Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myers–Briggsin tyypittely, 16 persoonaa

Vierailija
29.07.2019 |

https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti sain tulokseksi INFP, sovittelijan. Kertokaa mitä saitte ja onko täsmällinen kuvaus persoonastanne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti suurin osa testiä hehkuttavista ovat näitä loogisia lumihiutaleita. Niin erikoisia, niin erikoisia...

Vierailija
22/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INFJ (Asianajaja). Pitää hyvin paikkaansa, olen introvertti idealisti.

Ei juristi voi olla F. Pakko olla T, ainakin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon INTP. on ehkä yksi vaikeimmista ihmistyypeistä, siis siltä kannalta ettei oikein sovi mihinkään yhteiskunnan muotteihin. 

en haluaisi olla esim ESFJ (vaikea kuvitella täysin päinvastaista luonnetta:)) , mutta esim. ISTP olisi jo helpompi. 

luin jostain, että maailma on hyvin SJ-painotteinen, ja niinhän se on.

Vierailija
24/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen minulle on tullut introvertti sovittelija. Nyt yllätyin todella, kun tuli johtaja. Olen vuoden ollut johtotehtävissä.

Ilmeisesti olen kameleontti.

Vierailija
25/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä AP:N linkkaama testi on liian suppea, kysymyksen asettelut outoja ja antaa ainakin itselläni vääriä tuloksia. Kannattaa tehdä englannin kielinen pidempi testi.

Vierailija
26/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon INTP. on ehkä yksi vaikeimmista ihmistyypeistä, siis siltä kannalta ettei oikein sovi mihinkään yhteiskunnan muotteihin. 

en haluaisi olla esim ESFJ (vaikea kuvitella täysin päinvastaista luonnetta:)) , mutta esim. ISTP olisi jo helpompi. 

luin jostain, että maailma on hyvin SJ-painotteinen, ja niinhän se on.

Komppaan tätä. INTP olen itsekin ja on kyllä haastava kombo. Koen, että minulla olisi paljon annettavaa, mutta se oman paikan löytäminen maailmassa on toistaiseksi ollut todella vaikeaa. Erakkomaisuus, sosiaalinen kitka ja vaikeus innostua muista asioista kuin niistä omista kiinnostuksenkohteista on aika vaikea yhdistää nykypäivään. 

Vierailija
27/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja? Okei...no ehkä mulla on voimakkaita periaatteita, muta siihen se sitten jääkin. En tunnista itseäni tuosta.