Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nainen oppinut saamaan orgasmin miehen kanssa?

Vierailija
29.07.2019 |

Tarkoitan saman miehen jonka kanssa se ei ole onnistunut ennen. Miten se tapahtui jos onnistui?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisella pitää olla "pää" siinä mukana.

Meillä oli seksia harvakseltaan eikä minua haitannut vaikken aina saanut (vaati klitan stimulointia). Lopulta jossain ovulaatiokiimassa tilasin vibran, tutustuin itse ensin ja sitten kerroin miehelle. Innostui valtavasti ja kerrat lisääntyneet ja hän nauttii mun nautinnosta.

Leluvastainen (mun ei kyl sitä ollut) pitää saada ymmärtämään ettei se lelu ole miehen korvike. Ei se korvaa sitä tunnetta ja täyden tunnetta sisällä, joka kalusta ja itse aktista tulee. Ja se tunne on varmasti molempi parempi kun tuut sen lelun kans kun toinen yrittää 30min räplätä ja molemmat turhautuu.

Ei tarvi hankkia mitään megajellyä, pienellä kiihottimella tai minivibralla pääsee alkuun.

Vierailija
22/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että jollain oli onnistunutkin! Minulla ongelma ei ole etten yrittäisi, yritän kyllä ehkä liikaakin hakea sitä tuntumaa kun mies nuolee tai sormin. Pulma siis on siinä etten edes yksin pysty omin sormin tulemaan jos mies on siinä. Leluilla ehkä tosiaan voisi onnistua. Tosin koitin ihan yksin sähköhammasharjaa pikkareiden läpi kun siitä jossain ketjussa oli jollain hyviä kokemuksia , tuntui hyvältä mutten sillä pitkähkönkään surruttelun jälkeen päässyt maaliin. Tuntuuko vibrat suunnilleen samalta ? Ja haluja on vaikka kuinka, olen aina ihan märkä ja miltei huipulla miehen kanssa mutta ei sen pidemmälle. Mies usein kyllä torjuu , hänelle riittää muutama kerta viikossa ja varmaan kokee että minun hoiteluni tai lähinnä sen yrittäminen on hankalaa eikä siksikään useammin innostu. Muuten olen avoin kokeilemaan kaikenlaista ja seksi on minusta mukavaa, muttei tietenkään niin mukavaa kuin voisi olla. Mitään yhdyntäorgasmia en siis edes haikaile, kunhan jotenkin saisi itsensä loppuun asti. Ehkä toivoa on jos jollain muullakin oli onnistunut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että jollain oli onnistunutkin! Minulla ongelma ei ole etten yrittäisi, yritän kyllä ehkä liikaakin hakea sitä tuntumaa kun mies nuolee tai sormin. Pulma siis on siinä etten edes yksin pysty omin sormin tulemaan jos mies on siinä. Leluilla ehkä tosiaan voisi onnistua. Tosin koitin ihan yksin sähköhammasharjaa pikkareiden läpi kun siitä jossain ketjussa oli jollain hyviä kokemuksia , tuntui hyvältä mutten sillä pitkähkönkään surruttelun jälkeen päässyt maaliin. Tuntuuko vibrat suunnilleen samalta ? Ja haluja on vaikka kuinka, olen aina ihan märkä ja miltei huipulla miehen kanssa mutta ei sen pidemmälle. Mies usein kyllä torjuu , hänelle riittää muutama kerta viikossa ja varmaan kokee että minun hoiteluni tai lähinnä sen yrittäminen on hankalaa eikä siksikään useammin innostu. Muuten olen avoin kokeilemaan kaikenlaista ja seksi on minusta mukavaa, muttei tietenkään niin mukavaa kuin voisi olla. Mitään yhdyntäorgasmia en siis edes haikaile, kunhan jotenkin saisi itsensä loppuun asti. Ehkä toivoa on jos jollain muullakin oli onnistunut.

Ap

Harrastatko kuitenkin itsetyydytystä? Se olisi minusta tosi tärkeää, että kokeilet yksin kaikessa rauhassa tuottaa itsellesi orgasmin. Olen eräs tuossa aiemmin kirjoittaneista, joka siis oppinut saman miehen seurassa saamaan. Ja ennenkuin pystyin masturboimaan ja laukeamaan hänen katsellessa, otin kerran orgasmini videolle. Ensin pyysin häntä katsomaan sen yksin, sitten yhdessä. Pienillä askeleilla eteenpäin. :)

Vierailija
24/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun lelu on riittävän hyvä, monipuoliset värinäohjelmat ja sitä käyttää ensin yksin ja myöhemmin  miehen kanssa, ei voi välttyä saamasta myös miehen läsnäollessa, on ne sen verran tehokkaita, liukkarin kanssa klitalle suristellessa se vaan menee lopulta kestokyvyn yli, varsinkin jos työstät samalla itse asiaa (jännittelet/rentouttelet lihaksiasi pimpan seutuvilta tuntemustesi mukaan). Todella yllätyin, kun vaimo aikanaan ei ikinä saanut orkkuja ja lelun kanssa saikin sitten todella nopeasti, taisipa itsekin yllättyä.

Vierailija
25/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun lelu on riittävän hyvä, monipuoliset värinäohjelmat ja sitä käyttää ensin yksin ja myöhemmin  miehen kanssa, ei voi välttyä saamasta myös miehen läsnäollessa, on ne sen verran tehokkaita, liukkarin kanssa klitalle suristellessa se vaan menee lopulta kestokyvyn yli, varsinkin jos työstät samalla itse asiaa (jännittelet/rentouttelet lihaksiasi pimpan seutuvilta tuntemustesi mukaan). Todella yllätyin, kun vaimo aikanaan ei ikinä saanut orkkuja ja lelun kanssa saikin sitten todella nopeasti, taisipa itsekin yllättyä.

Tämä juuri. Kokeillessa ei pyörinyt mielessä kuin ajatukset että voi luoja ja piti sammuttaa hetkeksi ettei minuuttiin jäänyt. Ja itsestä ainakin parempi kuin pelkillä sormilla.

Itse on hyvä tietää mistä kohti ja miten liikuttaa, missä kohti paras kohta. Itseä myös on alkanut himottaa enempi (ongelma oli mun haluttomuus). Siis et vaan ajattelee sitä vibraa ja sen tuomaa tunnetta ja siitä ajatus miehestä sitä minuun käyttämässä. Ai että.

Ja en nyt miestä sillä korvaa, kyl mies saa kyydit tai kahdet (tai kolmet jos vapaapäivä) kun mun ajatus sille tasolle pääsee.

Vierailija
26/46 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihdoinkin kirjoitti:

Minä en ollut saanut  ikinä orgasmia kuin itekseni. Aviomieheheni yritti ja yritti ja kokeiltiin vaikka mitä.

Erosimme minun ollessa 30 vuotias ja tapasin uuden miehen joka vuoden seurustelun jälkeen sai minut tulemaan elämäni ensimmäisen kerran toisen ihmisen läsnäollessa!  Eli olin 31 vuotias kun tämän koin.

Sen kerran jälkeen olen tullut hänen kanssaan noin 99% kerroista. Usein kestää alle minuutin kun laukean hahah.

Muistan sen kauhean tunteen, kun olin luovuttanut ja todennut, että minä olen yksi niistä naisista joka ei tule koskaan saamaan orgasmia miehen kanssa. Niin ne asiat vain muuttuivat.

Olen kovasti pähkäillyt mistä tämä johtui ja tullut tulokseen, että minulla oli omassa päässäni jokin lukko, joka esti laukeamisen. Minusta tuli uuden miehen kanssa estottomampi ja en häpeillyt yhtään mitään. Itse miehestä tämä ei ollut kiinni. Ex puolisoni oli todella komea, hyvin varustettu ja teki kaikkea ihanaa minulle sängyssä. Uusi mieheni ei ole millään tavalla "parempi".

Erositteko orgasmittomuuden vai jonkin muun syyn vuoksi?

Kun muistelet, olitko exän kanssa jotenkin passiivisempi nyxään verrattuna, exän "tehdessä kaikkea ihana sinulle"? Eli nähtävästi et vaan osannut "työskennellä orkun eteen" silloin aiemmin, vaan ehkä olit "liiankin rentona"?

