Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lappeenrannan päiväkodit, erityisesti Pallo

17.04.2008 |

Kiitos viestistäsi. Pallossa onkin muuten tehty juuri isompi pintaremontti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun tungen ketjuusi, mutta itseäni kiinnostaisi tietää Kaukaan vuoropäiväkodista. :)

Vierailija
2/4 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Meille aivan uusi paikka, ja valinnanvaraa olisi päiväkodeissa. Olisiko kokemuksia päiväkodeista - mielellään asiallisesti perustellen jos on kovin voimakkaita mielipiteitä :)

Olisin kiitollinen kokemuksistanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut siellä aikoinaan töissä pienten puolella ja omasta kokemastani voin vain sanoa, että on päiväkotien aatelia. Siellä on varmasti keskusta alueen paras piha. Ystäväni varmaan palaa hoitovapaalta vuoden päästä sinne ja on aivan huippu ope! Mutta mene tutustumaan niin saat paremmin käsityksen. Ihan ok paikka on myös Snellmannin pk, mutta piha on todella armottoman kuuma kesällä ja kuuma hiekka pöllyää.. ja oikein kiva missä myös olin, niin on Tirikka Armilankadulla. Mutta on tosiaan jo vuosia aikaa, kun olen noissa töissä ollut ja Snellussakin olimme vain kesän omien lasten kanssa Pallosta.

Vierailija
4/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et Pallon tilat on vanhan talon mukaiset, ei niin toimivat ja tilavat mitä ehkä joissain aivan uusissa rakennuksissa. Mutta se, että henkilö kemiat toimii on aina aika merkittävä tekijä, ei vaihdu niin usein henkilökunta ja sairauslomat on vähäisempiä. Itse hakisin Palloon lapselleni paikan, jos vielä asuisimme siellä. Ja toki voi olla uusia oikein hyviä paikkoja perustettu, en vain niistä tiedä, kun on tämä välimatka..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä