen party plug pro tulppia sekä on myös music safe prot. Suosittelen.

Vierailija
42/44 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, täällä on hyviä vinkkejä. Vähän kirpaisee joidenkin tulppien hinnat kun aika vähän livemusiikkia kuitenkin kuuntelen. Kuitenkin haluan suojata kuuloni tulevaisuutta ajatellen, niin eipä tuossa asiassa kannata kitsastella. Taidan kallistua Alpinen tulppiin. Tosin oon kyllä halvemmillakin tulpilla saanut kuuloni hyvin suojattua, että liekö tuossa sitten merkki joka maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mulle istuvat parhaiten Elacinin ER20 tai ST24 Universal. Kokeilin myös Pluggerzin Music Premiumia mutta sen silikonikuusi on vaan jotenkin liian lörppö omaan makuuni.

Vierailija
44/44 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ihan kotonani ollessanikin. Keltaset tulpat päässä, jottei menetä hermojaan. Tosin se niissä tulpissa on heikkoa, että jotain kuuluu kuitenkin läpi. 

Tästä vuodesta lähtien, ja ajoittain olen pitänyt niitä viikkokausia ihan siis 24 h/vrk korvissa. 

Toki en ole kotona kaikkia päiviä, mutta kun jos ei tarvitse duuniin mennä, niin mielenrauhan säilyttämisen vuoksi parempi kun pitää ne tulpat! Jää noi sairaat vähän vähemmälle huomiolle....