Erosimme muista syistä. Pääsin exän kanssa aina ihan siihen rajoille, jossa pitäisi tulla, mutta en osannut ylittää sitä rajaa. Kyseessä ei ollut mikään fyysinen syy, täysin omasta päästä oli kiinni. Olin jotenkin todella sulkeutunut silloin ja en kehdannut esim puhua masturboinnista tai kertoa, että haaveilen peppuseksistä.  Pelkäsin jollain tavalla "nolaavani"itseni jos saan orgasmin. Todella vaikea kuvailla sitä tunnetta. Ehkä kontrollin menettämisen pelko tms.

Vierailija
27/46 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensin saanut pariin kuukauteen mieheni kanssa, mutta sitten opin vapautumaan ja siitä lähtien olen saanut lähes joka kerta. Tuo vapautuminen kuitenkin vaatii minulta joka kerta keskittymistä itse aktiin, liikkeeseen ja lupaa antaa ajatusten harhautua aivan minkälaisiin tuhmuuksiin tahansa. Joudun siis joka kerta heittäytymään uudelleen. Pään sisäisistä estoista täytyy päästä eroon. 

Orgasmissa on kaksi tasoa. Henkinen ja fyysinen. Fyysisen orgasmin lisäksi on mahdollista saada myös henkinen orgasmi, joka tuntuu kasvavalta ja suorastaan räjähtävältä hyvänolontunteelta rinnassa. Itse opin saamaan fyysisen orgasmin, mutta minulla on edelleen estoja tuohon henkiseen orgasmiin enkä ole sitä vielä yli vuosikymmenenkään aikana oppinut saamaan. Kerran olen meinannut sen saada, mutta jotenkin löin tilanteessa itseni lukkoon enkä sen jälkeen ole sitä saanut. Se tapahtui samaan aikaan, kun mies oli saanut kiihotettua minut aivan laukeamisen partaalle. 

Samaan aikaan tajusin myös, että ehkä voisin saada miehen kanssa fyysisen orgasmin helpommin, jos käyttäisin samantyyppisiä fantasioita joita käytän myös runkatessani. Niissä kaikki on sallittua ja miehiä riittää. En kuitenkaan ole jostain syystä voinut täysin hyväksyä sitä että seksin aikana ajattelen kaikenlaisia ryhmäpanoja, pidän itseäni jotenkin epäonnistuneena siksi etten pysty saamaan orgasmia keskittymällä ainoastaan mieheeni ja meidän väliseen seksiimme. Tavallaan siis irtaudun osittain itse käynnissä olevasta aktista ja jopa itsestäni seksin aikana, kun mieleni lentää osallistumaan erilaisiin seksiorgioihin. Tästä syystä en ole pystynyt saamaan henkistä orgasmia enää uudelleen. Fyysinen orgasmi on kuitenkin mahtava. Haluaisin oppia saamaan orgasmin vain keskittymällä mieheeni, mutta usein tilanteessa on niin kiire, että koen tarvetta käyttää fantasioita orgasmin edistämiseen.

Vierailija
28/46 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan miehen kanssa kunnon orgasmin todella harvoin. Pikkuisia saan aika lailla aina, mutta ei se samalta tunnu kuin isompi "kokonainen" orgasmi. Vibran kanssa saatu orgasmi tuntuu sekin erilaiselta, ei suorastaan huonolta, mutta ei niin mukavalta kuin itse sormin saatu. Se on liian nopea ja aggressiivinen, joten en ole oppinut vibran rakastajaksi, vaikka se aikanaan ostettiin yhteisleluksi just siksi kun usein en tullut seksin aikana. Vibralla tuntuu jotenkin pakotetulta tulemaan ja siihen liittyy hienoista kipuakin, josta en nauti.

Kuitenkin joskus tulen aika nopeasti ja en osaa sanoa miksi, tai miksi joskus ei vaan onnistu. Silti on aina ihanaa ja kivaa, ns huonoa panoa ei ole oikeastaan koskaan ja nautin vaikken saa lopullista huippua. Luulen olevani hieman hankala, jotenkin fyysisestikin, mutta ei se kovasti haittaa. Osaltaan liittyy estoihini, totta sekin on. Ja miehen estoihin.

Minua ahdistaa enempi ajatella onko asia miehelle ongelma, itselleni ei ole. Saan kuitenkin joskus ja omin avuin melkein joka kerta (en aina).

Haluaisin oikeastaan oppia asiassa paremmaksi. Siksi luen ketjua mielenkiinnolla.

Vierailija
29/46 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan miehen kanssa kunnon orgasmin todella harvoin. Pikkuisia saan aika lailla aina, mutta ei se samalta tunnu kuin isompi "kokonainen" orgasmi. Vibran kanssa saatu orgasmi tuntuu sekin erilaiselta, ei suorastaan huonolta, mutta ei niin mukavalta kuin itse sormin saatu. Se on liian nopea ja aggressiivinen, joten en ole oppinut vibran rakastajaksi, vaikka se aikanaan ostettiin yhteisleluksi just siksi kun usein en tullut seksin aikana. Vibralla tuntuu jotenkin pakotetulta tulemaan ja siihen liittyy hienoista kipuakin, josta en nauti.

Kuitenkin joskus tulen aika nopeasti ja en osaa sanoa miksi, tai miksi joskus ei vaan onnistu. Silti on aina ihanaa ja kivaa, ns huonoa panoa ei ole oikeastaan koskaan ja nautin vaikken saa lopullista huippua. Luulen olevani hieman hankala, jotenkin fyysisestikin, mutta ei se kovasti haittaa. Osaltaan liittyy estoihini, totta sekin on. Ja miehen estoihin.

Minua ahdistaa enempi ajatella onko asia miehelle ongelma, itselleni ei ole. Saan kuitenkin joskus ja omin avuin melkein joka kerta (en aina).

Haluaisin oikeastaan oppia asiassa paremmaksi. Siksi luen ketjua mielenkiinnolla.

Minulla on paljon samaa, kuin sinulla. Isoja orkkuja on ollut elämässäni hyvin vähän ja nekin nyt päälle 40:senä. Aiemmin ajattelin, että ongelma on lähinnä henkinen, nyt olen fyysisen ongelman kannalla enempi. Jos klitoriksen hermo olisi herkempi kauttaaltaan, mitään henkistä ongelmaa ei olisi koskaan ollut. Klitoris vaan vaatii niin paljon ja usein ärsykettä, että iso orkku tulee. Omatkin tekemäni orkut on luokkaa 2-3 sykäystä, jopa vain 1 välillä. Kunnon orkku on sentään enemmän. Klitorikseni ei ole kovin iso ja välimatkaa emättimen aukkoon on kai liikaa. Sen vain sanon, että nyt puumaikäisenä, noin 42 vuotiaasta alkaen alapää on herkistynyt paljon. Panettaa useammin, ja kuten sanoin, jokunen oikea orkku on tullut koettua. Silti pyrin herkistämään 'pakolla' klitorista usein, että se pysyy kovan libidoni mukana ja että edes joskus saisin taas.

Nuorena ja rakastuneena en osannut ollenkaan ohjata miestäni, en tiennyt itsekään. Masturboiden vaati paljon fyysistä ja myös henkistä myös, nimittäin rajuja fantasioita, että meni sen orkkurajan yli edes jotenkin. Yhdyntä ei nuorena tuntunut sekään tarpeeksi, esileikit kun jäi olemattomiin. Ei me tiedetty! Kova libido minulla on aina ollut ja hurja into seksiin muuten. On se seksi aina ihanaa ollut, olen paljon opetellut miehen kiusaamista myös. Olen hieman miestä alistavaan suuntaan muuttunut ehkä, tykkään kyllä itsekin pikku pyllyn nipistyksistå ja läpsäyttelyistä. (en siis taida itse olla alistuva, paitsi osassa fantasioita, joissa on pakko olla mitä vaan överiä) Kaikki hermoärsytys tekee orkun saantiin gutaa, ihan kaikki! Kaikki kunnon orkkuni ovat vaatineet siis paljon!

En enää syyllistä itseäni. Minkäs minä mahdan vaikka ois mikä vika tuossa orkkuvaikeudessa. Ei se oo isolle osalle naisia helppoa. Mulla on libido kasvanut ehkä hormonaalisista syistä ja omassa, samassa kuin nuorena, parisuhteessa elän 'seksikästä' aikaa. Pyrin huolehtimaan nautinnosta niin hyvin kuin vain voin esim. leluilla ja hyvillä seksihetkillä. Jos vain yhteistäaikaa perheen pyöritykseltä aina saadaan. Fantasiat käyttöön vapaasti naiset! Lukekaa novelleja yms. Kokonaisvaltaisesti lupa olla rietas itselle. Omaa kiihotusta ja kivaa, ärsytystä tarpeeksi.

Nyt vielä ranttaus jatkuu... Näistä orkkukyvyttömyys/orkkuohjeista tulee tällaiselle orkku'vammaiselle' välillä mahdoton suru. Etenkin nuorena mietti, että mikä vika sitä on, kun ei vaan saa. Seksi oli mukavaa, mut orkkua päätyi näyttelemään, kun ei muuta osannut. Seksistä jäi kiima ja itse itselleen sen pikkuorkun sitten teki. Vähemmästäkin tulee henkinen ongelma.

Orkkuonnellisille, joille se on helppoa, tämä on varmaan ihan outo viesti. Luulen, että meitä tällaisia 'vammaisia' on paljon. Annetaan anteeksi kehoillemme ja nautitaan niin kuin parhaiten voidaan.

Vierailija
30/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko asia edennyt?

Vierailija
31/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukeamattomuus seksin aikana on käytännössä aina naisen omaa vikaa. Siihen ei isompikaan mela auta, jos ei saa päätään toimimaan oikein.

Jep, samaa mieltä. Päässä on kyllä vikaa jos hukkaa elämänsä miehen kanssa, jonka kanssa ei pääse tunnelmaan. Joskus vaihtamalla kyllä paranee.

Vierailija
32/46 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi ihan oikeasti olla fyysistäkin, että orgasmin, varsinkin vahvan sellaisen, saaminen on sinulle vaikeaa. Kuulostaa kuitenkin siltä, että olet aivan sinut itsesi ja nauttimisesi kanssa ja luotat kumppaniisi. Olisit varmaan maininnut jos kutkuttavalla hetkellä kun olet täysillä kiihottunut, alkaisit jännittää tms. jolloin epäröinti jyräisikin orgasmin yli. Siitä ei taida olla kyse. Voi siis olla osittain fyysisesti sinulle vaikeampi, joillekin on, sanoi palstamiehet mitä vain. Fyysinen kiihottuminen ja verenkierto ainakin vaikuttaa, mutta voi myös liittyä hermopäideen tuntoherkkyyteen ja naisosiesi mittoihin.

Olet kuitenkin saanut orgasmeja, vaikket räjäyttäviä, joten on sinulla toivoa voimistaa niitä jos sitä toivot. Mutta muista arvostaa muutakin, teillä on seksielämä ilmeisen kivaa kuitenkin.

Toinen juttu on kyllä nuo rajut fantasiat. Ihan kokeilumielessä vain voisit ehkä pitää niistä taukoa. Yrittää kiihottua ihan pelkistä kehoista, seksistä ja tunnelmasta.

--- Itse olen saanut orgasmeja mieheni kanssa aikalailla alusta asti (eka oli ihan vahinko, luulin myös että minulla olisi orgasmivamma, mutta ongelma ratkesi itsestään). Huomasin yhdessä vaiheessa (kun suhteessa meni huonommin, ei nyt päde teihin välttämättä) että orgasmin saaminen vaikeutui. Otin avuksi fantasioinnin seksin aikana. Tässä olen ehkä outolintu, mutta fantasioin mm. vedenalaisesta seksistä tai luolamiesajoista ja poppaloitsuista ja raskaaksi panemisesta :D.. sain orgasmin kun kuvittelin tilanteen pari astetta kiihottavammaksi, suhde kun ei ollut ihan parhaimmillaan.

- Lopulta en oikein osannut antautuakaan enää päästämään kaikesta kontrollista ellen ollut sen aikana myös omissa maailmoissani enemmän tai vähemmän. Se alkoi häiritä itseäni ja lopetin toistaiseksi fantasioinnin.

- Harjoittelin yksikseni ihan vain nauttimalla vartalostani tässä ja nyt vaikka ikkunasta maisemia katsellen ja kehoani tutkien. Aloin pitää siitä enemmän, välittämään vähemmän olenko riittävän täydellinen (eihän täydellisyys ole elämää), ajattelin, että varmasti juuri kaunis ja kiihottava ja seksikäs.

- Sitten onnistuin jonkun ajan hatjoittelun ja itsevarmuuteni noustua tappiinsa, saada orgasmeja omin käsin vaikka kuuta katsellen. Eikä tullut yhtään kiusallinen olo vaan enemmänkin elävä, minulle tuli sellainen kiusaantuminen helposti jos tuntui etten osaa nauttia ilman fantasioita. Ajattelen liikaa..

- Sitten sain viimein taas mieheni kanssa orgasmin nuolemisesta ja lähetyssaarnaajassa.

Tutkitustihan klitoriksen pään pitäisi olla siellä, ei vain sittenkin täällä, eikun sittenkin g-piste ja vain ratsastaessa voi saada emätinorgasmin ja pitää ejakuloida eikun se on pissaa liibalaa.. noita "faktoja" ei pidä ottaa liian tosissaan, eivät ne tutkimukset ole edes kovin laajoja tai usein edes kuin gallupeja. Jokaisen kannattaa tutustua kehoonsa ja itseä kiihottaviin asioihin sillä tasolla kuin haluaa.

Ja parasta, että tähän hedonismiin saa myös yhdistää rakkauselämänsä, parhaimmillaan seksi on tosi kaunista, joskus kiihottavan tuhmaa, joskus sikailua, joskus sielujen kohtaamista ja rakastelua. Ja joskus ihan vain arkista ja hauskaa, seksiin pystyy jopa ilman orgasmia ja sekin on hyväksi. Nauti seksuaalisiudestasi, olet kuitenkin himoissasi, joten olet ilmeisen terve nainen.

Koko orgasmi ei ole edes täydellisen seksin mitta. Omasta puolestani nautin vähemmän silloin kun sain mielestäni kiusallisen orgasmin mielikuvituksen tukemana kun silloin kun se oli monta kertaa todella lähellä kiihottavissa tilanteissa, mutta katosi pariinkin kertaan. Ei haittaa, se oli silti todella kiihottavaa ja ihanaa seksiä. Huonoimpia kokemuksia ovat olleet jos orgasmia on liian totisesti hinkattu, että vasta sitten kehtaa lopettaa. Ja parhaita kokemuksia ne kun tunnelma on ollut paras ja päästy huipulle milloin mitenkin tai vaikka ei ois päästykään

Vierailija
33/46 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten homma edennyt, joko on lelu(ja) hankittu, kokeiltu omin päin, yhdessä? Onko vastauksista (joita on tässä ketjussa jo aika paljon) ollut apua ongelmien ratkaisemisessa ja jos on, mitkä ohjeet/kokeilemanne jutut on edistäneet asiaa?

Vierailija
34/46 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Emme ole ehtineet monesti miehen kanssa touhuta tässä välissä (tai ei ole mies halunnut) mutta jonkun kerran kyllä eikä muutosta siihen mennessä. Joku kirjoittelikin, että voi tulla sellainen lukko ettei pääse sen hetken yli ja minulle tulee juuri sellainen , lähinnä siinä vaiheessa kun mies koittanut jo pitkään sormettaa tai nuolla ja alan itse kokea ettei tästä nyt taaskaan tule mitään. Alan ahdistua ja sittenhän peli on jo menetetty. Mutta usein tuohon ahdistumiseen menee aikaa, eli siihen asti on mukavaa. Sitten haluan että mies vain hoitaa hommansa pois alta ja ettei huomaisi ahdistustani. Usein hän niin tekeekin.

Näistä vinkeistä, ihan hyviä ollut. En ole vielä ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa tai hankkinut leluja. Olen onnistunut itsekseni saamaan siten, että mietin miestäni ja sitä mitä esim hetki sitten puuhasimme mikä mielestäni on edistystä asiaan. Kun yleensä siis saan vain miettimällä jotain muuta näkemääni tai fantasioita. Miehen kanssa ollessa olen jo ennen näitä vinkkejäkin koittanut ajatella jotain muuta tosi kiihottavaa, mutta jajtukseni ei oikein pysy kasassa siihenkään ja huomaan vaihtavani ajatuksia mielikuvasta toiseen eikä mikään oikein siinä toimi. Välillä kyllä olen yrittänyt ihan keskittyä siihen hetkeenkin mitä mies tekee, mutta kumpikin siis sama lopputulos.

