kuinka yllättäisin vaimoni illalla?
Kommentit (15)
sytytät kynttilät, hierot naisesi jalkoja, sääriä, polvia, niskoja, päänahkaa, kerrot kuinka ihana hän onkaan, halailet ja hellit...
Anna mulle kämppänne avaimet ja minä hoidan kotipuolen :-)
Ostat pe-la-su -ruoat sun muut ja sanot että hoidan kotia koko vkonlopun, teet ruoat, siivoat, vier roskat, keität kahvit ja kannat paakkelsit pöytään, ja vaimon ei tarvitse tehdä mitään. Takaan, että tämä lupaus tekee vaimosi paljon iloisemmaksi kuin romanttinen ilta.
Varaa pöytä ravintolasta ja yllätä vaimosi viemällä hänet syömään hyvin. Sen jälkeen vielä drinkille johonkin ja sitten kotiin ja hierontaöljyt peliin ja loput voit kuvitella...
jos aloittaja olisi nainen, vastaukset olisivat tyyliin, ajele itsesi karvattomaksi, sido mies sänkyyn, ja leiki..
hölynpölyllä. Karvat vaan pois ja päälle jotkut haarasta avoimet sukkahousut, jotka sitten paljastuvat hameen tai housjen alta yllättäen ilman pikkuhousuja. Johan saa etuveitikka eloa.
Mun vaimo lähti eilen kapakkaan kaverinsa kanssa suoraan töistä. No minä tietysti hoidin kaikki lapsiin liittyvän siitä eteenpäin. Päätin vielä yllättää vaimon, tiskasin puolen viikon tiskit, imuroin kämpän ja järjestelin lasten huoneet. Vielä iltatappelut kakrujen kanssa ja pääsin jo kymmeneltä katsomaan telkkaria. Vaimo tulee yhden jälkeen kapakasta. Aamulla kiukkuinen kankkusessaan, ei halua seksiä koska on väsynyt, ei tietenkään ole vihainen mulle mutta ei huomaa kämpässä tapahtuneen mitään eriokista. En viitsi kertoa mitä kaikkea olen tehnyt koska tiedän entuudestaan että vastaus olisi että " niinhän minäkin teen täällä kaikkea koko ajan" .
Tänään voisin kiitokseksi yllättää vaimoni vetämällä perseet ja lähtemällä vaikka huoriin.
M
Itse olisin ainakin pannut, vai miksi edes vaivauduit yrittämään yllätystä, oliko seksi jo mielessä illalla?
M30
Vierailija:
pääsin jo kymmeneltä katsomaan telkkaria. Vaimo tulee yhden jälkeen kapakasta. Aamulla kiukkuinen kankkusessaan, ei halua seksiä koska on väsynyt
M
En minäkään oikein ymmärrä, miksi vaimosi pitäisi erityisesti riemastua siitä, että teet sinulle kuuluvia hommia. Siis ainakaan siinä tapauksessa että sinulla ei ole tapana kiittää häntä joka päivä siitä, että hän tekee niitä (luultavasti sekä oman että sinun osasi?).
että ei, en voi ymmärtää, mikä YLLÄTYS se on naiselle, että mies esim siivoaa kämpän. Yllätys voi olla joku kynttiläillallinen, mutta että joku niin itsestäänselvä juttu kuin siivoaminen tai lastenhoito... no, näillä palstoilla sukupuoliroolit tuntuvatkin kyllä laahaavan muutaman vuosikymmenen jäljessä todellisuudesta...
Mieki kehottaisin hoitamaan kotityöt ja lapset vaimon puolesta. Kun olette kahdestaan pyydä sohvalle makoileen ja tuot lasin viiniä. Hierot jalkoja ja hivuttaudut vähän ylemmäs. Lopetat kuitenki homman ja menette vaikka saunaan. Saunassa hyväilyä ja kerrot kuinka naisesi näyttää kauniilta alstomana vierelläsi.
Älä ole mairea, pidät vaan pilkettä silmäkulmassa. Jos sun nainen ei näillä lämpene siinä on valmistusvirhe. Minut ainaki sais kampeaan samantien kimppuun jos saisin tällaista kohtelua. Tai no, itseasiassa sitä yllättävän usein saankin;)
En ole myöskään hyvä valehtelemaan eli kehumaan ulkonäköä.
että kun täällä vaahdotan aina siitä miten hienoa se on naisen mielestä kun sille tehdään nuo kotihommat valmiiksi ja miten sitä seksiä sitten riittää niin kerroinpa vaan että ei se niin välttämättä mene.
käy lasten kanssa ulkoilemassa ja kerro vaimollesi, että rakastat häntä syvästi.
Siinäpä ylläriä!