Kirjoita hyvä tarina jossa on maksimissaan 15 sanaa!
Kommentit (56)
Eräänä päivänä kaikki maaahanmuuttajat karkotettiin Suomesta. Sitten kaikki elivät elämänsä onnellisesti loppuun asti.
Mies meni kauppaan, näki punatukkaisen naisen. "Minä rakastan sinua!" mies huusi. "Painu helvettiin" nainen sanoi.
Tein palstalle ketjun. Modet poistivat sen. Kostan kärsimäni vääryyden. Ette ole vielä nähneet mihin pystyn!
Anoppi soitti ja kutsui kylään. "Minulla on migreeni ja sitä paitsi vihaan sinua", vastasin.
Naapurin emäntä taas verhonraosta kyttäsi. Näytin sille keskisormea, ei se muuten lopeta, on ihastunut minuun.
Minulla on paskaa housuissa. Kohta lapioin sen pois.
Pellervo viilsi Kullervolta kurkun auki ja haki lisää olutta, kun Yrjänä sulki silmänsä pahuudelta.
Tuli taas juotua kahvia liikaa, yksinäisyyteeni helpotukseksi. Ei soi ovikello enää. Seinän takana on surua.
Söin 200g makaroonilaatikkoa ja lasten vanukkaat laminoitua BMI taulukkoa tuijottaen.
Minä, Mooses ja Kuu. Kolme kaverusta. Somasti aidalla vieretysten. Sormia naksuttelevat.
Kello läheni yhtätoista. Kummituslinna on voitolla, mutta Ruskea Talo ei tuhoudu. Lahtea kohtaa perikato!
Oli kylässä hirtetty murhamies, ruumis hävinnyt mihin, kukaties. Näin kyläläiset hädissään, ruumista etsimään jo riensivät.
Vatsaa vääntää järkyttävän paljon. Ananasmehuko vaiko silakkapihvit siellä? Ihan sama, sikiöasento kutsuu. Tai paskalle ehkä?
Kisuliini, söpöliini kertoi mulle; ulkona on hiiri. Ystäviä ovat kuulemma, oma kisuliini ja se hiiri.
Ukko paleli. Hän kovalla vaivalla sytytti nuotion eteensä, mutta vaipui hiljalleen kuolemaan. Hän oli lumiukko.
Ristiäisissä ajattelin tarjota raikkaita voileipiä, koska mies söi lasten vanukkaat, mietti nainen synnyttäessään alapää paljaana.
Myydään käyttämättömät vauvan tossut.
Nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun nitkun a-aaaahhh!
Eilen se selvisi. Ummetukseen auttaa kuitulisä. Olisi toki ollut mukava keretä ajoissa vessaan.