Joku ehdotti myös sitä itse tehdyn videoimista mutta tuntuu minulle ajatukseni vaikealta. Ja yleensä siis saan helposti ollen vatsallani ja jalat yhdessä mikä ei ole visuaalisesti näyttävää. Olen yrittänyt kyllä opetella muutakin tapaa saada itsekseni koska eihän tietenkään mies voi minulle noin antaa. Mutta se on helpoin tapa minun saada kun olen yksin. Pystyn kyllä saamaan yksin muutenkin ( jalat auki) mutta se on yksinkin huomattavasti vaikeampaa ja vie pidempään ja saatan yksinkin alkaa turhautua siihen koittamiseen. Helpoiten saan silloin kun en keskity siihen mitä olen tekemässä. Huomaan välillä että olen ajatellut että harjoittelen nyt tässä jalat auki mutta hetken tullessa olen kuitenkin automaattisesti  vetänyt ne jalkani yhteen. Se on varmaan yksi iso syy.

Onko joku muu onnistunut opettelemaan  uusia tapoja saada yksinään? Sekin voisi olla kysymykseni..

ap

Vierailija
35/46 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lesboilla ei onnistu.

Vierailija
36/46 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Emme ole ehtineet monesti miehen kanssa touhuta tässä välissä (tai ei ole mies halunnut) mutta jonkun kerran kyllä eikä muutosta siihen mennessä. Joku kirjoittelikin, että voi tulla sellainen lukko ettei pääse sen hetken yli ja minulle tulee juuri sellainen , lähinnä siinä vaiheessa kun mies koittanut jo pitkään sormettaa tai nuolla ja alan itse kokea ettei tästä nyt taaskaan tule mitään. Alan ahdistua ja sittenhän peli on jo menetetty. Mutta usein tuohon ahdistumiseen menee aikaa, eli siihen asti on mukavaa. Sitten haluan että mies vain hoitaa hommansa pois alta ja ettei huomaisi ahdistustani. Usein hän niin tekeekin.

Näistä vinkeistä, ihan hyviä ollut. En ole vielä ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa tai hankkinut leluja. Olen onnistunut itsekseni saamaan siten, että mietin miestäni ja sitä mitä esim hetki sitten puuhasimme mikä mielestäni on edistystä asiaan. Kun yleensä siis saan vain miettimällä jotain muuta näkemääni tai fantasioita. Miehen kanssa ollessa olen jo ennen näitä vinkkejäkin koittanut ajatella jotain muuta tosi kiihottavaa, mutta jajtukseni ei oikein pysy kasassa siihenkään ja huomaan vaihtavani ajatuksia mielikuvasta toiseen eikä mikään oikein siinä toimi. Välillä kyllä olen yrittänyt ihan keskittyä siihen hetkeenkin mitä mies tekee, mutta kumpikin siis sama lopputulos.

Joku ehdotti myös sitä itse tehdyn videoimista mutta tuntuu minulle ajatukseni vaikealta. Ja yleensä siis saan helposti ollen vatsallani ja jalat yhdessä mikä ei ole visuaalisesti näyttävää. Olen yrittänyt kyllä opetella muutakin tapaa saada itsekseni koska eihän tietenkään mies voi minulle noin antaa. Mutta se on helpoin tapa minun saada kun olen yksin. Pystyn kyllä saamaan yksin muutenkin ( jalat auki) mutta se on yksinkin huomattavasti vaikeampaa ja vie pidempään ja saatan yksinkin alkaa turhautua siihen koittamiseen. Helpoiten saan silloin kun en keskity siihen mitä olen tekemässä. Huomaan välillä että olen ajatellut että harjoittelen nyt tässä jalat auki mutta hetken tullessa olen kuitenkin automaattisesti  vetänyt ne jalkani yhteen. Se on varmaan yksi iso syy.

Onko joku muu onnistunut opettelemaan  uusia tapoja saada yksinään? Sekin voisi olla kysymykseni..

ap

Kiitos päivityksestä, voistko vielä vahvistaa, että saat yksinäsi helpoiten nimenomaan vatsallasi jalat yhdessä (ei siis selällään jalat yhdessä)?

Minä voin miehenä vahvistaa, että aninen vatsallaan on itselleni todella visuaalisesti ja kaikin puolin kiihottava näky, etenkin jos saan työntyä pimppaansa siitä jalkojen välistä (miksei myös jalat yhdessä, jolloin se olisi erityisen tiukka). Mutta toki jalat sen verran auki, että mahtuu pimppaan helpommin, on mulle miehenä niitä kuumimpia asentoja itse asiassa.. Jos nainen omalla kädellä sitten alta hoitaa klittaansa samalla kun panen, ja kalunkin kulma on G-pistettä ajatellen optimaalinen, niin vois vaikka orkku tulla sullekin siinä?

Kuvaisitko hieman tarkemmin tämän jutun? Osaisi ehkä keksiä orkkua helpottavia juttuja sulle siihen lisukkeeksi.. 

Vierailija
37/46 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä jatkaa, oletko huomannut, että käytät jalkojen jännittämistä samalla (itse asiassa koko lantion) ehkä pumppaamalla, masturboidessasi? Useimmat naiset jotka mun kanssa on saaneet orkkuja, on juurikin jännitelleet (useimmat kuitenkin selällään), kun olen heitä sormettanut tai nuollut. Niinpä en yhtään ihmettele vaikka tarvitsisit juurikin jalkojen jännitttelyä yhteen saadaksesi. olet siis todennäköiessti hyvin lähellä oivallusta miten se onnistuisi miehenkin kanssa.

Kokeilkaahan ihan selällään ja niin että mies hoitaa sinua klitalta haluamallasi tavalla ja pidät jalkojasi suht yhdessä.. siitä sitten jännittelet itseä tiukaksi paketiksi, rentoutat jne, kuin pumppaisit seksienerkiaa juurikin sinne klitan alueelle.. vaatii aktiivista toimintaa, ei pelkkää rentoutumista saada (ihan itsekin miehenä teen samaa, jos naiseni miellyttää minua kädellä/suulla, muuten en vaan laukea)..

edellinen

Vierailija
38/46 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi asentovinkki joka vois toimia sulle, nainen selällään, mies päällä, mutta jalat ulompana. Helpottaa ehkä aloitusta jos jalat eka toisin päin ja sit kun sisällä, vaihdatte toisin päin, tää on sit tärkee juttu, eli mies tulee ylemmäs sinuun nähden, niin että kalun varsi osuu työnnellessä klitalle sopivalla voimalla!

vielä se edellinen

Vierailija
39/46 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä aiemminkin kirjoitellut, eli oman miehen kanssa yhdynnässä laukeamaan oppinut, vaikka avukseni tarvitsen omia sormia. Vinkkejä: 

- Harjoittele edelleen masturbointia vatsa-asennossa, mutta kohota lantiotasi parilla tyynyllä ja kokeile aavistuksen levittää jalkojasi. Näin voisi mies mahtua nuolemaan takaapäin, tai työntää hitaasti pari sormea sisällesi samalla, kun hierot itseäsi tai - kun olet asian kanssa sinut - ehkä jopa panemaan sinua samalla. 

- Yritä pikkuhiljaa laajentaa "asentorepertuaariasi". Minun lempiasentosi sekä masturboidessa että naidessa on kylkiasento: se on rento, siinä saa mukavasti kosketeltua itseään ja miehen on myös helppo työntyä sisään. 

- Älä mieti sitä onko asentosi tarpeeksi kiihottavan näköistä visuaalisessa mielessä, keskity vain tunteeseen. Minua varmaan aikoinaan nuo päinmakuu- ja kylkiasennot auttoivat sikäli, ettei tarvinnut miettiä, että "nyt mies kyttää koko ajan mun kasvoja" vaan saat irvistellä ja vääristellä kasvojasi nautinnosta aivan rauhassa. :) 

Vierailija
40/46 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisi mielenkiintoista kuulla miten asia etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi