Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä, kiitos

Vierailija
29.07.2019 |

Meillä oli lauantaina pitkästä aikaa puolison kanssa päivä kahdestaan. Pyysin kauan aikaa sitten häntä keksimään meille ohjelmaa/tekemistä, kun aina muulloin minä järjestän kaiken. No, lauantai koitti ja hyvin menneen aamupäivän jälkeen puoliso jostain rupesi kiukuttelemaan ja käytös jatkuu edelleen. Yritin itse nauttia vapaapäivästä minkä pystyin, mutta kyllähän se omaakin intoa latisti aikalailla. Joten, mitään suunniteltua ei hänellä ollut ja päivän pilasi kiukuttelemalla. Nyt olen viettänyt lapsen kanssa aikaa ja puoliso edelleen äkäilee. Juttelin puolisolle lauantaina hellittelynimillä ja yritin saada kiukkua loppumaan.

Nyt minulla on niin aliarvostettu olo. Tällainen vapaapäivä meille harvinaista ja sekin nyt meni näin. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä? Itse ajattelen, etten ole sen vertaa haluttua seuraa, että voisi nähdä vähän vaivaa suunnittelemalla jotain tai edes viihtymällä minun seurassa. Taustatietoa sen verran, että olemme olleet yhdessä noin 9v ja meillä 1.5v taapero, joka ekaa kertaa oli nyt hoidossa koko päivän. Asumme lähellä palveluita, joten pienen ohjelman suunnitteleminen ei olisi hirveän hankalaa ollut. Ja miksi kiukuttelu jatkuu edelleen? Hän itse ei kommentoi mitään selittävää asiaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä kommentteja ja ap:n syyllistämistä. Johan ap monta kertaa sanoi, että ihan kotona oleilu olisi sopinut jos nyt olisi jotain pientä mies voinut kuitenkin tehdä. Käydä kaupassa, ostanut viinin, ehdottanut jotain leffaa vaikka tms. Eihän toi nyt niin vaikeaa voi olla? Mutta mies päätti alkaa kiukuttelemaan jostain, eikä sitten yhdessä voinut tehdä mitään. Joidenkin vaan pitää takertua sanoihin, kuten tohon "annoin tehtäväksi..." Olisiko se pitänyt muotoilla, että "vienosti pyysin, että mies ehdottaisi mitä tehdään?" Hitto!

Itse veikkaan, että mies unohti koko jutun ja oli myös niin paljon odotuksia, kun pitkästä aikaa oli yhteistä aikaa ja sitten harmitti, kun ei ollut muistanut ja oli jo valmiiksi sellainen olo, että tää on nyt pilalla.

Vierailija
22/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso olisi halunnut katsoa formuloiden aika-ajot, mutta se ei sopinut ap:lle koska tämä oli nyt HÄNEN aikaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään. Miehen suunnitelmat taisi liittyä enempi makuuhuoneen puolelle. Eikö se antanut mitään vihjeitä siihen suuntaan?

Mistä ihmeestä päättelit, että kiukuttelija oli mies?

Ei kai tänne vauvapalstalle nyt kukaan selväjärkinen mies vuodattaisi parisuhdeongelmiaan. Ja jos luet eteenpäin ap:n kommentteja, niin kyllä se kiukuttelija on mies.

Vierailija
24/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa

Ap vai mies?

Vierailija
25/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että puoliso ei vain keksinyt mitään. Minun on vaikea keksiä tekemistä, ellei ole pakko tehdä jotain. Ja jos olen stressaantunut, niin sitten en keksi yhtään mitään.

N50

Vierailija
26/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina suunnitella? Miksi ei voi vain mennä ja olla ilman etukäteisuunnittelua ? 

Vierailija
27/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina suunnitella? Miksi ei voi vain mennä ja olla ilman etukäteisuunnittelua ? 

Voisi olla ja mennä ilman suunnittelua, ei ole tämä se ongelma. Päivä meni puolison kiukutellessa, ei vapaasti ollen. Sitä en halunnut yhteiseltä päivältämme.

Vierailija
28/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla ja mennä ilman suunnittelua, ei ole tämä se ongelma. Päivä meni puolison kiukutellessa, ei vapaasti ollen. Sitä en halunnut yhteiseltä päivältämme.

No mutta kun sinä itse halusit, että mies suunnittelee. Ja mies on nyt siitä asiasta kiukkuinen eli latasit hänelle tehtävän täytettäväksi VAPAAPÄIVÄNÄ.

Vierailija
29/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään. Miehen suunnitelmat taisi liittyä enempi makuuhuoneen puolelle. Eikö se antanut mitään vihjeitä siihen suuntaan?

Mistä ihmeestä päättelit, että kiukuttelija oli mies?

Ei kai tänne vauvapalstalle nyt kukaan selväjärkinen mies vuodattaisi parisuhdeongelmiaan. Ja jos luet eteenpäin ap:n kommentteja, niin kyllä se kiukuttelija on mies.

Niitä kommentteja ei ollut vielä olemassakaan siinä vaiheessa kun tuo kommentoimani kommentti oli julkaistu.

Vierailija
30/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä kommentteja ja ap:n syyllistämistä. Johan ap monta kertaa sanoi, että ihan kotona oleilu olisi sopinut jos nyt olisi jotain pientä mies voinut kuitenkin tehdä. Käydä kaupassa, ostanut viinin, ehdottanut jotain leffaa vaikka tms. Eihän toi nyt niin vaikeaa voi olla? Mutta mies päätti alkaa kiukuttelemaan jostain, eikä sitten yhdessä voinut tehdä mitään. Joidenkin vaan pitää takertua sanoihin, kuten tohon "annoin tehtäväksi..." Olisiko se pitänyt muotoilla, että "vienosti pyysin, että mies ehdottaisi mitä tehdään?" Hitto!

Itse veikkaan, että mies unohti koko jutun ja oli myös niin paljon odotuksia, kun pitkästä aikaa oli yhteistä aikaa ja sitten harmitti, kun ei ollut muistanut ja oli jo valmiiksi sellainen olo, että tää on nyt pilalla.

Annoin tehtäväksi tarkoittaa juuri sitä. Sinä voit veikata veikkauksen sivuilla, minä veikkasin siellä että sinä olet väärässä.

Vierailija
31/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi anteeksi kulta kun pyysin sinua keksimään meille tekemistä. Ja siitä mielesi pahoitit."

Näinkö ap nyt selvittää tilanteen ilmeisesti edelleen mököttävän miehensä kanssa?

Vierailija
32/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan epähuomiossa tai tahallaan arvostellut kumppanin tekemät järjestelyt, jonka vuoksi tämä on vetäissyt muutaman herneenpalon sieraimiinsa. ”Vittuakos sitä mitään yrittää järjestää, kun ei mikään kelpaa?”

Vierailija
33/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palanen tästä nyt puuttuu, pitäähän siihen miehen kiukutteluun joku syy olla. Teillä ei taida kommunikointi olla kummoista, jos et sitä ole saanut miehestä ulos?

Vierailija
34/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku palanen tästä nyt puuttuu, pitäähän siihen miehen kiukutteluun joku syy olla. Teillä ei taida kommunikointi olla kummoista, jos et sitä ole saanut miehestä ulos?

Syy on ehkä kerrottu hyvinkin selvästi, mutta A) sitä ei ole otettu kuuleviin korviin tai P) sitä ei ole ymmärretty, joten sitä ei ole olemassa.

Vierailija
35/38 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko näistä mielipiteistä apua ap:lle?

Vierailija
36/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut olla?

Vierailija
37/38 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama mies, joka ei saanut matkalaukkuaan pakattua?

Vierailija
38/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama mies, joka ei saanut matkalaukkuaan pakattua?

Taisipa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan