Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun teiltä on läheinen tai omainen kuollut, niin onko teille tullut outoja tuntemuksia tai tapahtumia?

Vierailija
29.07.2019 |

Minulta kuoli keväällä äiti yön aikana. Menin silti aamulla töihin huonosti nukkuneena. Etsin töissä varastosta jotain, kun tunsin, että joku on selän takana. Käännähdin ja näin välähdyksen valkoiseen pukeutuneesta, jonka "tunsin" olevani äitini. Pelästyin ja tiputin papereita lattialle. Tunne oli noin sekunnin.
Ajattelin sen johtuvan väsymyksestä ja lähdin varastosta. Silloin meni sähköt koko suuresta rakennuksesta. Kotona en ole tuntenut moista. Ehkä sattumaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin omaan huutooni neljältä aamulla. Kuudelta isä soitti, että äiti kuoli pari tuntia sitten. 

Vierailija
22/28 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä yönä yli 20 vuotta sitten heräsin, hikoilutti, ja minulle tuli hirveä halu lähteä ulos kävelemään. Seuraavana aamuna äitini soitti että isä on kuollut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi sairaalassa, että isänsä (kuollut) pyysi häntä mukaan hakemaan puita metsästä. Vastasin hänelle, että mene vain hakemaan. Isä kuoli kahden tunnin kuluttua. Hänellä oli syöpä ja ei ollut ihan tajuissaan enää.

Vierailija
24/28 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/28 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoltua kaikki turhanaikainen narina kaatuu nyt minun päälleni.

M 38

Vierailija
27/28 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten tai ystävän kuoleman jälkeen näin heistä unia, joissa he kertoivat olevansa terveitä ja voivansa hyvin. Ukki näytti nuoremmalta ja oli iloinen ja äkillisesti kuollut ystäväni sanoi, ettei hän tiennyt kuolevansa. Aika moni näkee vastaavia unia ja ne oikeasti lohduttavat. 

En pidä unia outoina.

Vierailija
28/28 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoni vaimo oli ennen isäni itsemurhaa sanonut, että hänestä tuntuu että isäni tappaa itsensä. Kuoleman jälkeen olivat menossa kertomaan pojalleen ja poika oli heittäytynyt maahan ja alkanut itkemään, tunsi sen ilman kertomistakin. Olivat olleet tosi läheisissä väleissä aina.

Mä näin kuolemanjälkeisenä yönä pimeässä sinisiä valopalloja isän ja äidin makuuhuoneessa, nukuttiin kaikki lapset äidin kanssa.

Sisko kuoli n vuosi isän jälkeen. Siinä vaiheessa ei edes ajatellut isää kun keskityin siskoon. Sairaalasängyn vierellä tunsin yhtäkkiä, että isä seisoo mun takana ja laski kätensä harteilleni, kylmät väreet kulki läpi kehon ja värisin, sitten sisko veti viimeiset hengenvetonsa. Hetken kuluttua painon tunne olkapäillä katosi.

Sisareni kanssa meillä on tosi vahva linkki, vaikka ei hirveämmin tekemisissä ollakaan enää nykyään, mutta tiedetään jos toinen on pulassa tai on tapahtunut jotain.

Olen nähnyt unia paikoista ja päivämääristä jotka myöhemmin käy järkeen. Kun sukulainen kävi läpi hedelmöityshoitoja niin näin välillä unia kuolevista tai vangituista vauvoista, sen jälkeen on tullut tieto keskenmenosta :(

En enää ikinä halua nähdä unia kuolevista vauvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän