Peppu - jutskaan vinkkejä? ov
Eilen sitten suostuin ja ei se nyt NIIN kamalaa ollut alun jälkeen. Onkos vinkkejä seuraaviin:
- Millä tuo alun kipu helpottaa ja yleensä kipu mikä iski välillä
- Onko vinkkejä liukuvoiteen suhteen ?
- Miten seuraavana päivänä, helppaako tää kipu veskikäynnin yhteydessä joillakin keinoilla, siis voiko ennaltaehkäistä ?
Tyhmää ehkä kysellä, mutta mitä sitä ei tekisi miestään miellyttäkseen kunhan ei v. ittu joka päivä halua...
Plussapuolena mainittakoon, että sain kyllä elämäni erikoisimmat orgasmit ; )
Kommentit (8)
Voi KIITOS että vastasit!
Tuntuu ettei sitä saa kuin töykeitä kommentteja kun tätä aihetta edes hipoo.
Voi olla, että juuri tuo " kuivuus " on yksi syy kipuun, pitää varmaan hankkia kunnon liukuvoidetta avuksi. Hyvä vinkki tuo sauva tms. sellainen löytyy, mutta eipä tullut mieleen sillä avittaa, on kyllä suht vaikeaa rentoutua kun omalla tavallaan jännittää.
En kyllä usein tuohon suostu, mutta kaiken kokeilu on ihan kivaa, ei sillä oikeasti varmaan ole niin väliä jos ei sitten olekkaan " se juttu " .
Kiitos vielä kerran vastauksestasi!
Meillä ainakin sattui, ennen kuin sain tuon vinkin tuohon sauvaan täältä...
T: 2
Vierailija:
Meillä ainakin sattui, ennen kuin sain tuon vinkin tuohon sauvaan täältä...T: 2
Kun löysimme oikean keinon rentouttamiseen ei peppuseksi enää sattunut...
ettei siitä niin nautintoa saa. Eri asia jos penis on keskimittainen.
Me tehtiin aluksi niin, että minä olin päällä ja sitten itse sujuttelin peniksen sisään. Mies makasi kuin " lahna" . Liukkarina käytetään sitä tavallista Glidiä. Minullakin sattuu jos vähänkin kiirehditään. Eli; tosi hitaaaaasti ja hellästi. Täytyy olla kyllä aika kiihottunut ja oikealla mielellä. Aina ei huvita. Mies on kyllä ihanan kultainen ja antaa minun määrätä tahdin. Nautin peppuseksistä nykyään ja saan valtavan voimakkaan orkun. Onnea yritykselle!
papputappiin tms. Minulla sattui ennen paljon, mutta eilen ennen kuin mies sinne kalunsa työnsi käytimme sauvaa. Siinä rentoutui ja minulla ei sattunut yhtään.
Ja ei meilläkään sitä usein tule saamaan, vaikka täytyy myöntää, että onhan ne orgasmit ihan eri luokkaa...
Tuohon seuraava päivän kipuun en osaa neuvoa. Oliko teillä paljon liukastetta, ettei vain olisi tullut haavaumia... ei minulla ole ollut kipua enää seuraavana päivänä... Liukuvoiteeksi käy kyllä mikä tahansa siihen tarkoitukseen tarkoitettu, mutta suosittelen, että sitä ei säästellä...