Latasin puhelimeen homojen Grindr-sovelluksen ja varjelkoon minkälaisia viestejä aloin saada
Laitoin nimimerkiksi top26 ja sieltä alkoi tulla perseenkuvia ja vaikka mitä. Jopa henkilöiltä jotka naapurustossa tunnen. Ehdotukset olivat suoria ja törkeitä.
Kommentit (200)
Jos kerta menee seksisovellukseen tuollaisella nickillä niin mitä muuta odottaa?
Vierailija kirjoitti:
En ollut koskaan kuullutkaan tästä Desmondista. Oli pakko googlata. Selvästi aivopesty ja vielä kovin nuori, 12v. Eiköhän hän nuo hommat lopeta sitten kun ymmärtää enemmän asioista. Sääli, että vanhemmat halunneet lapsestaan näyttelyesineen. Mutta eivät ole suinkaan ainoita. Kyllähän niitä lapsimissejä on ympäri maailmaa vaikka kuinka paljon.
Otan nyt huomioon että olet saattanut päätyä konservatiivin fake news -sivustolle. Kun Desmondin vanhemmille selvisi että Desmond on tosi erilainen kuin muut lapset, äiti vei hänet terapeutille ja kysyi mitä tehdä. Terapeutti sanoi että annan lapsen kehittyä niin kuin haluaa, älä kannusta äläkä yritä estää, rakasta vain ehdottomasti ja näin tehtiin. Desmond itse on selvästi onnellinen ja itsevarma pikkujamppa.
Vierailija kirjoitti:
"A 1979 study of 30 men found that those who identified themselves as bisexuals were indistinguishable from homosexuals on measures of arousal. Studies of gay and bisexual men in the 1990's showed that the two groups reported similar numbers of male sexual partners and risky sexual encounters. And a 1994 survey by The Advocate, the gay-oriented newsmagazine, found that, before identifying themselves as gay, 40 percent of gay men had described themselves as bisexual. "I'm not denying that bisexual behavior exists," said Dr. Bailey, "but I am saying that in men there's no hint that true bisexual arousal exists, and that for men arousal is orientation."
"A study of 30 men" pitäisi jo kertoa tarpeeksi. Jopa lukiolaisten harjoituskyselyissä käytetään laajempaa havaintoaineistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"A 1979 study of 30 men found that those who identified themselves as bisexuals were indistinguishable from homosexuals on measures of arousal. Studies of gay and bisexual men in the 1990's showed that the two groups reported similar numbers of male sexual partners and risky sexual encounters. And a 1994 survey by The Advocate, the gay-oriented newsmagazine, found that, before identifying themselves as gay, 40 percent of gay men had described themselves as bisexual. "I'm not denying that bisexual behavior exists," said Dr. Bailey, "but I am saying that in men there's no hint that true bisexual arousal exists, and that for men arousal is orientation."
"A study of 30 men" pitäisi jo kertoa tarpeeksi. Jopa lukiolaisten harjoituskyselyissä käytetään laajempaa havaintoaineistoa.
Joo. Ei tarvi kauaa ihmetellä mistä näitä kaivetaan. Takuulla joku "katolinen yliopisto".
No niin eli nyt on siis todistettu. Mies saa halutessaan niin paljon seksiä kuin haluaa joten ruikutus naisten etuoikeuksista voidaan lopettaa.
Jep! Tosiaan mieskin saa seksiä kyllä. Ei sellaista millaista haluaa ehkä, mutta samahan se on naisillakin.
Nyt "kokeen" toiseen vaiheeseen, ap voisi sopia treffejä koko illaksi tunnin välein, ja aamulla raportoida kaikki yksityiskohdat paheksumastaan elämäntavasta.
Taitaisi kerrankin olla ihan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin taidan tästä mennä sitten lesbojen deittisovelluksiin esiintymään naisena. Kerron kohta, miten "ällöttäviä" he sitten ovat tähän vastapainoksi.
Lesbot harvemmin ovat ihan samanlaisia deittisaiteillaan. Muutenkin lesbobaarit ei menesty, koska seuranhakukulttuuri eroaa homoista niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
No niin eli nyt on siis todistettu. Mies saa halutessaan niin paljon seksiä kuin haluaa joten ruikutus naisten etuoikeuksista voidaan lopettaa.
