Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiselle orgasmin tärkeys rakastelussa?

Vierailija
29.07.2019 |

Kuinka tärkeä se on teille naiset?

Miehenä olen tehnyt havainnon, jos nainen ei saa orkkua, niin kyllä se jää puolitiehen. Nainen saattaa ottaa käsin myöhemmin miehen nukkuessa. Sekin on tietenkin suotavaa. Makuasioita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkakakku ilman mansikoita.

Vierailija
2/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeä se on miehelle? Kaipa jokunen mies tai nainen löytyy, joille se ei ole tärkeä, mutta suurimmalle osalle seksissä ei ole mitään järkeä, jos ei saa orgasmia. Mitä useammin, sitä parempi. En olisi sellaisen miehen kanssa yhdessä, jonka kanssa en saisi orgasmia, koska tiedän, että toisenlaisiakin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeä, mutta mieluummin ottaisin vaikka seksiä jossa en saa orgasmia kuin olisin kokonaan ilman seksiä.

Se itse peniksen liike sisällä jo tuntuu niin helvetin hyvältä.

Minulla ei kyllä ole vaikeuksia saada yhdynnässä, mutta orgasmi on itselleni sellainen loppuhuipennus eikä itsetarkoitus, eli matka on vähintään yhtä tärkeä ja nautinnollinen kuin määränpää, vaikka määränpää eli orgasmi onkin ainutlaatuinen hyvänolon hormonien myrsky.

Vierailija
4/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että joskus saisin orgasmin mieheni kanssa. Hänkin varmaan tykkäisi. Voi olla ettei niin koskaan tule tapahtumaan. Yleensä hoidan itseni seksin jälkeen omissa oloissani.

Vierailija
5/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastan satunnaista seksiä (harvoin mutta joskus), en näe siinä mitään muuta pointtia kuin orgasmin. Parisuhteessa ollessani nautin seksistä muutenkin, myös tunnetasolla, eikä se silloin ole aina niin justiinsa. Mieluusti toki saan silloinkin, ja useimmiten saankin, myös peräkkäisiä, mutta ilmankin nautin.

Vierailija
6/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ovat kovasti sitä mieltä, että orkku pitää saada, ja seksi jää kylmäksi jos eivät saa. 

Toiset naiset ovat kovasti sitä mieltä, että seksi jää kylmäksi jos se menee orgasmin metsästämiseksi. 

Miehenä vähän vaikeaa, kun ei oikein tiedä miten vienosti kysytään, että kumpaan ryhmään kuulut. 

Vierailija
7/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti saatava vähintään kerran, muuten vain vituttaa.

Vierailija
8/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset ovat kovasti sitä mieltä, että orkku pitää saada, ja seksi jää kylmäksi jos eivät saa. 

Toiset naiset ovat kovasti sitä mieltä, että seksi jää kylmäksi jos se menee orgasmin metsästämiseksi. 

Miehenä vähän vaikeaa, kun ei oikein tiedä miten vienosti kysytään, että kumpaan ryhmään kuulut. 

No voi sentään. Väärin voi ymmärtää niin monella tavalla. Luulenpa, että valtaosalle naisista orgasmi on sen verran tärkeä, että kokonaan ilman sitä, jos miestä ei kiinnosta nautinnon antaminen, mies menee herkästi vaihtoon. Orgasmia ei ole kiva metsästää väkisin, joskus sitä ei vain voi saada vaikka väsymyksen takia, mutta sen sanominen ei tarkoita, että orgasmi pilaisi seksin. 

Vierailija
9/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikkakakku ilman mansikoita.

Ei se ole minkäänlainen kakku ilman orgasmia. Huolehdin siitä että tulen tai kerta jää viimeiseksi.

Vierailija
10/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pyrkimys tuottaa vaimolle orgasmi. Nuollen, sormettaen, yhtyen miten milloinkin, mutta tärkein seksissä, rakastelussa molempien nautinto se juttu, ellei sovittu esim pikaisesta, tai muusta missä toisella enemmän nautintoa.

Vierailija
11/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat saada orgasmin.

