Mies, voitko olla vain naisen ystävä?
Miksi/miksi et? Voitko olla ystävä esim jos pidät naista nättinä? Syntyykö automaattisesti romanttisia tunteita naista kohtaan?
Kommentit (38)
Naimisen jälkeen se ystävyys jotenkin muuttuu toisenlaiseksi.
En todellakaan. Pysyn naisista kaukana.
Voin olla, ja monen kanssa olenkin. Ovat esim. monissa keskusteluaiheissa parempia puhujia ja kuuntelijoita, kuin toiset miehet.
T: 31-vuotias mies
Mulla on ollut miespuolinen ystävä ainakin 7 vuotta jo, ei mitään sutinaa.
Jos olen vähänkään kiinnostunut naisesta seksuaalisesti, en voi olla hänelle ystävä samaan aikaan. Muuten voin.
Kyllä kaikki miesystävät on sänkyyn vonkuneet. Yleensä humalassa ollessaan uskaltavat.
Työtoveri, tuttu voin olla, mutta en oikeastaan ystävä, koska miehenä en pysty (enkä haluakaan) jättämään huomiotta huomiotta sitä, että nainen on aina myös seksuaalisesti puoleensavetävä.
Voin olla jos nainen sitä itse haluaa. Jotkut haluavat, ja toiset vain uhoavat haluavansa vaikka oikeasti haluavat muutakin.
Voin olla, mutta jos nainen on nätin lisäksi tosi mukava, meillä on paljon yhteistä ja samanlainen huumorintaju, niin erittäin suurella todennäköisyydellä kehittyy tunteita häntä kohtaan.
Jos harrastetaan kerran seksiä niin sitten pystyy. Muuten on välillämme seksuaalinen jännite.
Olen yli 40v, kaveri on 26. Alunperin töiden kautta ystävystytty.
En usko että kumpikaan olisi koskaan siinä tilanteessa että haluaisi toiselta seksiä ja kyllä, olemme olleet samassa tilassa humaltuneena.
No kyllähän tuo onnistuu jos toista kohtaan ei ole kertakaikkiaan mitään romanttisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastetaan kerran seksiä niin sitten pystyy. Muuten on välillämme seksuaalinen jännite.
Katoaako sulta kaikkien naisten kanssa jännite kun kerran harrastatte seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tätä on tutkittu että ei ole mahdollista.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki miesystävät on sänkyyn vonkuneet. Yleensä humalassa ollessaan uskaltavat.
Tämä.
Miehet ei myöskään kunniota naisen vakituista suhdetta. Heti kun mies on poissa kotoa jossain matkoilla tms. niin alkaa tulla viestiä, että "muru tuletko illalla tänne, laitetaan ruokaa, katsotaan vaikka joku leffa..voisit hieroa mua". Haluaisin nähdä mitä kaverit nämä laittaa miespuolisille kavereilleen, kun kuulevat niiden vaimon olevan poissa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on panemiseksi mennyt kuitenkin lopulta kakkien naisten kanssa, nam
Siis kaikkien kanssa;)
Hmm. kakkien naisten, itse asiassa kiva ilmaisu, sanoisin.
"Vain naisen ystävä"? Eli en saisi olla miesten ystävä ollenkaan? Ei käy, miesten kanssa voin tehdä miesten juttuja.
Mun on pakko kommentoida naisena tähän ketjuun.Mulla on miesystävä ollu jo 8v,jonka kanssa koskaan ei ollu mitään.Jos jompi kumpi seukkaa,niin emme ole niin tiiviisti tekemisissä.Syy miksi hän on vain ystävä.Olemme jossain asioissa niin erilaisia,että suhde ei vaan toimisi.Sit on näitä miestuttavia,joiden kanssa ollaan tekemisissä harvemmin.
Tottakai! Mulla on sellainen, ihana mummeli, 77v. Kertoilee hauskoja juttuja nuoruudestaan.
Kyllä on ajat muuttune
et, mä olen 25v.