Mitä heteromiestä auttaa, jos saa vain homoseksiä?
Vierailija kirjoitti:
efebofiileja ja pedofiileja on muuten jonkun verran homoissa
Niin, kuten kyllä heteroissakin. Laihuuden ja sitä kautta nuoruuden palvontaa ja pinnallisuutta esiintyy jonkin verran heillä, heteroillakin kyllä melko paljon. Osa miehistä kypsyy hitaasti, suuntauksesta riippumatta.
Suomessa homomiehillä todetaan vuodessa suurinpiirtein yhtä paljon hiv-tartuntoja kuin heteromiehillä, vaikka miesten välistä seksiä on vain muutamalla prosentilla väestöstä. Tästäkään vakavasta aiheesta ei puhuta tarpeeksi poliittisen korrektiuden vuoksi, vaikka homomiehillä on selvä vaara hiv-tartunnasta varsinkin pääkaupunkiseudulla.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit/seuranta-ja-epidemiat/tartuntataut…
Vierailija kirjoitti:
Suomessa homomiehillä todetaan vuodessa suurinpiirtein yhtä paljon hiv-tartuntoja kuin heteromiehillä, vaikka miesten välistä seksiä on vain muutamalla prosentilla väestöstä. Tästäkään vakavasta aiheesta ei puhuta tarpeeksi poliittisen korrektiuden vuoksi, vaikka homomiehillä on selvä vaara hiv-tartunnasta varsinkin pääkaupunkiseudulla.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit/seuranta-ja-epidemiat/tartuntataut…
Tässäkään ei voi tehdä oikein. Jos varoitat, leimaat ja jos et,homojen terveydestä ei välitetä.
Ei niitä ällötyksiä pääse pakkon lesbosovelluksissakaan. Oman kokemukseni mukaan 50% on naisia esittäviä heteromiehiä, jotka alkavat jossain vaiheessa lähettelemään pippelikuvia. Tai heti ensimmäisessä viestissä alkaa vaatimaan pillunkuvia.
Vierailija kirjoitti:
miehet ovat siellä aivan sairaalloisen kiimaisia. nuorena 18 v olin siellä ja kaikki pommittivvat :/ nuori liha kiinnostaa
minulla sama. en koskaan ole saannut niinpaljoa hyvää seksiä kun silloin!
Jaa. Itsekin olen ollut pari viikkoa Grinderissä. Viestit ovat lähinnä "moro" tai "miten menee"? Suoria sekssi ehdotuksia ei ole tullut yhtään. Itse siis mies.
Miksi latasit deittisovelluksen, jonka kohdeyleisöön et kuulu? Ihan vaan trollataksesi tai huijataksesi ihmisiä omaksi viihteeksesi? Pitäisiköhän sun keksiä itsellesi jotain kehittävää tekemistä? :) Tässä pari ehdotusta:
- mene rannalle
- aloita joku kiva palapeli tai rentouttava vesivärityö
- siivoa
- keskity omiin asioihisi
Jaxuhalit tylsään elämään!
Vierailija kirjoitti:
Mies32vuotta kirjoitti:
Jaa. Itsekin olen ollut pari viikkoa Grinderissä. Viestit ovat lähinnä "moro" tai "miten menee"? Suoria sekssi ehdotuksia ei ole tullut yhtään. Itse siis mies.
Oot liian ruma/lyhyt/läski. LOL
Miksi sellaiselle, joka ei kiinnosta, silti tehdään aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisia homot haittaisi? Ei ole meiltä pois, eivät raiskaa, eivätkä käytä päiväänsä naisten haukkumiseen netissä.
No kyllä minä ainakin haukun. Naiset ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen tarkkaan tämä foobikko näkyy tuntevan homotutkimusta :) . Oikeaa heteroa ei kiinnosta suuntaan eikä toiseen.
Ei mulla muuta.
Itse asiassa fiksut kyllä ottaa selvää kritisoimistaan asioista.
Ja pyh. Kai nyt aikuinen tietää enemmän,
T. Heteronainen.