Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käyttänyt koskaan ammattikuvaajaa? Kokemuksia.

Vierailija
29.07.2019 |

Oletko käyttänyt ammattikuvaajaa esim. häissä, perhekuvauksissa ym? Kuinka kuvaus sujui? Kohtasiko "kemiat" vai oliko kuvaushetki tuskallisen väkinäistä? Entä oliko hinta mielestäsi kohdillaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlavieraat häiritsi kännyköillään ammattikuvaajan työskentelyä kun käveltiin kirkkoon. Ohis.

Vierailija
2/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt. Tämä oli kylläkin vain yksi otos, kasvokuva. Tästä on aikaa jo yli 15 vuotta ja halusin edustavan kuvan työhakemukseen. Kännykuvista kaverin ottamana ei tullut hyviä ja niinpä marssin valokuvaamoon. Kyllä kannatti, ammattilainen osaa. Sain työpaikan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. Minusta on mukava saada itsestäni kuvia, joissa on hyvä valo, olen meikattu ja edustava.

Olen itse myös kuvaaja, mutta en jaksa ottaa mitään omakuvia.

Vierailija
4/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä. Minusta on mukava saada itsestäni kuvia, joissa on hyvä valo, olen meikattu ja edustava.

Olen itse myös kuvaaja, mutta en jaksa ottaa mitään omakuvia.

Kieltämättä tässä on se, että tykkään myös tarkkailla, miten eri kuvaajat kuvaa, ohjaa asiakkaita, tekee valinnan kuvauspaikasta jne.

Vierailija
5/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuvaaja oli häissä, odotuskuvissa ja lapsen new born-kuvissa. Varmaan lapsen rippikuvissakin sitten joskus. Tämän kuvaajan kanssa kemiat kohtaa.

Ilmasiahan ne kuvat ei ole mutta kannattaa.

Vierailija
6/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, lapsia on kuvattu vuosittain ammattikuvaajalla.

Pojan bar mizva- juhlissa ja tyttären häissä on ollut amattikuvaaja paikalla. Sitten tietysti hääkuvat luonnossa meren rannalla.

Olemme olleet tyytyväisiä. Tulee kalliiksi. Kilpailuta kuvaajia.

Vierailija
7/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että hintaan kuuluu myös kuvien käsittely. Jos häissä esim. otetaan tuhat kuvaa niin monta tuntia saa kuvaaja istua koneella kuvia valitsemassa ja käsittelemässä. Tunti palkka ei jää kovinkaan suureksi.

Vierailija
8/8 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laittanut aloitukseen pyytäväsi kokemuksia vinkiksi omaan työhösi valokuvaajana?