Toisille se on helpompaa ja toisille vaikeampaa. Jos se on vaikeampaa ja jos on sellainen tunne että ei nyt millään tule tänään saamaan niin tilanteesta tulee stressaava jos mies alkaa väkisin metsästämään naiselle orgasmia. Silloin on parempi jättää orgasmi toiseen kertaan. Tällöin nainen luultavasti sanoo että nautitaan vaan itse seksistä mikä myös pitää paikkansa koska seksi on ihanaa myös ilman orgasmia.

Naiset eivät siis kuulu jompaan kumpaan ryhmään vaan kaikki haluavat orgasmin jos se vaan on mahdollista ja jos mies ei ole kiinnostunut sitä naiselle tuottamaan ei naistakaan jaksa jatkossa seksi tämän miehen kanssa kiinnostaa.

Vierailija
12/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista itsetyydyttää ja niistä 95% tavoittelee orgasmia sekä ne jotka eivät saa muuten niin unissaan tulevat. Loput voitte päätellä itse naisen orgasmi tarpeesta.

Miehillä pääsääntöisesti siittämisen luontainen tarve, ei niin paljon tunnepohjaista.

Kake75

Vierailija
13/17 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis!

Orgasmin tärkeys miehelle tärkeys rakastelussa?

Kuinka tärkeä se on teille miehet?

Tästä voit miettiä, ap.

Vierailija
14/17 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkeä, mutta kun on tullut ikää, niin sitä ajattelee eri tavalla, mitä rakastelu on ku mitä se oli nuorena kossina.

Eikö se ole molemmille tärkeä, se orgasmi. Ihmettelen niitä jotka vähättelevät orgasmin merkitystä ja tärkeyttä.

Rakastelu ei ole panemista. Se on pojjaat ihan muuta. Minulle se on naisen arvostamista ja tarpeiden tyydyttämistä. Kun nainen kokee arvostusta ja on itsensä kanssa sinut, niin nainen saa myös orgasmin yhdynnässä.

Joku voi tykätä rakastetusta ilman orgasmia, makunsa kullakin, mutta todennäköisyyden mukaan hän ottaa sen orkun myöhemmin ylhäisessä yksinäisyydessä peiton alla tai suihkussa.

Kake75

Vierailija
15/17 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on vaimo, jolle oma orkku ollut yhtä tärkeää kuin minunkin.  Otti minut omakseen, kun vein hänet taivaisiin heti ekasta naimakerrasta lähtien.  Sen jälkeen ei ole orkuistaan luopunut.  Se on just kuten Kake75 kokemuksen rintaäänellä ylempänä totesi. Miehen tehtävä on arvostaa naista ja tyydyttää parhaansa mukaan naisen tarpeet. Minäkin sain vaimoltani heti alusta lähtien vapaa kädet viedä, hän on vain vikissyt ja kouristellut orkuissaan. Taivaallinen tilanne.

M62

Vierailija
16/17 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, siitä saakka kun vaimo oli 17. Yhtään orgasmia hän ei ole saanut yhdynnässä tähän mennessä. Klitorista omin käsin stimuloimalla pystyy kyllä saamaan 3-5 orgasmia viiteen minuuttiin. Eli ei ilmeisesti kaikille yhtä tärkeä juttu.

Vierailija
17/17 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, siitä saakka kun vaimo oli 17. Yhtään orgasmia hän ei ole saanut yhdynnässä tähän mennessä. Klitorista omin käsin stimuloimalla pystyy kyllä saamaan 3-5 orgasmia viiteen minuuttiin. Eli ei ilmeisesti kaikille yhtä tärkeä juttu.

Mutta orkut on tärkeitä kumminkin.

Minun vaimoni on todennut, ettei omakiva tunnu miltään, eikä hän saa siitä mitään irti. Siksi ulkoistanut orkkujen tuottamisen minulle. Haluaa orkkuja tavalla tai toisella. Siksi vuosien mittaan olen keksinyt jos jonkilaisia juttuja, dildot, videot etc jutut olleen lisämausteena kohti taivaita.  Olen koittanut lukea ajatuksia ja tuntemuksia, liikkkunut kielletyn rajojen molemmin puolin tarvittaessa.  Aina saanut orkut jollain tapaa rakastellessa. Jo nuorena huomasin, ettei isosta paksusta kalusta ole hyötyä, jos toista ei saa kiimasta sekaisin, eikä monesti siitäkään huolimatta. Sormella ja kielellä saa tehokkaammin orkut.

M62