Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nainen oppinut saamaan orgasmin miehen kanssa?

Vierailija
29.07.2019 |

Tarkoitan saman miehen jonka kanssa se ei ole onnistunut ennen. Miten se tapahtui jos onnistui?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Miehen kanssa ei juuri edistystä, hän saa minut yhä ihan hilkulle mutta ei loppuun asti. Olen yrittänyt nyt pitää hänen kanssaan asentoja joissa olen mahallani niin tiiviisti kuin mahdollista että saisin omat kädet avuksi samoin kuin yksikseni ja painon siihen päälle niin kuin yksinkinkin teen. Asento ehkä hankala miehelle. Mutta en silti ole ehtinyt saada kun mies sitten jo tullut ja olen jatkanut yksin mutta ei sekään onnistunut sitten enää.

Mutta, olen harjoitellut nyt yksin jalat auki, niinkuin olisin jos mies nuolee. Siis ilman miestä paikalla harjoitellut. Kun otin taktiiksksi että aloitan niin hiljaa kuin mahdollista ja pelkkää klitorista hieroen ja voimistan liikettä sitä mukaa mikä tuntuma ja mietin jotain samalla niin sain kuin sainkin selkeän orgasmin. Aluksi olen vain paikallaan rentona, sitten tekee mieli jo vatkaa lantiota ja liikuttaa lihaksilla mukana ja sitten lopuksi olla ihan paikallaan, pelkkää painetta klittaan niin tulin voimakkaasti. Olin tosi tyytyväinen ja koitin samaa uudelleen seuraavana päivänå: 60 min yritin ja luovutin, ei orgasmia. Seuraavana iltana yritin , 30 min ei orgssmia ja väsähdin. Tänään aamulla yritin, 40 min laimea orgasmi, 10 min lisää jalat suorana mutta yhä selällään niim voimskas orgasmi. Huh. Mutta siis, asentona yksin kestää näin pitkään, miten siinä mies jaksaisi. Tai ajatus että näytä miehelle, joo-o katsoppa tässä tunti kun minä saan...

Vierailija
42/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun onnistui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan ole koskaan mahdollisuutta rauhassa yksin touhuta tunteja =O

Vierailija
44/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaan Satisfyer Pro 2 Next Generationin. Vaikka miehesi olisikin leluvastainen, niin ITSESI vuoksi. Tuo laite on niin tehokas ja mielestäni paaljon parempi kuin perinteiset vibrat.

Vierailija
45/46 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa leluvastaisia miehiä. On vain miehiä, jotka viis veisaavat naisen orgasmista. Siis itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Huolestuttaa, onko ap:n mies samanlainen muillakin elämänalueilla?

Vierailija
46/46 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä itsekeskeisiä miehiä. Kärsivät itse siitä, ettei oma nainen halua enää seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi