Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö sitä rasismia joka paikassa huutelevien itse asiassa olla varovaisia sen kanssa ketä rasisteiksi kutsuvat ja miksi?

Vierailija
29.07.2019 |

Li Andersson mm. Kun tuon "enonkin" tapauksessa nyt sitten ihmetellään miksi on saanut toimia niin kauan ja sitä ettei meillä kukaan näytä puuttuvan esim. ympärileikkauksiin rasismisyytösten takia ja Englannissahan nykyään pelkästään seksirikosistaan tunnetussa Rotherhamissahan jopa 1400 lasta käytettiin hyväksi ja kukaan ei tehnyt mitään rasismisyytösten takia. Eno yhtäkkiä vaan ilmestynyt budjaamaan meille vuonna 2005 niin kuin tekevät tuhannet muutkin maailmalta. On aivan mahdollista tai jopa loogista ajatella että tämän maan löperö ja lapsellisen helposti hyväksikäytettävissä oleva maahan muuttojärjestelmä jopa vetää lapsiinsekaantujia erityisesti puoleensa niin kuin nyt vaikka tämäkin tapaus ja Oulu mm. viittaa.

https://seura.fi/asiat/tutkivat/kymmenta-ymparileikkausepailya-kohti-ne…

Voisiko syyttelyllä siis olla varjopuolensa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu sanoo, että on hyvä, että mies on vihdoin otettu kiinni. Häntä kuitenkin ihmetyttää, miten touhu ehti jatkua yli kymmenen vuotta ennen kuin asia tuli poliisin tietoon.

– Ihmeen kauan hän on saanut tehdä tällaista ilman että kukaan on tehnyt mitään.

Vierailija
2/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuttaa viiskymppisenä tänne. Tarkistettiinkohan rikosrekisteriä Marokossa vai onko tulo itse asiassa hyvä keino päästä siitä eroon? Totta kai on ja veloistaan usein myös. Ei millään tavalla epätavallista vaan itse asiassa hyvinkin kätevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto_laisten lähtömaat ajavat juuri tuollaisia tapauksia pois maasta. Sitten ne ovat Euroopan riesana.

Vierailija
4/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on hänen touhuistaan tiennyt, miksi ei olla ilmiannettu?

Vierailija
5/5 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, "en uskalla mennä väliin tai oon ite syytteessä" luuserit sai taas uuden tekosyyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi